Jump to content

Hartaanval op voetbalveld.


Black Force

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    3

  • PowerPats

    2

  • rubensanti

    2

  • Biggeltje

    2

Ik heb er laatst nog naar gekeken. Gewoon te erg. Als je ziet dat het niet gaat moet je het gewoon zeggen. Die van Miklos Feher is vind ik echt erg! Iedereen ziet het en kan het niet geloven.. Wat ik het ergste vind is dat hij had gescoort en hij had zijn shirt uitgedaan. Hij kreeg geel. Dat zie je op dat filmpje. Toen viel hij op de grond. RIP hem en iedereen die op het veld is dood gegaan: Phil O'Donnell, Antonio Puerta, Miklos Feher, Marc Vivien Foe. Dit moet echt beter op worden gelet als je ziet wat de laatste tijd gebeurt..

Dit is té erg

Wat is er met hem gebeurt? Ik heb het opgezocht: Hij kreeg een klap tegen zijn ribben. Één van zijn ribben schoot door zijn lichaam in zijn hersenen. Daarom ook zijn reactie.

Konami! Waarom doe je zoiets in het spel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een jaar of 8 geleden bij onze plaatselijke voetbalclub een amateur voetballer zien sterven. Hij zakte in elkaar en begon te kronkelen. Toen kwam er groen slijm uit zijn mond gelopen en maakte hij een stikkend geluid. Een EHBOer kwam toen aanrennen en gaf hem een hartmassage.

Bij de mond-op-mond beademing moest zij het slijm uit de mond zuigen en uittuffen. Het was uiteindelijk toch te laat en hij is opgehaald met een lijkwagen.

Dit was vreselijk om te zien en ik heb groot respect voor die vrouw van de eerste hulp en hoop dat de voetballer in vrede rust.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het lijkt me echt erg als je zo aan je einde moet komen en als suporter is het al helemaal niet leuk :N
Een beetje raar om te zeggen dat het voor de supporter al helemaal erg is,

Hiermee bedoel ik dat als je als suporter leuk naar een wedstrijd wilt en dat je dan gewoon voor je ogen iemand ziet doodgaan. En er kunnen ook kleine kinderen zitten te kijken en dat ze bang zijn dat het hunzelf overkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

zo erg is het niet hoor het zit gewoon in het spel zelf dat als de stamina op 1 staat dat de speler een hartaanval krijgt.

de makers van het filmpje hebben van die gelegenheid gebruik gemaakt om zo die ene dood van die voetballer te faken.

dus om die reden pes te boycotten is een beetje overdreven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Niet alleen voor voetbalspelers R.I.P maar ook aan alle andere mensen.

Het is raar dat dit ineens kan gebueren, bij iedereen wel.

Er is net (nu paar weekjes geleden) net nieuwe wereldkampioen Ginty Vrede ook aan zn leven omgekomen door een hartaanval, die woont(de) net paar blokken huizen naast mij ook in Heiloo.

Ginty Vrede bron

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Tja helaas kan het ieder moment bij iemand gebeuren het eerste filmpje is zeer vreemd hoe hij doet al is het gelukkig niet zijn dood maar die tweede is gewoon verschrikkelijk als je familie van die gene bent komt die klap zeer hard aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...