Jump to content
Joriz

Update policy: Verplichte leeftijdscontrole


GTAForum.nl hanteert reeds lang een adviesleeftijd van 18 jaar en ouder. Dit is dezelfde adviesleeftijd als die Pan European Game Information aan de spellen uit de Grand Theft Auto reeks gegeven heeft. Vanaf vandaag gaan we deze leeftijd actief controleren. Het is nu dan ook voor iedereen die van GTAForum gebruik wil maken noodzakelijk om aan te tonen dat hij of zij meerderjarig is en/of toestemming heeft om GTAForum te gebruiken.

De leden wordt verzocht om bij dit formulier aan te geven of je meerderjarig bent, en zo niet, of je toestemming hebt om dit forum te gebruiken. In geval van het laatste is motivering noodzakelijk. We realiseren ons dat deze methode niet waterdicht is, maar we willen jullie vragen het formulier naar waarheid in te vullen. Inzendingen worden opgeslagen en kunnen wanneer nodig worden opgevraagd. Wanneer achteraf blijkt dat de ingezonden toestemming niet blijkt te kloppen, zal er worden ingegrepen.

Voor vragen, van zowel leden en hun ouders, kun je terecht bij onze algemene voorwaarden. Contact kan worden opgenomen via PB met een van de admins of per e-mail naar webmastermail.gif.

Update: 2 april 2008

Voor de mensen die het nog niet door hadden. Het was gister 1 april. Een heleboel zijn dus weer in onze grap gestonken waarbij vele hun leeftijd bij het formulier hebben ingezonden. Een compleet verslag van de grap en de mensen die er zijn ingetrapt kan je hier vinden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Geachte Joriz,

Wij hebben door middel van ons KLPD Internet misdaad team vernomen dat u zonder toestemming van Binnenlandse zaken ID gegevens probeerd te verkrijgen en deze te archiveren. Dit is strafbaar naar de Nederlandsche Wet, zie artikel 5.4 Privacygegevens. Wij moeten u daarom erop attenderen dat als u bovenstaande actie niet binnen 3 uur verwijderd, wij genoodzaakt zijn een civiele rechtzaak te beginnen tegen GTAForum (lees; eigenaar en medewerkers die meewerkten aan deze actie). Wij zouden het fijn vinden als er leden zijn die ons hierin willen helpen. Leden kunnen ons daarom contacteren om mee te gaan in een civiele procedure om hun leed in een geldbedrag eruit te halen. Wij verzoeken u nogmaals het bericht te verwijderen binnen 3 uur, wij zullen ook contact opnemen met uw internetdiensten waar u uw website heeft staan.

Met vriendelijke groeten,

KLPD Team

Grove St. (Undercuver)

Meldt misdaad anoniem; nu! PB Grove St. of SMS JOR-IZ AAN naar 6464 en ontvang een Joran van der Sloot ringtone; Gratis!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heeft er iemand hier ooit es aan gedacht als dit werkelijk een 1 april grap zou zijn dat ze vandaag die post op de hoofdpagina zouden ge-edit hebben?

want ik heb overal gekeken en bij een 1 april grap moet je wel 1 april zeggen of het is geen grap dus........

ik weet niet veel van elektronische handtekeningen maar ik ben zeker dat ik dit forum mag gebruiken en gta spellen spelen want mijn ouders maakt het geen reet uit (check vorige post van The Sith)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmmm ik twijfel nu wel heel erg tussen 1april en realiteit. Ik zie morgen wel weer dan als alles rustig is. Naast dit is er nog geen echt forum grap geweest dus ik denk dat dit een grap is.

@2fast{0}: Ik zag dat je gang word opgeheven.

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jeetje, ik heb dat nu ook... Ik vind dat jullie het nu wel iets te ver doordrijven hoor. Ik heb nog wat belangrijke dingen te doen mbt de Duckdome en GLD. Trouwens, al zouden jullie echt zoiets willen, jullie zijn ook niet dom... Dan zouden jullie het echt niet op 1 april bekendmaken, dan kun je erop rekenen dat niemand je gelooft. Dus goede grap van dat bericht zelf, maar dat blokkeren van allerlei dingen gaat me toch wat te ver. Overigens is het niet eens goed afgewerkt. Als je bovenaan bijvoorbeeld op downloads klikt, is alles weg, behalve LCS en VCS. En als je op galerij drukt, staat de tekst dat je geen toestemming hebt nog in het Engels, namelijk 'There are no categories that you have permission to view'... Duidelijk iets dat eventjes snel als grap in elkaar geflanst is...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jeetje, ik heb dat nu ook... Ik vind dat jullie het nu wel iets te ver doordrijven hoor. Ik heb nog wat belangrijke dingen te doen mbt de Duckdome en GLD. Trouwens, al zouden jullie echt zoiets willen, jullie zijn ook niet dom... Dan zouden jullie het echt niet op 1 april bekendmaken, dan kun je erop rekenen dat niemand je gelooft. Dus goede grap van dat bericht zelf, maar dat blokkeren van allerlei dingen gaat me toch wat te ver. Overigens is het niet eens goed afgewerkt. Als je bovenaan bijvoorbeeld op downloads klikt, is alles weg, behalve LCS en VCS. En als je op galerij drukt, staat de tekst dat je geen toestemming hebt nog in het Engels, namelijk 'There are no categories that you have permission to view'... Duidelijk iets dat eventjes snel als grap in elkaar geflanst is...

Hij is wel goed uitgewerkt dan :puh:, dat formulier en als je bij de forumindex onderaan kijkt bij groepen staat er "Minderjarigen" :puh:

http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Members&filter=24

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

$NeoSyp$ is gewoon pist-off omdat hij er in is getrapt.

Mischien vul je zo'n formulier in zonder toestemming van je ouders omdat je toch gelooft dat het nep is. :puh: Maar had niet verwacht dat ik nog straf zou krijgen ervoor. :-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee hoor. Ik dacht 'ach laat ik het maar voor de grap invullen' en toen vulde ik dat tekstveld 'goede grap hoor' in. Maar als je dan die mensen die het meespelen gaat benadelen, dan vind ik dat niet kunnen. Jammer, maar de vorige grap was toch veel een veel leuker...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...