Jump to content
Joriz

Update policy: Verplichte leeftijdscontrole


GTAForum.nl hanteert reeds lang een adviesleeftijd van 18 jaar en ouder. Dit is dezelfde adviesleeftijd als die Pan European Game Information aan de spellen uit de Grand Theft Auto reeks gegeven heeft. Vanaf vandaag gaan we deze leeftijd actief controleren. Het is nu dan ook voor iedereen die van GTAForum gebruik wil maken noodzakelijk om aan te tonen dat hij of zij meerderjarig is en/of toestemming heeft om GTAForum te gebruiken.

De leden wordt verzocht om bij dit formulier aan te geven of je meerderjarig bent, en zo niet, of je toestemming hebt om dit forum te gebruiken. In geval van het laatste is motivering noodzakelijk. We realiseren ons dat deze methode niet waterdicht is, maar we willen jullie vragen het formulier naar waarheid in te vullen. Inzendingen worden opgeslagen en kunnen wanneer nodig worden opgevraagd. Wanneer achteraf blijkt dat de ingezonden toestemming niet blijkt te kloppen, zal er worden ingegrepen.

Voor vragen, van zowel leden en hun ouders, kun je terecht bij onze algemene voorwaarden. Contact kan worden opgenomen via PB met een van de admins of per e-mail naar webmastermail.gif.

Update: 2 april 2008

Voor de mensen die het nog niet door hadden. Het was gister 1 april. Een heleboel zijn dus weer in onze grap gestonken waarbij vele hun leeftijd bij het formulier hebben ingezonden. Een compleet verslag van de grap en de mensen die er zijn ingetrapt kan je hier vinden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het gaat hier wel degelijk niet om een 1-april grap..

Als ik volgende maand niet 18 werd, kon ik niet als moderator blijven (wat heb ik lekker geluk :puh: , mijn ouders weten niets van dit forum af, vandaar). Ik zou alvast dat formulier invullen, het zou niet echt prettig zijn dat je het forum niet meer kan betreden omdat je een formulier niet hebt ingevult.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas is het geen grap. Wijzigingen dienen nou eenmaal op de eerste van het kwartaal door worden gevoerd anders zijn ze niet rechtsgeldig.

We snappen dat het vervelend is en we hebben ook al weken gediscussieerd over het feit dat GTA 18+ is en dat hier minderjarige zonder enkele controle kunnen posten.

Merk op dat mensen die binnen 2 weken niet het formulier invullen geen toegang meer hebben tot de website.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom geloof ik dit eigenlijk :7 Je kan trouwens even makkelijk aanvinken dat je 18 bent of zo. Als dit op 29 maart was geweest had ik het nog geloofd. :7 (Als het er morgen nog staat ... :$ )

BTW, bij XFire hebben ze ook weer iets leuk voor 1 april. (check sig)

Bewerkt: door Big Boss

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas is het geen grap. Wijzigingen dienen nou eenmaal op de eerste van het kwartaal door worden gevoerd anders zijn ze niet rechtsgeldig.

We snappen dat het vervelend is en we hebben ook al weken gediscussieerd over het feit dat GTA 18+ is en dat hier minderjarige zonder enkele controle kunnen posten.

Merk op dat mensen die binnen 2 weken niet het formulier invullen geen toegang meer hebben tot de website.

Oja Joriz, kan je ons dan vertellen waar de 1-april grap zich wel bevind? :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik moest toestemming van mijn moeder vragen maar die kreeg ik niet nou mag ik niet meer op het forum :cry:

het is echt niet eerlijk

HUH? dit is toch pas je eerste bericht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

haha, ik dacht eerst ook wtf :puh: leeftijd voor forum hoeft nooit.. toen wierp ik 1 blik op de kalender en alles werd duidelijk .. leuke grap maar helaas :slotje: ben er net niet ingetrapt :cya:

off: hoezo staat er eigenlijk onder mijn naam: autoradio jatter :puh: ?

Bewerkt: door GTAmitch

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...