Jump to content

Gta IV cheats!


gangster007

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gangster007

    7

  • Kai-ShockWave

    7

  • FireFighter

    4

  • bjorntju

    3

Lol gta gebruikt nu precies de zelfde manier van cheaten als bij saints row jammer dat niemand anders dat ziet :puh:

Lol gta was er voor saints row & gta OWNED saints row .. Gelukkig dat BIJNA iedereen dat ziet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je überhaupt cheaten? Zo gaat de lol van de game er snel af. Oké als je er echt even niet uitkomt, dan kan ik het wel begrijpen als je een cheat gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Dat is niet waar alleen bij remove wanted level kan je geen achievment meer krijgen mijn tip is dan om gwn 2 savedata's aan te maken 1 met cheat de ander zonder

Niet alleen bij de cheat remove wanted level vervalt de mogelijkheid op enkele achievements, dit is inderdaad niet bij alle cheats maar wel bij meerdere.

Twee savegames maken heeft geen zin om het blokkeren van achievements op de 360 tegen te gaan. Achievements zijn niet gekoppeld aan je savegame. Zodra je een cheat gebruikt, wordt op je online LIVE Gamertag de achievement voor goed geblokkeerd. Zelfs wanneer je je inlogt op een andere 360 console, zal je de achievement niet meer kunnen halen!

Link to comment
Delen op andere websites

niet waar als je cheats gebruikt zoals health en wanted down worden ze alleen geblokt voor de keer dat je speelt

als je de volgende dag terugspeelt kan je ze wel halen (kijk maar op mijn gamertag)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Al die cheats werken 100%. Maar, wat gebeurd er als ik dat opsla? Want, ik ben bang dat mijn PS3 dan naar de maan gaat! Of hoe kan ik die cheat dan uitschakelen?

Groeten,

Dutch_Hero99 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Al die cheats werken 100%. Maar, wat gebeurd er als ik dat opsla? Want, ik ben bang dat mijn PS3 dan naar de maan gaat! Of hoe kan ik die cheat dan uitschakelen?

Groeten,

Dutch_Hero99 :cya:

Haha dat valt reuze mee hoor. Als je opslaat, blijven de codes in je mobiel staan bij ''cheats'' Alleen zullen er wel enkele trophies geblokkeerd blijven! dus denk daar bij na. maar er is helemaal niks schadelijks aan. het is niet een fout ofzo, het hoort gewoon bij de game

PS: welkom op gtaforum!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

zeg mensen ik heb een vraag..

ik heb op een site een cheat gevonden (url adress) voor op je computer in het spel .

het heet :

www.whattheydonotwantyoutoknow.com

is dat egt het moet alle plaatsen op je map unlocken en ik heb een infernus cheat (niet getest)

227-555-0147

reageer aub snel mazzels stefanus:) :bonk:

Bewerkt: door mastertje666
Link to comment
Delen op andere websites

er zijn wienig codes tegenover gta: sanandreas of moeten ze er nog zoeken?

je kan ook op youtube zoekken er zijn wel mensen die filmpjes plaatsen daarvoor succes mastertje:)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...