Jump to content

Is er een mod dat het beeld van beneden is en niet van boven?


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Heey, bestaat er een mod dat het beeld beneden is, zoals bij GTA3, VC, SA, VCS en LBS?? Ik heb wel deze screen gevonden: (via google.nl) gta2bilc2dg3.jpg

en deze van GTA1 ( als daar ook nog een mod voor is zoals bij de screens ga ik ze weer spelen :puh: )

gtac2jf6.jpg

:cya:

Laat maar, ik speel het NU al niet meer... neemt veels te veel ruimte in beslag en het is oud, kga er liever een nieuwer spel voor kopen :puh:

Bewerkt: door GTAinfo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Misschien voor variatie?

Als je altijd van boven af kijkt wil je wel eens weten hoe de stad er uit ziet in 3D. :7

ja maar na een tijdje wil je ook weleens weten hoe die wagens van gta 1,londen,en 2 eruitzien in 3-D.

Dan word vast wel weer een mod voor gemaakt :puh:

denk ik dan hé.........

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien voor variatie?

Als je altijd van boven af kijkt wil je wel eens weten hoe de stad er uit ziet in 3D. :7

ja maar na een tijdje wil je ook weleens weten hoe die wagens van gta 1,londen,en 2 eruitzien in 3-D.

Dan word vast wel weer een mod voor gemaakt :puh:

denk ik dan hé.........

ja dan weet ik allen niet hoe.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij GTA III kan je het ook zonder mod. Je kan het doen met de knop voor het veranderen van de camera, op de pc Home of C en op de PlayStation 2 Select. Helemaal zeker weet ik het niet. Bij Vice City en San Andreas kan het niet standaard, maar mods ervoor ken ik niet.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Heey, bestaat er een mod dat het beeld beneden is, zoals bij GTA3, VC, SA, VCS en LBS?? Ik heb wel deze screen gevonden: (via google.nl) gta2bilc2dg3.jpg

en deze van GTA1 ( als daar ook nog een mod voor is zoals bij de screens ga ik ze weer spelen :puh: )

gtac2jf6.jpg

:cya:

Laat maar, ik speel het NU al niet meer... neemt veels te veel ruimte in beslag en het is oud, kga er liever een nieuwer spel voor kopen :puh:

Neemt gta1/2 te veel ruimte in beslag ?? Of bedoel je die mod ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...