Jump to content

Wat voor game speel je nu?


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 990
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    47

  • NickOwnage

    29

  • GuitarGuy666

    23

  • End Of The Riot

    20

  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...

Ik speel al een tijdje dezelfde spellen. Voornamelijk Call of Duty WWII en Rainbow Six Siege. Heb ook Sea of Thieves een maandje kunnen uitproberen. Maar die viel een beetje tegen wat betreft content. Was er snel op uitgekeken. 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, PrioX zei:

Ik speel al een tijdje dezelfde spellen. Voornamelijk Call of Duty WWII en Rainbow Six Siege. Heb ook Sea of Thieves een maandje kunnen uitproberen. Maar die viel een beetje tegen wat betreft content. Was er snel op uitgekeken. 

Hoorde dat het echt een kutspel was. Een YouTuber (vergat welke) zei dat het door het aantal mensen die pre-orderde kwam, daardoor had Microsoft de game z.s.m. op de markt gesmeten. Zitten er micro-transacties in, trouwens?

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, Cabyon zei:

Hoorde dat het echt een kutspel was. Een YouTuber (vergat welke) zei dat het door het aantal mensen die pre-orderde kwam, daardoor had Microsoft de game z.s.m. op de markt gesmeten. Zitten er micro-transacties in, trouwens?

Het spel is ook ontzettend gehypet door Microsoft, het zou echt een system-seller worden. Nou, dat is het dus voorlopig echt niet. Microtransacties zitten er nog niet in, die zouden ze rond juni gaan toevoegen. Toevallig hebben ze vandaag wat meer content aangekondigd. Ben benieuwd of dat het spel een beetje aantrekkelijker kan maken, want potentie heeft het zeker alleen ontbreekt de content. Nu ben je er gewoon na een paar uur spelen helemaal klaar mee omdat je continu hetzelfde doet. Je gaat van A naar B, je neemt een item mee zoals een schatkist, en je keert weer terug naar A. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op ‎9‎-‎4‎-‎2017 om 08:53, Guardian1980 zei:

Lego City Undercover. Dacht het even te gaan spelen, om te zien hoe het is, en voor ik het wist was ik 2,5 uur verder :puh: 

Sorry, maar dat spel speelde ik ook maar ik vind het een gay spel (kut spel)

(Niet dat je gay bent als je het speelt maar het spel is zelf gay) Maar ik speel zelf wel met real life Lego (Lego Friends) en daar kan ik uren me spelen! Dus GEEN haat aan je!

 

Link to comment
Delen op andere websites

Batman Arkham Night

Heb deze game al meer dan 2 jaar in bezit, maar nog nooit aangeraakt tot vanmiddag.

Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben en had er gewoon veel eerder aan moeten beginnen. :puh:

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ben momenteel met Mad Max bezig, gratis PS-plus game van april. Bevalt me wel, het hele sfeertje zit ook goed en doet eer aan de Mad Max-films.

Als deze uit is, God Of War misschien eens een kans geven of Detroit Become Human die eind Mei uitkomt.

Hmm als ik er zo over denk, moet ik Assassins Creed Origins ook nog eens uitspelen :7

 

 

Teveel games, teveel hobby's en te weinig tijd :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...