Jump to content

Gta IV cheats!


gangster007

Recommended Posts

@ hierboven: Om de cheats te gebruiken moet je het telefoonnummer bellen dat achter de cheat staat. Een lijst met cheats is hieronder te vinden. Hij slaat automatisch je cheats op in je telefoon, zodat je maar 1x hoeft te bellen.

I Have another Question! :puh:

Als je cheats gebruikt bij de xbox 360, dan gaan je achievements naar de kl*te :puh:

Maar wat gebeurd er dan bij de PS3 versie? Want die heeft geen achievements...

Oké dankjewel maar is het zo dat als ik cheats gebruik op de ps3 dat dan mijn spel og ps naar de klote [/font] gaat?

Jah dat vraag ik me nou ook af, omdat bij de xbox-versie die achievements het niet meer doen (sommige dan)...

Wat is achievements?

(\__/)

(='.'=)

('')_('') say hello to bunny! :cya:

Hi bunny :cya:

Zijn opties die je kan unlocken door bv in de game 5 min te overleven met 6 sterren. Dan heb je zegmaar die optie volbracht.

Bye bunny :cya:

JA! je spelt gatt wel naar de KLOOTE!! [/font]

GTA-TOP

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gangster007

    7

  • Kai-ShockWave

    7

  • FireFighter

    4

  • bjorntju

    3

@ hierboven: Om de cheats te gebruiken moet je het telefoonnummer bellen dat achter de cheat staat. Een lijst met cheats is hieronder te vinden. Hij slaat automatisch je cheats op in je telefoon, zodat je maar 1x hoeft te bellen.

I Have another Question! :puh:

Als je cheats gebruikt bij de xbox 360, dan gaan je achievements naar de kl*te :puh:

Maar wat gebeurd er dan bij de PS3 versie? Want die heeft geen achievements...

Oké dankjewel maar is het zo dat als ik cheats gebruik op de ps3 dat dan mijn spel og ps naar de klote [/font] gaat?

Jah dat vraag ik me nou ook af, omdat bij de xbox-versie die achievements het niet meer doen (sommige dan)...

Wat is achievements?

(\__/)

(='.'=)

('')_('') say hello to bunny! :cya:

Hi bunny :cya:

Zijn opties die je kan unlocken door bv in de game 5 min te overleven met 6 sterren. Dan heb je zegmaar die optie volbracht.

Bye bunny :cya:

JA! je spelt gatt wel naar de KLOOTE!! [/font]

GTA-TOP

pFF.. alleen de missies die BV. op gta4.net staan bestaan.

GEEN GEZEUR HIEROVER

ER ZIJN DE DAG VAN VANDAAG GEEN ANDERE CHEATS!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo? Dat zijn ook de gewone cheats :Y . En waar je spel aan kapot zou kunnen gaan is een trainer/mod met virus :7 , of als je zo dom bent verkeerd te installeren. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic wordt nuttelozer per post dat er geplaatst wordt. :7

Er zijn slechts enkele standaard cheats in GTA IV, waarvan sommige cheats enkele achievements/trophies blokkeren. Daarnaast heb je ook mods en trainers, waarmee je ook kan "cheaten", zoals oneindig health, carspawnen, oneindige munitie, ... Gebruik de laatst genoemde niet in Multiplayer (tenzij in Free Mode), want dan verpest je het spel voor de anderen!

De site www.whattheydonotwantyoutoknow.com is geen cheat, dit is enkel een site die R* in GTA IV heeft geplaatst met locaties van Flying Rats, Stunt Jumps en andere dingen. Maar deze locaties zijn ook gewoon te bezichtigen op WikiGTA.

Dit topic krijgt nu toch wel een slotje aangezien het onderwerp al helemaal verdraaid is en er veel te veel nutteloze posts geplaatst worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...