Jump to content
Joriz

Update policy: Verplichte leeftijdscontrole


GTAForum.nl hanteert reeds lang een adviesleeftijd van 18 jaar en ouder. Dit is dezelfde adviesleeftijd als die Pan European Game Information aan de spellen uit de Grand Theft Auto reeks gegeven heeft. Vanaf vandaag gaan we deze leeftijd actief controleren. Het is nu dan ook voor iedereen die van GTAForum gebruik wil maken noodzakelijk om aan te tonen dat hij of zij meerderjarig is en/of toestemming heeft om GTAForum te gebruiken.

De leden wordt verzocht om bij dit formulier aan te geven of je meerderjarig bent, en zo niet, of je toestemming hebt om dit forum te gebruiken. In geval van het laatste is motivering noodzakelijk. We realiseren ons dat deze methode niet waterdicht is, maar we willen jullie vragen het formulier naar waarheid in te vullen. Inzendingen worden opgeslagen en kunnen wanneer nodig worden opgevraagd. Wanneer achteraf blijkt dat de ingezonden toestemming niet blijkt te kloppen, zal er worden ingegrepen.

Voor vragen, van zowel leden en hun ouders, kun je terecht bij onze algemene voorwaarden. Contact kan worden opgenomen via PB met een van de admins of per e-mail naar webmastermail.gif.

Update: 2 april 2008

Voor de mensen die het nog niet door hadden. Het was gister 1 april. Een heleboel zijn dus weer in onze grap gestonken waarbij vele hun leeftijd bij het formulier hebben ingezonden. Een compleet verslag van de grap en de mensen die er zijn ingetrapt kan je hier vinden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gelukkig ben ik al 18 ;)

Misschien iedereen scan/foto van ID laten maken, zodat hun leeftijd vast gelegd kan worden in een databank?

Bewerkt: door Sander

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook daarmee kan makkelijk worden gekloot. Crew weet 9 van de 10 keer de echte naam van het lid niet eens... In ieder geval wordt ik over twee maanden 18, dus tot dat mogen jullie best nog eventjes een handtekening krijgen. Moet ik die dan zelf maken? ik woon namenlijk niet meer thuis, maar op mezelf... :roll:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

pff ik ben minderjarig namelijk 15 maar mijn ouders maakt het geen reet uit of ik dit forum gebruik of niet

ze kopen gta ook al staat er 18+ op het doosje maakt ze echt nix uit :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerst dacht ik, he wtf? Dat kan je toch nooit controleren. Maar toen dacht ik er pas bij na dat het 1 april is. Wel een goeie grap trouwens. :schater:

EDIT: Dat had je ook driekwart van je leden gekost, Joriz. :puh:

Bewerkt: door gta_rulez

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn ik was er ingertrapt, jullie hebben geluk dat ik zo makkelijk voor de gek te houden bent. Het is wel een goede grap hoor, ik schrok er wel even van. Ik had het tweede hokje aangevinkt, ik dacht meer dat de postacount weer werd uitgezet ofzo. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...