Jump to content
Joriz

Rockstar Games komt met Rockstar Social Club


Wanneer Grand Theft Auto IV op 29 april uit komt zal ook Rockstar Social Club online komen. Spelers kunnen hier vanaf 15 april registreren met hun Xbox Live gamertag of PlayStation Network ID. Deze website houd vanaf de release van GTA4 vele (multiplayer) statistieken bij. Rockstar Social Club heeft dan diverse secties op de website online zoals hieronder staat beschreven.

LCPD Police Blotter - Een virtuele map en tracker waar singleplayer crimineel activiteit wordt bijgehouden van alle miljoenen spelers die GTA4 hebben. Hier wordt getoond welke gebieden van Liberty City het gevaarlijkst zijn en welke wapens het meest worden gebruikt.

The Story Gang - Een speciale singleplayer statistieken plaats waarop wordt getoond welke spelers het hoofdverhaal van GTA4 hebben uitgespeeld. In de statistieken is de tijd te zien hoelang iedereen er over deed en wie als eerste het spel heeft uitgespeeld. Leden van deze club krijgen speciale beloningen zoals badges/widgets om aan andere te laten zien wat ze in GTA hebben bereikt.

The 100% Club - Hier kan je zien wie als eerste het spel 100% heeft uitgespeeld. De eerste 10 mensen die GTAIV hebben uitgespeeld krijgen een extreem zeldzame "sleutel van de stad" toegestuurd!

The Hall of Fame - In deze sectie van Social Club staan spelers die in iets totaal uitblinken.

The Liberty City Marathon - Hier vind je cijfers terug van mensen die het meest hebben gelopen, gereden, gezwommen, maar ook hebben geschoten of bijvoorbeeld hebben gestunt.

Er zullen na de release van GTA4 nog vele competities en uitdagingen volgen. Het lijkt er dus op dat we niet zoals vroeger meer screenshots hoeven te nemen (van bijvoorbeeld Dodo vliegen) om te laten zien hoe goed we zijn, maar dat nu alles automatisch wordt bijgehouden. Iedereen zal dus als een gek GTA4 moeten gaan spelen nadat het is uitgekomen om in de 100% club te eindigen.

Bron: 1UP.com

Vergeet vanavond om 11 uur niet GTAGames.nl te checken. Dan komt de vierde trailer van GTA4 met de titel "Good Lord, What Are You Doing? aka Everyone's a Rat" online!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Goh ik vind het dan eigenlijk wel vals spel hoor om bij de eerste tien te horen.

Denk aan te vroeg geleverde exemplaren, vertraagde pakketjes en zielige mensen die keihard beginnen te gamen voor die sleutel en vervolgens verslagen worden door iemand die hem te vroeg had.

Word hier ook nog wat aan gedaan Joriz?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk.Enkel jammer dat het voor XBOX is en niet voor PS3.

hoe kom je daar nou weer bij? in de beginpost staat dat je ook je PSN-ID kan invoeren

lezen is erg lastig voor je, hè

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt me superleuk. Welke 10 echte no-life gamers zullen die sleutel krijgen??

Koreanen of Zweden.

Waarom die?? Ik zat te denken aan Jappanners die al geen leven hebben of Amerikanen die ook geen leven hebben en die meer dan 150 kg wegen. Kunnen alleen nog maar hun hand bewegen.

hhahahahahah die hun hand alleen nog maar kunnen bewegen focking grappig grreetz from jamaica

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sorry voor de (heel) oude bump, maar ik heb GTA IV 's storyline uitgespeeld, en me PSN is ook al gelinkt aan me Social Club account, maar waar kan ik zien dat ik erin zit of niet?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...