Jump to content

wat voor supporter ben jij ?


GTAspirit

Recommended Posts

Ik ga niet naar veel voetbalwedstrijden en ben ook niet bepaald een echte kenner. Als ik naar een voetbalwedstrijd ga is die wel van Ajax en meestal ook in de Arena. Ik ben dus welteverstaan een thuisfront supporter maar ben totaal niet ruig en heb meestal geen shirt aan van Ajax. :7

Dit heb ik ook :puh:

Alleen van dan FC Twente :D:D:D

Ik kom bij lang niet alle wedstrijden maar het is wel eens leuk en ik ben ook voor Twente dus :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk net zoals NilsHolgersson een teletekst supporter.

(even lijstje gekopieerd van Nils en een beetje anders gemaakt maar goed)

- Checkt wanhopig de tussenstanden

- Houdt het soms 'spannend' tot de samenvattingen

- Lacht zich helemaal kapot als ajax weer verloren heeft :D

- Ga soms naar de stadions (Willem II een paar keer geweest, RKC heel veel, PSV een paar keer, oja ben weleens bij NAC geweest. (Rara waar woon ik? :D )) en kijk als ik bij mij neefje ben de wedstrijden live. Oja ik ga als ik niet gelijkertijdig met het 1e van mijn voetbalclub moet voetballen ga ik met het 1e mee (uit en thuis( met onze halve club (tenminste de jeugd) daar hebben we trommels en iedereen zingt dan net zoals in een stadion net zolang je geen stem meer hebt. En als ze in de nacompetitie zitten nemen we allemaal van die toeters mee en stadionfakkel en al die zooi.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb een seizoenskaart bij PSV en ben dit jaar naar Ajax uit geweest...oh ja en ik ga ook naar de Europese thuiswedstrijden. Verder kijk ik alle europese uitwedstrijden gewoon op TV. Maar als ik meer geld zou hebben ging ik wel naar meer uitwedstrijden maar is echt duur..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eigelijk alleen naar thuiswerdstrijden van ajax, heb een seizoenskaart. ^_^ Maar ik draag wel alleenmaar ajax shirtjes-AFCA vesten burberry enzo. (ook vaak in vrijetijd). En word helemaal gek als er gescoort is(of het moet al 6-0 staan ofzo). Ik kan dus nergens uit kiezen eigelijk. :Y

Leuk topic inderdaad.

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

O oke. Welk vak zit je bij Ajax? Ik heb SCC bij PSV zit vlakbij Oost (links ervan) wel vet.

Maar ik dacht dat je zo'n wannebe was van oh ik doe een burberry vestje aan, roep een keer k*nkerboeren ofzo en ik ben de man. Want zo'n gastjes lopen er veel rond bij de jauden..

Link to comment
Delen op andere websites

O oke. Welk vak zit je bij Ajax? Ik heb SCC bij PSV zit vlakbij Oost (links ervan) wel vet.

Maar ik dacht dat je zo'n wannebe was van oh ik doe een burberry vestje aan, roep een keer k*nkerboeren ofzo en ik ben de man. Want zo'n gastjes lopen er veel rond bij de jauden..

Die gaste die nu de euroborg in de fik hebben gestoken waardoor ajax word uitgesteld of mischien wel afgeslast zijn triest...)

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...