Jump to content

Wat voor game speel je nu?


Scarface92

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 990
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    47

  • NickOwnage

    29

  • GuitarGuy666

    23

  • End Of The Riot

    20

Far Cry 5, knalt zo nu en dan wel lekker weg, maar niet veel bijzonders. Speel ook Red Dead Redemption opnieuw uit, kijk, dat is echt een ziek spel. Verder wissel ik ook af en toe af met Alien: Isolation welke ik opnieuw uitspeel, maar daar ga ik zeker een jaar over doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bully, via mobiel. Op vakantie weer opnieuw begonnen. Blijft grappig spel.

 

En eindelijk overstag met nieuwe Assassins Creed. Als in: nieuw voor mij. Heb na de eerste niets meer gespeeld. Dus nu Black Flag gedownload. Wordt er helaas misselijk van dus kan iedere keer maar half uurtje oid spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dankzij de gratis Ps+ games van deze maand kan ik eindelijk eens Dead By Daylight spelen op de Ps4. Ik moet zeggen dat het verschil met pc toch aardig groot is qua spelers. Plots lukt het me wel om elke keer als killer te winnen. :{

Daarnaast ben ik bezig met FIFA 18, GTA Online en heb ik eindelijk de tijd gevonden om de demo van Resident Evil 7 in VR te spelen. Ik ben blij dat ze de game hebben omgezet naar VR want anders zou ik deze game nooit zo graag gewild hebben als nu. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 6 maanden later...

Altijd spellen waar ik op de een of andere manier altijd weer bij terecht kom. Nu al weer een paar weken bezig in een nieuwe Minecraft wereld. Gaat toch een stuk trager dan op een multiplayer server. :7 Weer een hoop nieuwe mechanieken, mobs en blocks (yey, stone cutter!), dus de wiki open op een tweede scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Ik speel momenteel amper games, maar nu we sinds een tijdje een Switch in huis hebben speel ik af en toe wel The Legend of Zelda: Breath of the Wild en Super Mario Odyssey. Twee leuke spellen, totaal niet te vergelijken met de Zelda- en Mario-games die ik 30 jaar geleden speelde 😛 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...