Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?


Ironfist

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

    • Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55


Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    3

  • JJ-B

    3

  • MrKooKie

    2

  • KillerZero86

    2

Zo'n vier jaar geleden GTA2 op m'n laptop gedownload, hield me niet bezig met het verhaal, maar het rondrijden/lopen etc was al erg verslavend (vooral met de kill frenzy :D) Sinds VC op iOS (begin 2013) ben ik pas echt fan geworden :$

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag GTA Vice City in de rekken liggen toen ik nog jong was.. (9 ofzo). Ik had mijn duimpje op de 18+ gedaan en aan me vader laten zien, maar die had het 18+ logo allang gezien natuurlijk! Maar me vader vond het wel kunnen ( me moeder niet echt :roll: ) en dus kreeg ik GTA Vicy City :dans: Wat ik echt een top spel vond haha, vele leuke uren aan beleefd.. net zoals de andere GTA's... :)

Link to comment
Delen op andere websites

gta 3 gekocht voor 2 euro 50 bij de action toen ik 11 was, Vraag me af waarom ze me het spel mee hebben gegeven..

En tegenwoordig doen ze moeilijk over categorie 1 vuurwerk (12+ volgens wet) als je nog geen 16 bent :muur:

_________________

Tip van een vriend en toe gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Als 8-jarig ventje keek ik mee op m'n neef zijn pc beeldscherm terwijl hij GTA III speelde... en toen kreeg ik van Sinterklaas datzelfde jaar het GTA Double Pack voor de PS2 (GTA3+VC). 10 jaar te vroeg echter haha :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Van me neef, hijzelf had zijn PS2 gekregen met San Andreas! Ik kwam bij hem spelen (8) En vond het een top spel, Toen ik 9 was kreeg ik mijn PS2 met San Andreas en Vice City, nog goeie tijden met me neef mee beleeft... Maandag bij mij Dinsdag bij hem etc! Toen me PS3, Geen GTA V nog uit dus meer CoD gespeeld met vrienden. Als GTA V een jaar eerder kwam had ik toen nog niet eens van CoD gehoort, toen GTA V uit was gelijk de dag erna halen en spelen. Ben in het begin geen fan geweest van de Multiplayer, MP speel ik nu nog maar sinds December 2014! Ben nu level 53. Me vrienden met 1 week GTA al 100, hmmm denk dat het niet aan mij ligt heh? Naja! Zo dus =D

Link to comment
Delen op andere websites

gta 3 gekocht voor 2 euro 50 bij de action toen ik 11 was, Vraag me af waarom ze me het spel mee hebben gegeven..

Verkopen ze echt games bij jou Action? Hier is het uitsluitend huis en tuin artikelen, en snoep.

Jazeker, bij ons ook. Destijds Rome Total War en Toilet Tycoon gekocht daar. :)
Link to comment
Delen op andere websites

gta 3 gekocht voor 2 euro 50 bij de action toen ik 11 was, Vraag me af waarom ze me het spel mee hebben gegeven..

Verkopen ze echt games bij jou Action? Hier is het uitsluitend huis en tuin artikelen, en snoep.

Zelfde hier, hier verkopen ze alleen maar goedkope spul, huis en tuin artikelen, snoep en shampoo voor je haar, terwijl onze Action hier best wel groot is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik speelde GTA Vice City voor het eerst bij een vriend. Ik kan het me nog goed herinneren dat ik meteen verkocht was door de vrijheid die het spel te bieden had. Even later heb ik GTA III gekocht, daarna alle andere delen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...