Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
djvinnie

Welke GTA game speel jij het vaakst?

Welke GTA game speel jij het vaakst???  

32 members have voted

1. 1. Welke GTA game speel jij het vaakst???

• Gta Vice City
      14
    • Gta 3
      8
    • Gta Londen
      1
    • Gta 2
      1
    • Gta 1
      0
    • MTA
      2
    • GTA San Andreas
      3
    • GTA Liberty City Stories
      0
    • GTA Vice City Stories
      0
    • GTA Advance
      0
    • London 1961
      0
    • London 1969
      0
    • GTA IV
      2
    • GTA The Ballad of gay Tony
      0
    • GTA The Lost and Damned
      0
    • GTA Chinatown Wars
      0
    • GTA V
      1
    • GTA: Online
      1
    • SA:MP
      0

Recommended Posts

Dotz

Bumpje. Na 'n hele poos speel ik (vanzelfsprekend) wederom GTA SA. Het is én blijft één van m'n favoriete GTA's uit de franchise. Meestal

ben ik de map aan het verkennen in de hoop dat ik iets nieuws ontdek. Zo nu en dan speel ik weleens 'n missie, maar ik houd me veelal bezig

met 't onderzoeken van mythes, Easter Eggs én vergelijkingen & verschillen. 'n Leuke bezigheid! :bier:

SA vind ik maar een verderfelijke game, maar buiten dat herken ik me helemaal in je post!

Bassieboy35

Voor het gemak heb ik de poll even up to date gemaakt. Je kan nu op iedere GTA stemmen. Zelf heb ik GTA IV het meest gespeeld. Mijn Steam zegt daar 150 uur, maar verder heb ik 'm vooral op CD (dus buiten Steam gespeeld). Waarom? Een van de eerste GTA's die ik speelde en toen had ik nog veel tijd voor gamen. :clown:

Edit: @Hieronder, verrek je hebt gelijk. MTA stond er al in, SA:MP staat er nu ook in. ;)

Big Boss

Beetje krom dat MTA wel in de lijst gezet wordt maar SA-MP niet. In die laatste heb ik ettelijke honderden uren versleten en dat is dus bij uitstek mijn meest gespeelde spel.

PrioX

Ik heb zonder twijfel GTA IV het vaakst gespeeld. Dat spel is na de release zeker twee tot drie jaar niet uit mijn Xbox 360 geweest. GTA Online komt nu ook wel in de buurt. Maar dat komt voornamelijk omdat ik in de begindagen veel gespeeld heb. En dan hebben we ook nog GTA San Andreas die mijn PS2 overuren heeft laten draaien. Maar GTA IV blijft sowieso mijn vaakst gespeelde GTA. :Y

Scarface92

Vice City. Heeft wat mij betreft de beste protagonist, sfeer, soundtrack, verhaallijn/missies. Altijd weer een genot om deze classic om m'n PS2 te kunnen spelen. Pure nostalgie!:engel: