Jump to content

Downgraden


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Downgraden

Inhoud:

  • Wat is downgraden?
  • Wanneer heb ik versie 1 of versie 2?
  • Waar kan ik de downgrader downloaden?
  • Hoe installeer ik de downgrader?
  • Heb ik nu versie 1?

Wat is downgraden?

Downgraden (ook wel Patchen genoemd) zorgt ervoor San Andreas modbaar wordt, wanneer je versie 2 hebt. De reden waarom Rockstar twee versies heeft gemaakt, kan je >>hier<< lezen. Kort gezegd heeft Rockstar veel problemen met de Media gekregen door een modification, waardoor ze ervoor gezorgd hebben dat het spel niet meer modbaar is d.m.v. een versie 2.

Heb ik versie 1 of versie 2?

Daar is een simpele manier voor. Wanneer je in de map "Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script" kijkt, zie je daar een bestandje genaamd "Script.img". Is die 568 kb, dan heb je versie 1, is die 562 kb, dan heb je versie 2.

Wanneer je al gemod hebt (en dat het dan pas blijkt dat je versie 2 hebt, omdat je SA vast slaat), en script.img is geen 562 of 568 kb, dan kan je kijken in het menu van GTA San Andreas. Staat er niets, dan heb je versie 1. Anders staat het getal van de versie rechtsonder.

Waar kan ik de Downgrader downloaden?

Je kan de Downgrader (Patcher) >>hier<< downloaden.

Hoe installeer ik de Downgrader(Patcher)?

  • Download de Downgrader, daar heb je WinRAR Voor nodig, die kan je >>hier<< vinden.
  • Pak het bestandje uit en start de Patcher op.
  • Je ziet nu dit:
    patch1ex7.jpg
  • Klik een paar keer op next totdat je dit ziet:
    patch4ok7.jpg
  • Hier moet je de plek aangeven waar je je San Andreas Hebt geinstalleerd. Hier gaat het vaak mis, als er staat:
    patch3le2.jpg
    Dan is de plek die je hebt opgegeven niet goed, dus je moet echt de goede plek aangeven!
  • Druk dan op next en wacht even.

Als er staat: Nothing to do! The files are already updated! Dan heb je hem al gepatcht!

Heb ik nu versie 1?

Nee. Je hebt alleen jouw versie 2 modbaar gemaakt. Je moet als je savegames download, nog steeds versie 2 savegames gebruiken. Overigens is het wel mogelijk om versie 1 savegames te gebruiken, maar dan moet je de main.scm en script.img van versie 1 hebben, en die in de map plaatsen i.p.v. die bestandjes in versie 2.

Aangepast door Dutchy3010,

Fouten gemeld door VWO-er

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    10

  • .Timothy

    6

  • cerdjee4

    6

  • Visser23

    5

Die krijg je vast (ooit)...

Als iemand wil downgraden zet jij de link in het topic en dan komt diegene hier en leest alles... Met een klein beetje geluk laat hij misschien wel een berichtje achter...

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand een goede op/of aanmerking? :(

[/q

ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan verhelpen ik heb dus de goede plaatst gekozen waar het staat maar als ik dan op next druk komt er te staan gta-sa.exe unknow version

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan verhelpen ik heb dus de goede plaatst gekozen waar het staat maar als ik dan op next druk komt er te staan gta-sa.exe unknow version

Heb je GTA SA gedownload?

of

Heb je het orginele exe bestand?

Anders zou het gewoon moeten werken denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan verhelpen ik heb dus de goede plaatst gekozen waar het staat maar als ik dan op next druk komt er te staan gta-sa.exe unknow version

Heb je GTA SA gedownload?

of

Heb je het orginele exe bestand?

Anders zou het gewoon moeten werken denk ik.

alles bij mijn spel is gewoon origineel uit nederland uit de winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan verhelpen ik heb dus de goede plaatst gekozen waar het staat maar als ik dan op next druk komt er te staan gta-sa.exe unknow version

Heb je GTA SA gedownload?

of

Heb je het orginele exe bestand?

Anders zou het gewoon moeten werken denk ik.

alles bij mijn spel is gewoon origineel uit nederland uit de winkel.

Kan je het ook ergens mee bevestigen? We mogen namelijk niet illegale mensen helpen.

Misschien een foto van het hoesje :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan verhelpen ik heb dus de goede plaatst gekozen waar het staat maar als ik dan op next druk komt er te staan gta-sa.exe unknow version

Heb je GTA SA gedownload?

of

Heb je het orginele exe bestand?

Anders zou het gewoon moeten werken denk ik.

alles bij mijn spel is gewoon origineel uit nederland uit de winkel.

Kan je het ook ergens mee bevestigen? We mogen namelijk niet illegale mensen helpen.

Misschien een foto van het hoesje :)

als ik het had gedownload zou ik niet vragen hoe het te verhelpen he? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan verhelpen ik heb dus de goede plaatst gekozen waar het staat maar als ik dan op next druk komt er te staan gta-sa.exe unknow version

Heb je GTA SA gedownload?

of

Heb je het orginele exe bestand?

Anders zou het gewoon moeten werken denk ik.

alles bij mijn spel is gewoon origineel uit nederland uit de winkel.

Kan je het ook ergens mee bevestigen? We mogen namelijk niet illegale mensen helpen.

Misschien een foto van het hoesje :)

als ik het had gedownload zou ik niet vragen hoe het te verhelpen he? :duh:

oke ik heb dus een foto gemaakt, maar hoe moet ik hem laten zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...