Jump to content

Eduardo Da Silva


peter-de-gekste

Recommended Posts

Hallo mensen,

ik denk dat jullie allemaal wel mee hebben gekregen over het gebroken been van Da Silva.

Ik vroeg me af of een van jullie hier filmpjes van heeft, omdat ze op youtube verwijderd zijn.

MvG

Peter-de-gekste

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een Kickbokser? zo ja, dan heb ik het filmpje ervan gezien :7

Nee, het is een voetballer die bij Arsenal speelt, ik heb er nog wel een filmpje van, overigens een tackle van Taylor Brook in de wedstrijd Birmingham City - Arsenal (Of andersom, geen idee of het uitwedstrijd was) Het is trouwens een open botbreuk, het is dus niet zomaar een gebroken scheen- onderbeen. Op deze site is het filmpje te bekijken: >Klik<.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een Kickbokser? zo ja, dan heb ik het filmpje ervan gezien :7

Nee, het is een voetballer die bij Arsenal speelt, ik heb er nog wel een filmpje van, overigens een tackle van Taylor Brook in de wedstrijd Birmingham City - Arsenal (Of andersom, geen idee of het uitwedstrijd was) Het is trouwens een open botbreuk, het is dus niet zomaar een gebroken scheen- onderbeen. Op deze site is het filmpje te bekijken: >Klik<.

is hier niet meer het normale filmpje van te zien? want dit zijn alleen maar fotos..

Link to comment
Delen op andere websites

misschien op google video kijken

maar fotos zijn al eng genoeg gvd man dit is echt hard voor hem (ook al vond ik hem best een kneus tegen nederland XD )

Daar staat ookal niets op..

En al die filmpjes op Youtube zijn geblokkeerd

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik de overtreding niet zo zwaar, een gestrekt been op het scheenbeen is natuurlijk dieprood, maar de kans dat er zo'n blessure uit komt is niet zo groot. Maar het kan ook liggen aan de slowmotion van die filmpjes. Het lijkt in ieder geval niet zo hard.

Zulke overtredingen worden wel vaker gemaakt (denk aan Davids tegen PSV), maar meestal zie je het aankomen en dan kan de speler nog ontwijken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik de overtreding niet zo zwaar, een gestrekt been op het scheenbeen is natuurlijk dieprood, maar de kans dat er zo'n blessure uit komt is niet zo groot. Maar het kan ook liggen aan de slowmotion van die filmpjes. Het lijkt in ieder geval niet zo hard.

Zulke overtredingen worden wel vaker gemaakt (denk aan Davids tegen PSV), maar meestal zie je het aankomen en dan kan de speler nog ontwijken :Y

Niet zo hard? Je ziet het hele been doormidden knakken, als dat niet hard weet ik het ook niet meer. Waar trek je voor jezelf de grens? Eeuwig schorsen die Martin Taylor.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik de overtreding niet zo zwaar, een gestrekt been op het scheenbeen is natuurlijk dieprood, maar de kans dat er zo'n blessure uit komt is niet zo groot. Maar het kan ook liggen aan de slowmotion van die filmpjes. Het lijkt in ieder geval niet zo hard.

Zulke overtredingen worden wel vaker gemaakt (denk aan Davids tegen PSV), maar meestal zie je het aankomen en dan kan de speler nog ontwijken :Y

Niet zo hard? Je ziet het hele been doormidden knakken, als dat niet hard weet ik het ook niet meer. Waar trek je voor jezelf de grens? Eeuwig schorsen die Martin Taylor.

Ja inderdaad, botten zijn nou eenmaal niet van staal, athans dat denken mensen wel. Alleen de buitenkant van het bot is sterk, de binne kant is van veel zachtiger materiaal, als ik mij niet vergis botmerg of beenmerg. Dit is gewoon een lelijke tackel, het was natuurlijk niet de bedoeling. Hij heeft gewoon veel peg gehad dat Eduardo zijn been een beetje schuinhoudde na het overspelen waardoor Taylor in het kuiltje tussen zijn voet en zijn been beland, dit raak uit de kom etc.. etc.. en als uiteindelijke uitslag een open bot breuk. Hij heeft overigens veel doodsbedreigingen gehad van kroatieërs. Er word van hem verwacht dat hij na 9 maanden weer kan spelen, en na 6 maanden weer kan rennen. Maar ik vind het niet helemaal nog om hem eeuwig te schorsen, het inmiddels niet zijn bedoeling en meestal lopen dit soort tackles op nooit zo'n hoge blessures uit, hij heeft gewoon veel peg gehad, niet meer niet minder ;). (Overigens vergissing gemaakt bovenstaande post Brook Taylor = Martin Taylor)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad net zoals Bigstijn zegt heel veel pech hebben. Want er worden veel van die overtredingen gemaakt, want ik denk als ik ook een paar keer pech had gehad dan hadden de spelers van de tegenstander misschien ook wat gebroken. Maar ik las in het Brabants Dagblad dat Cesc Fabregas gewoon wit weg trok, Aleksander Hleb deed zijn handen voor zijn ogen en Bakary Sagna zat gewoon voor zich uit te staren. En zoals ik zie bij het filmpje van dutchy dan komt hij smerig met gestrekte been in. De trainer van Birmingham City zei na de wedstrijd dat hij zo erg zat te balen en kwaad op zichzelf was. En over Edgar Davids bijvoorbeeld, waarom roepen sommige dat die

Martin Taylor levenslang geschorst mag worden, omdat hij iemand been heeft gebroken, maar dat zal hij denk ik niet expres doen denk ik en Edgar Davids wordt voor 2 wedstrijden geschorst en die had net zo goed iemands been kunnen breken alleen wordt die ontweken.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad net zoals Bigstijn zegt heel veel pech hebben. Want er worden veel van die overtredingen gemaakt, want ik denk als ik ook een paar keer pech had gehad dan hadden de spelers van de tegenstander misschien ook wat gebroken. Maar ik las in het Brabants Dagblad dat Cesc Fabregas gewoon wit weg trok, Aleksander Hleb deed zijn handen voor zijn ogen en Bakary Sagna zat gewoon voor zich uit te staren. En zoals ik zie bij het filmpje van dutchy dan komt hij smerig met gestrekte been in. De trainer van Birmingham City zei na de wedstrijd dat hij zo erg zat te balen en kwaad op zichzelf was. En over Edgar Davids bijvoorbeeld, waarom roepen sommige dat die

Martin Taylor levenslang geschorst mag worden, omdat hij iemand been heeft gebroken, maar dat zal hij denk ik niet expres doen denk ik en Edgar Davids wordt voor 2 wedstrijden geschorst en die had net zo goed iemands been kunnen breken alleen wordt die ontweken.

Je ziet toch duidelijk op de foto's dat hij op het been speelde en niet op de bal. Teminste dat maak ik er van op!

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet toch duidelijk op de foto's dat hij op het been speelde en niet op de bal. Teminste dat maak ik er van op!

Dat lijkt zo, maar als je goed kijkt zie je dat Eduardo een snelle beweging maakt met de bal naar rechts, op dat moment maakte Taylor een sliding, toen hij zag dat de bal weggeschoten werd, keek hij niet naar het been van Eduardo, waardoor hij ook niet kon zien waar hij belandde. Toen was dus zijn been gebroken, Taylor had uiteraard beter op kunnen letten, maar het was toch niet helemaal zijn fout. Ik vind het ook heel dom van die mensen die doodsbedreigingen gaan schrijven, terwijl het dus niet eens expres is gedaan. En als ik het verkeerd heb gezien dat Eduardo dus geen schijnbeweging maakte, was het alsnog perongeluk en niet expres. Taylor is dus heel, maar dan ook heel ongeluk tegen het been beland. Als je tackelt, tackel je inderdaad met een gestrekt been, ik denk dat zijn voet dus perongeluk tegen het been van Eduardo aankwam. Het is dus niet meer dan een ongeval.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...