Jump to content
Joriz

Rockstar Games komt met Rockstar Social Club


Wanneer Grand Theft Auto IV op 29 april uit komt zal ook Rockstar Social Club online komen. Spelers kunnen hier vanaf 15 april registreren met hun Xbox Live gamertag of PlayStation Network ID. Deze website houd vanaf de release van GTA4 vele (multiplayer) statistieken bij. Rockstar Social Club heeft dan diverse secties op de website online zoals hieronder staat beschreven.

LCPD Police Blotter - Een virtuele map en tracker waar singleplayer crimineel activiteit wordt bijgehouden van alle miljoenen spelers die GTA4 hebben. Hier wordt getoond welke gebieden van Liberty City het gevaarlijkst zijn en welke wapens het meest worden gebruikt.

The Story Gang - Een speciale singleplayer statistieken plaats waarop wordt getoond welke spelers het hoofdverhaal van GTA4 hebben uitgespeeld. In de statistieken is de tijd te zien hoelang iedereen er over deed en wie als eerste het spel heeft uitgespeeld. Leden van deze club krijgen speciale beloningen zoals badges/widgets om aan andere te laten zien wat ze in GTA hebben bereikt.

The 100% Club - Hier kan je zien wie als eerste het spel 100% heeft uitgespeeld. De eerste 10 mensen die GTAIV hebben uitgespeeld krijgen een extreem zeldzame "sleutel van de stad" toegestuurd!

The Hall of Fame - In deze sectie van Social Club staan spelers die in iets totaal uitblinken.

The Liberty City Marathon - Hier vind je cijfers terug van mensen die het meest hebben gelopen, gereden, gezwommen, maar ook hebben geschoten of bijvoorbeeld hebben gestunt.

Er zullen na de release van GTA4 nog vele competities en uitdagingen volgen. Het lijkt er dus op dat we niet zoals vroeger meer screenshots hoeven te nemen (van bijvoorbeeld Dodo vliegen) om te laten zien hoe goed we zijn, maar dat nu alles automatisch wordt bijgehouden. Iedereen zal dus als een gek GTA4 moeten gaan spelen nadat het is uitgekomen om in de 100% club te eindigen.

Bron: 1UP.com

Vergeet vanavond om 11 uur niet GTAGames.nl te checken. Dan komt de vierde trailer van GTA4 met de titel "Good Lord, What Are You Doing? aka Everyone's a Rat" online!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja wat vet, alles wordt bijgehouden van de singleplayer! maar denk maar niet dat ik me ga haasten! WE gaan gewoon genieten, beetje rond rijden en ouwehoeren. Misschien kom ik nog wel in de top 10 van de "most useless criminals" :7 Mijn statistieken????? 10.00000 kills with car bumper.

Bewerkt: door dj.tappie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja best wel leuk met die statestieken enzo....

ik ga niet voor die sleutel hoor....ik ga GTA IV lekker op me gemak uitspelen....

geen gehaast omdat ik één van de eerste wil zijn die em 100% heb

maar ik ga me cker inschrijven op 15 april

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weer mooi bekeken van Rockstar 0_0 !

Ahum, uniek? Nee, er is zelfs een veel uitgebreider systeem!

- Meeste kills/doods plekken. - Screenshots

- Levels downloadbaar - Filmpjes downloadbaar

- Service Record van speler. - GAME STATS! (Elke game in detail)

En dan nog wat zoals rang, medals enzovoort.

Dus uniek bedacht, echt niet!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen die tot die "Social Club" behoren en die zo'n "zeldzame sleutel" willen door het spel als eerste uit te spelen, hebben dus geen "Social" leven..

Afgezien daarvan wordt het echt mokersvet! Al mijn verwachtingen zijn overtroffen, qua graphics, gameplay, multiplayer enz. We hebben nog een maand te gaan tot de release; wat staat ons nog allemaal te wachten?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik gok op dikke levenloze amerikanen, simpelweg omdat de game in Amerika veel beter verkoopt dan in Japan of Korea. Dit is een typische Westerse game en Rockstar al het dan ook vooral van de westerse martkt moeten hebben. Maar ja, die europeanen hier hebben meestal nog wel wat verstand, een leven of zijn gewoon niet zo triest. Amerikanen daarentegen. :7 Ik gok op de helft Amerikaans ongeveer.

Wel een leuk idee overigens, zo'n Social Club. Ik verwacht dat meerdere bedrijven zoiets op gaan zetten in de toekomst met hun games. Nu is er immers (dacht ik) nog geen manier waarop PS3 bezitters tegen 360 bezitters online kunnen strijden.

Wel triest als je hiervan een minderwaardigheidscomplex oploopt, als je slecht zou zijn in GTA IV. Ik bedoel, er zijn meer dingen in de wereld om goed in te zijn hoor, hoe geweldig GTA IV ook moge zijn.

Ik heb echter geen 360 of PS3 dus waarschijnlijk heb ik niet zoveel recht van spreken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...