Jump to content

Downgraden


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    10

  • .Timothy

    6

  • cerdjee4

    6

  • Visser23

    5

Ik heb hm geïnstalleerd!

Nu ff checken of het is gelukt ... xD

''please doing the orginal disk in''kwam er tevoorschijn! :cry: De Orginal disk ZIT erin!

Kon je wel eerder met deze kopie van het spel spelen? Heb je het spel van een vriend gekregen, waardoor het mogelijk illegaal gebrand is?

Link to comment
Delen op andere websites

er staat ook iets met heb je al gemod met V2 ( Zoals ik ) en loopt die vast en je hebt main script blablabla...

Heeft iemand ook enig iedee hoe je dat oplost...?

Ja, als je V2 hebt kan je niet modden (vastloper). Maar jou probleem staat hier vrijwel los van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik heb alleen nog een vraagje: Waar moet ik de MOD`s opslaan onder rockstar games :duh:

Kan iemand me dat uitleggen?

Kan je misschien een link geven naar de mod die je wilt installeren? Er zijn namelijk verschillende modsoorten, maar in de >MTL< kan je tutorials hierover vinden :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik heb dus gedowngrade, maar ik kan nog steeds niet een mod gebruiken die k wil hebben. bijv nederlandse politieauto die op deze site staat, ik doe alles wat er in de readme staat, en dan als k wil spelen, en mn game wil laden, krijg k een foutrapport van gta_sa.exe. weet iemand waaraan dit kan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Ik heb hetzelfde probleem als Crecje or w/e ik krijg deze foutmelding: C:/programfiles/rockstargames/gtasanandreas unknown version..

ik heb de origineele CD om te bewijzen zal ik ff de kleine lettertjes dicteren aand de rand van de cd die kleine witte:

2005-2007 rockstar games, inc. rockstar games, rockstar north, the R logo, grand theft auto and the grand theft auto logo are trademarks and/or registered trademarks of take- two interactive software. all other marks and trademarks are properties of their respective owners. all rights reserverd.

Ik hoop dat dat genoeg bewijs is want ik had al moeite om dat van me cd te lezen...

alsjeblieft help me he!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...