Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?


Ironfist

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

    • Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55


Recommended Posts

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    3

  • JJ-B

    3

  • MrKooKie

    2

  • KillerZero86

    2

ik zag GTA ligge

daar met een zonnebril op op het strand

ze lag er zo heerlijk uit

ik zou GTA in mijn hande krijge

ow die heerlijke gameplay van haar

dat mooie geluid

die graphics

wat was ze mooi

vanaf gta 1 was ik verkocht

en nu w8 ik op haar nieuwste vriendinnetje die op 10 juni naar mijn huis komt

ow wat hou ik van haar :ph34r:

heb m eigenlijk in de winkel gezien :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader kwam ooit met gta2 thuis, toen was ik nog klein en vond ik het vet tof om met de auto's te racen en het leger uit te dagen. ff later keek ik op internet en zag ik dat GTA3 eraan kwam. GTA3 gekocht en toen ging ik na een tijdje weer op internet kijken of er al een nieuwe kwam, gta vice city dus. Ik zocht cheats ofzow voor GTA Vice City en toen kwam ik op gtagames.nl. Ik zag een kopje met GTA San Andreas met daaronder info en een wenslijst en nu w8 ik al vanaf augustus 2004 op de pc versie van GTA San Andreas. Nu ben ik lid geworden van dit forum en kijk ik elke dag of er al nieuws is over SA :D:D:D .

Bewerkt: door Steef
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader kwam ooit met gta2 thuis, toen was ik nog klein en vond ik het vet tof om met de auto's te racen en het leger uit te dagen. ff later keek ik op internet en zag ik dat GTA3 eraan kwam. GTA3 gekocht en toen ging ik na een tijdje weer op internet kijken of er al een nieuwe kwam, gta vice city dus. Ik zocht cheats ofzow voor GTA Vice City en toen kwam ik op gtagames.nl. Ik zag een kopje met GTA San Andreas met daaronder info en een wenslijst en nu w8 ik al vanaf augustus 2004 op de pc versie van GTA San Andreas. Nu ben ik lid geworden van dit forum en kijk ik elke dag of er al nieuws is over SA :D:D:D .

mijn verhaal gaat ook ongeveer zo

Link to comment
Delen op andere websites

Op school praatte er veel mensen over gta. en ik begon wel benieuwd te worden, toen we in de paasvakantie naar het wijnegem shoppingscentrum gingen zag ik Vice city staan en dacht laat ik het maar kopen. Dus ik kocht het en vond het direct het beste spel dat ik ooit had gespeeld. :D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was al vroeg een fan van GTA....eerst kreeg ik GTA2 met sinterklaas......toen zag ik bij een vriend van me GTA VC, ik was er helemaal weg van. Ik ging meteen naar de stad en kocht hem. :) . Voor Sa moet ik nog even wachten, ik heb namelijk geen ps2

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Ik heb een vriend die een PS2 heeft en ik ga soms bij hem en toen heb ik VC voor het eerst gespeeld en toen vroeg ik of ik het ook mocht hebben voor mijn verjaardag en het was goed,en dan kreeg ik SA voor me goed rapport :D (93.8%) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ontdekt via een goede vriend. Hij had GTA Vice City op de playstation. Toen ging ik kijken en ik vond het een leuke game. Ik ging daarna kijken of ie voor pc te verkrijgen was en zo ben ik in aanraking gekomen met het GTA virus. Dit is ook de manier waarop ik met GTA 3 en San Andreas in aanraking ben gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...