Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

Bij deze wil ik vragen aan iedereen die een HD-Ready tv heeft van Samsung of ander merk natuurlijk met een HDMI aansluiting en een beeldgrootte van ongeveer diagonaal 66 cm en kan me er screenshots van maken ik wil namelijk weten hoe goed het uit ziet bij deze tv ik ga er namelijk ook zo een kopen .. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand nog ff antwoord geven op deze vraagjes? :puh:

1. Ik zie nog wel of ik een XboX 360 of een PS3 ga aanschaffen, maar als ik 1 van de 2 doe, op welke zijn de graphics dan het mooist?

2. En op welke console draait GTA IV dan het lekkerst?

3. En dan nog 1 vraagje , hebben een XboX 360 en een PS3 niet een HDMI aansluiting nodig?, of kunnen ze ook worden aangesloten op een SCART-aansluiting?

1. er wordt gezegd dat het er op de ps3 wat beter uitziet. of iig minder framedrops en pop-up. heb het zelf alleen nog maar op de PS3 gezien en daar nog geen pop-up of vertragingen gezien.

2. ik speel het op mijn 40gb ps3 en het loopt geweldig. heb het niet op de 360 gespeeld, maar het verschil zou niet veel zijn.

3. op een ps3 zit een HDMI-aansluiting, en component. er is ook een SCART verloopje meegeleverd, dus je kan hem gewoon op SCART aansluiiten, al is het beeld bij HDMI wel beter

Link to comment
Delen op andere websites

1 TIP MET HD READY TV

Als je via HDMI doet, zet je hdmi poort op Gamemode (kan bij mijn samsung) dan is het veel smoother in plaats van olie/verf idee.

Echt een wereld van verschil!

Link to comment
Delen op andere websites

1 TIP MET HD READY TV

Als je via HDMI doet, zet je hdmi poort op Gamemode (kan bij mijn samsung) dan is het veel smoother in plaats van olie/verf idee.

Echt een wereld van verschil!

Bedankt voor de Tip, maar hoe werkt dat dan kan dat via de tv of via een knopje of wat ?
Link to comment
Delen op andere websites

1 TIP MET HD READY TV

Als je via HDMI doet, zet je hdmi poort op Gamemode (kan bij mijn samsung) dan is het veel smoother in plaats van olie/verf idee.

Echt een wereld van verschil!

Bedankt voor de Tip, maar hoe werkt dat dan kan dat via de tv of via een knopje of wat ?

Je tv moet het ondersteunen, gewoon in het MENU - HDMI en dan spelmodus zoeken in de opties

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, dit is in ieder geval home made: pic0180td3.jpg

:$ Het is wel gisteren gemaakt [/font] maar het is nogsteeds IV toch

Ik heb ook filmpjes maar die post ik zometeen wel

Heb even het filmpje van jou hier gezet:

doe het zo:(youtube) EMBED CODE (/youtube)

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze wil ik vragen aan iedereen die een HD-Ready tv heeft van Samsung of ander merk natuurlijk met een HDMI aansluiting en een beeldgrootte van ongeveer diagonaal 66 cm en kan me er screenshots van maken ik wil namelijk weten hoe goed het uit ziet bij deze tv ik ga er namelijk ook zo een kopen .. :Y

ik heb zelf een samsung 66cm hd ready.

kwaliteit is alleen omlaag gegaan door het uploaden en de limiet van 1mb voor een foto

DSC00447.jpg

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze wil ik vragen aan iedereen die een HD-Ready tv heeft van Samsung of ander merk natuurlijk met een HDMI aansluiting en een beeldgrootte van ongeveer diagonaal 66 cm en kan me er screenshots van maken ik wil namelijk weten hoe goed het uit ziet bij deze tv ik ga er namelijk ook zo een kopen .. :Y

ik heb zelf een samsung 66cm hd ready.

kwaliteit is alleen omlaag gegaan door het uploaden en de limiet van 1mb voor een foto

DSC00447.jpg

Ziet er dus wel zeer goed uit he :D ?
Link to comment
Delen op andere websites

Kai en Bio in party mode.

Best wel vaag die motorkap haha.

[sarcasm]Dus er zit wél een stoomwals in GTA IV :O [/sarcasm]

Opzich wel een van de beste screens waar je de style van het damage-systeem goed kan zien: Je kan goed zien dat het nu echt ingame gegenereerd wordt ipv nog steeds met "pre-gemodeleerde" damage models(dat had nog gekund, mits er verschillende stages van damage models werden gemaakt...). Jammer dat de wielen dwars door de spatborden steken. Ik vind het trouwens wel een heel goede actie van R* dat het mogelijk is dat de wielen blokkeren als de auto flink kapot is (dus dat de wielkas/spatbord tegen het wiel aan klemt en daardoor het wiel blokkeert). Dat is weer echt een detail dat erg bijdraagt aan het realisme!

Zou er iemand een paar plaatjes willen maken van het detail in de motorruimte en de onderkant van een beetje goeie kwaliteit(als het mogelijk is de onderkant zonder dat de auto ontploft is, ik hoorde dat dat niet meer zou gebeuren alleen doordat 'ie op z'n kop lag, maar in de filmpjes te zien die ik keek had ik het idee dat het er nog wel in zat). Ik wil dit namelijk al een tijdje zien en door de kwaliteit van die filmpjes zie je het amper. Ik vroeg het ook een keer bij een live stream, maar toen zei die gast "there isn't actually that much detail", terwijl ik in sommige filmpjes het idee had dat er best veel detail in zit, ook dat de motoren bij de auto's pastte: Die Corvette-achtige had een motor die leek op die van een echte Corvette, en een Japanse tuning wagen achtige(beetje style van Mazda RX-7) had zo'n stang over de motor heen lopen voor versteviging van motorophanging en voorwielophanging...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, dit is in ieder geval home made: pic0180td3.jpg

:$ Het is wel gisteren gemaakt [/font] maar het is nogsteeds IV toch

Ik heb ook filmpjes maar die post ik zometeen wel

Heb even het filmpje van jou hier gezet:

doe het zo:(youtube) EMBED CODE (/youtube)

dat is mijn filmpje niet hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Woow!, ziet er zeer mooi uit!!! :o

En is het beeld ook prettig?, speelt 'ie prettig?

En waar heb je hem gekocht en voor hoeveel?

voor 400 euro bij saturn (tilburg) was toen een openingsactie

en het speelt goed hoor.,

geen problemen mee

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...