Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?


Ironfist

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

    • Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55


Recommended Posts

Mijn eerste aanraking met gtra was gta 1, en die heb ik voor het eerst gezien nij een vriend en ik vond het erg leuk en daar heb ik hem ook gespeeld dat was op de pc, en ik heb hem later op de playstation gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    3

  • JJ-B

    3

  • MrKooKie

    2

  • KillerZero86

    2

Mijn vriend had GTA 1 en ik zelf had er nog nooit van gehoord. Heb ik het spel heel vaak bij hem gespeelt, en had het er thuis over hoe leuk ik het vond. Toen kreeg ik GTA1 en Londen voor mijn verjaardag. Daarna heb ik zelf steeds alle delen gekocht, meteen toen ze uitkwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had GTA2 van een vriend van mijn broertje gekregen...Toen VC uitkwam had ik hem gelijk gekocht want ik zag dit in gamebladen enzo dat het een megavetspel was.

En als ik zou moeten kiezen hoe ik SA "ontdekt had" zou ik "via een site" moeten kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn middelbare school kon je -als je de sysyteembeheerder lief aankeek- het computerlokaal in als je 's een tussenuur had. Als lief klein bruggertje heb ik daar voor het eerst GTA1, multiplayer gespeeld, en was gelijk verkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik...ben al een gamefreak van mezelf :rolleyes: zag toen ik een keer in de speelwinkel liep (wat ik bijna elke week wel een paar keer deed :D ) het spel GTA 1 liggen, en ik had er weleens wat over gehoord, ik keek en ik las en ik kocht het spel.....sindsdien heb ik elke GTA wel een keer of meerdere keren zelfs gespeeld.....ahhh :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 1 heb ik destijds een aantal keer gespeeld, meestal via een modem. Alhoewel het een leuk spel was ben ik pas echt naar het spel gaan kijken toe ik GTA3 onder ogen kreeg. En na VC was ik helemaal verkocht :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...