Jump to content

Planet Voetbal


Froodooo

Recommended Posts

Ik zat eens te kijken op het internet naar mogelijkheden om de Eredivisie live te volgen, en ik kwam uit op Planet Voetbal, waar je dan een speelronde lang alle wedstrijden kunt bekijken.

Mijn vraag is: heeft iemand hier ervaring mee en zoja, is het bevallen en aan te raden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is wél leuk om te doen. Voor 1x dan hé :puh: Maar ik zou géén abbonoment nemen als ik jou was ;)

Omdat het beeld niet echt goed is, het hapert of loopt vast. En als het vast loopt meestal 1 a 2 minuten :duh: Dus niet doen :7 Oja, en het kost 4euro! Voor 4dagen onbeperkt Eredivisie voetbal. Dan kan je netzogoed Sport 1, 2 3, etc. nemen, omdat dat maar €2,- euro per maand is. En beter beeld ;)

Succes!

Bewerkt: door GTAinfo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er goede ervaringen mee. Dit jaar heb ik geen live voetbal meer op tv en ging ik ook opzoek naar een oplossing.

Ik kwam ook bij dit uit. Je moet gewoon sms-en naar dat nummer, Iets met BAL ofzo staat daar wel. En het kost 4 euro en dan kan je een hele speelronde alle wedstrijde uit de eredivisie kijken. Mijn beeld loopt niet vast of het moet een belangrijke wedstrijd zijn dan heb ik soms een beetje problemen maar dat is meestal op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...