Jump to content
PatrickW

Leesbare foto's van GTAIV viral campagne posters


Op het internet zijn nu ook leesbare foto's opgedoken van de GTA4 viral campagne posters, de posters van Niko en Little Jacob waren al eerder in Belgie gesignaleerd, maar de tekst op deze posters is wel aangepast. Nieuw is dat er nu ook een wanted poster van drugdealer Elizabeta is opgedoken.

De beschrijvingen op de posters zijn zoals we van GTA gewend zijn, doorspekt met humor.



[table=simple][/table]

bron: thatgirlssite.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Voor ieder die zijn leesbril niet kan vinden:

[Police department

City of Liberty]

WANTED

Assault with a deadly weapon

Description

ex: Male

[A]ge: 28 - 32

Race: Caucasian

Height: 5'11" - 6'2"

Weight: 190 - 200 lbs

Hair: Black, cut short

Eyes: Brown

Complexion: Medium

[susp]ect is wanted for questioning in connection with a shooting at a nightclub in the Hove Beach [area] of Broker. The incident is believed to be gang related. Witnesses reported hearing an eastern [Euro]pean accent which narrows it down to about 95% of the Hove Beach community. Even we can't [arre]st that many foreigners. Time to turn his dream into a nightmare. Shout on sight or email us [with] any information.

Notify the Liberty City Police Department with any information regarding the above subject.

[Detective Moeller assigned [...]

Email: tips@libertycitypolice.com]

[Police department]

City of Liberty

WANTED

Illegal Arms Trade

Description

Sex: Male

Age: 28 - 32

Race: African American

Height: 5'8" - 5'10"

Weight: 175 - 185 lbs

Hair: Black, corn rows

Eyes: Brown

Complexion: Dark

Suspect is believed to be prominent in both narcotics and illegal arms trades. Wanted fo[r] questioning in relation to a cache of recovered weapons, including rocket launchers and [a] variety of hand guns. Arms dealing is fine when we are the ones selling them to dictators, but this kind of untaxed business cannot be tolerated. The LCPD will clear any outstandin[g] parking/speeding violations in excange for information leading to an arrest. Be a goo[d] American. We are watching you.

Notify the Liberty City Police Department with any information regarding the above subject.

[Detective Moeller assigned [...]

Email: tips@libertycitypolice.com]

[Police department

City of Liberty]

WANTED

Narcotics Distribution

Description

Sex: Female

Age: 28 - 32

Race: Latina

Height: 5'11" - 6'2"

Weight: 200 - 225 lbs

Hair: Black, corn rows

Eyes: Brown

Complexion: Dark

Suspect is wanted for questioning in connection with a drug deal in an apartment buildin[g] on Rocket st. in South Bohan. Suspect shot and wounded a police officer who arrived at th[e] scene before escaping on foot. $2,000.= in cash and 10lbs of cocaine were recovered at th[e] crime scene, almost half of which has been put aside in case we need it for evidenc[e]. Informants will be very well looked after. It only takes a minute to delete a file from th[e] database. Email us if you want to see your tax dollars in action.

Notify the Liberty City Police Department with any information regarding the above subject.

Detective Moeller assigned Re: UF-61 #70-07548, Case #996

Email: tips@libertycitypolice.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iets zegt mij dat de politie van GTA4 luie mensen zijn die donuts zitten te eten (zie ook e-mail van tips@libertycitypolice.com waar het ook altijd lunch tijd is). Hopelijk komen ze wel achter je aan in GTA4 wel achter je aan want dat maakt het spel ten minste spannend en moeilijk. Al is het natuurlijk ook leuk als je ze een doos donuts geeft waardoor ze pas later of niet op komen dagen :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iets zegt mij dat de politie van GTA4 luie mensen zijn die donuts zitten te eten (zie ook e-mail van tips@libertycitypolice.com waar het ook altijd lunch tijd is). Hopelijk komen ze wel achter je aan in GTA4 wel achter je aan want dat maakt het spel ten minste spannend en moeilijk. Al is het natuurlijk ook leuk als je ze een doos donuts geeft waardoor ze pas later of niet op komen dagen :7

Hehe bribes i.p.v sterretjes in de vorm van donuts :7 Misschien een missie waarin je een donutzaak moet overvallen en gelijk een woedend politiekorps achter je aankrijgt? :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iets zegt mij dat de politie van GTA4 luie mensen zijn die donuts zitten te eten (zie ook e-mail van tips@libertycitypolice.com waar het ook altijd lunch tijd is). Hopelijk komen ze wel achter je aan in GTA4 wel achter je aan want dat maakt het spel ten minste spannend en moeilijk. Al is het natuurlijk ook leuk als je ze een doos donuts geeft waardoor ze pas later of niet op komen dagen :7

Hehe bribes i.p.v sterretjes in de vorm van donuts :7 Misschien een missie waarin je een donutzaak moet overvallen en gelijk een woedend politiekorps achter je aankrijgt? :7

en dat je dan de donuts gaat gijzelen en geld vraagt héhé

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Offtopic: Persoonlijk vind ik het wel wat dubbelop hoor, volgens mij had dit gewoon bij het nieuwtje over wanted posters gesignaleerd gekund of andersom. Ik vind het maar een beetje spawm van de admins. :puh: (Zonder al te veel moderator gedrag :engel: ).

Ontopic: Overgens wel leuk dat eindelijk iemand een foto heeft genomen van de beruchte posters. Alleen had hij/zij wel wat meer zijn/haar best mogen doen om hem er helemaal op te krijgen. Ik denk dat ik ook maar eens naar de tiplijn ga mailen. :D

EDIT: Cool!!! je krijgt echt reactie terug als je naar de tiplijn mailt :D:dans:

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze stellen al vast wat je haar is. Het zal dus beteken dat de kapper uit het spel wordt gelaten.

Die tweede zal denk ik een verrader worden.

Misschien zijn er ook wel mensen die je zoeken, en je willen vermoorden, om zo een beloning of wat te krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze stellen al vast wat je haar is. Het zal dus beteken dat de kapper uit het spel wordt gelaten.

Die tweede zal denk ik een verrader worden.

Misschien zijn er ook wel mensen die je zoeken, en je willen vermoorden, om zo een beloning of wat te krijgen.

Dat betekend helemaal niks, als CJ begon je toch ook met een standaard kapsel wat gebruikt werd in alle previews.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel heel erg grappig :schater: . Er staat hier ook bij hoe lang ze zijn en hoe zwaar. Ik heb ff uitgerekend hoe lang ze zijn (gewicht weet ik niet hoe).

Niko: 178 tot 185 cm

Jacob: 170 tot 178 cm

Elizabeta: 178 tot 185 cm

Ze moeten in Nijmegen of Groesbeek komen te hangen!!!

Bewerkt: door GTAGijsso

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

volgensmij is het een soort hint over het verhaal, ik denk dat ze gezocht gaan worden in het spel en het weer recht gaan proberen te zetten ofzo.. want op gamekings.tv vertelden ze dat er iets zou gebeuren of er iets met niko aan de hand zou zijn wat ze van gamekings nog niet mochten vertellen en ik denk dat dat het is.

tis maar een gok hoor :puh:

Bewerkt: door Koupah

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...