Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

Wederom prachtige screens, je lijkt er elke keer weer de realiteit net ietsje meer mee te benaderen (zij het dan dat je wel zelden peds hebt rondlopen)

GTAIV_2015_01_21_05_19_48_21.jpg

Die luifels... die steken er hier echt wel wat tegen af, maar dat lijkt me eerder een probleem te zijn van het model, niet iets dat je met een andere texture gaat kunnen oplossen. De foto erna heeft anders wel echt een fantastische texture en ziet er fantastisch uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wederom prachtige screens, je lijkt er elke keer weer de realiteit net ietsje meer mee te benaderen (zij het dan dat je wel zelden peds hebt rondlopen)

Die luifels... die steken er hier echt wel wat tegen af, maar dat lijkt me eerder een probleem te zijn van het model, niet iets dat je met een andere texture gaat kunnen oplossen. De foto erna heeft anders wel echt een fantastische texture en ziet er fantastisch uit.

Bedankt voor je positieve reactie & goede feedback :)

Ik zet meestal me peds uit als ik screens maak, ze lopen te vaak in de weg.

Ben nog aan het kijken of ik de skins realistisch krijg, best lastig tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch echt benieuwd hoe je dit allemaal doet want het ziet er gewoon achterlijk mooi uit! :tu: .

Zet je er zelf ook nieuwe texturen in? Zo ja, maak je die dan zelf, of haal je die van internet?

En hoe krijg je die graphics zo geweldig? Is daar een programma voor ofzo?

En zet je ook nieuwe modellen in de game met 3dsMax of Blender?

En waarom maakt R* dit soort graphics niet zelf in hun game?

Keep up the work!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de positieve reactie's Votair & GTA5VehicleFreak.

Als basis gebruik ik de mod Iceenhancer 2,1 en vervolgens ben ik die naar eigen smaak gaan aanpassen.

Met behulp van OpenIV,SparkIV,IVNeedle en in kladblok ben ik begonnen met variabelen veranderen en kijken wat het effect is.

2 jaar later dan weet je een beetje hoe de Rage engine in elkaar steekt en wordt het wat makkelijker.

Voor de rest best wel veel aanpassingen aan shaders. Nvidia Shader Library heb ik veel gebruikt.

Ik heb niet heel veel textures zelf vervangen, meestte zijn al bestaande mods

degene die ik heb gedaan zijn van internet afgehaald en vervolgens in Photoshop aangepast en weer geimporteerd via OpenIV

Nieuwe modellen heb ik me nog niet aangewaagd. Wel ben ik bezig geweest met Animaties maken in 3dMax/Maya.

Ik post binnenkort wel even een lijstje met alleen al de mods die ik heb draaien.

Kan je altijd zelf een begin/basis maken. Ik zou met alle liefde dit als pakket releasen maar voorlopig is het niet af (waarschijnlijk over 10 jaar nog niet)

En is me Gta map een rommel aan losse files.

Als laatste waarom maakt R* dit soort graphics niet in hun game?

Denk ten eerste omdat ze met hardware limieten werken, wil je meer voetgangers in je spel oke maar dan kunnen er minder bomen om de fps stabiel te houden. Wil je meer destuctieve elementen, best kost je alleen 4Fps etc.

Neemt niet weg dat wat ik van de screens heb gezien Gta V er echt episch uit ziet

Een export gemaakt van de shader files van Max Payne 3.

Eerste keer kreeg ik gelijk een fatal error, niet goed gekeken liep shaders uit de DX10 map te kopieren (en dat werkt nou eenmaal niet)

Vervolgens Uit de Direct x9 map de shaders gehaald en letterlijk een rename/copy paste gedaan van de files.

Wat is nieuw? (de rest moet ik nog testen)

Bullettracer/Heat

Smoke/fire

Clouds scattering

WeaponReflection

GTAIV_2015_01_31_14_24_32_95.jpg

GTAIV_2015_01_31_12_58_14_11.jpg

GTAIV_2015_01_30_06_47_35_48.jpg

GTAIV_2015_01_31_14_47_27_47.jpg

GTAIV_2015_01_31_15_17_43_72.jpg

GTAIV_2015_01_31_15_15_38_98.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je leuke reactie en feedback Guardian.

De peds staan nog op me lijstje, maar is wat lastiger voor elkaar te krijgen dan ik dacht

Zal binnenkort wel laten zien hoe ver ik ben gekomen :)

Sneeuw versie van Gta IV ook gelijk maar bijgewerkt met Max Payne 3 shaders

Deferred lightning lijkt ook wel goed te werken :)

Ook bumpmapping weer aangepast en wat gerommeld met textures.

En nog bezig met een pakket te maken, trailer maken, en testen op verschillende versies.

Iets met 2015, moet toch een keer wat releasen.

B.R.E.A.K :*D

GTAIV_2015_02_01_09_06_15_79.jpg

GTAIV_2015_02_01_20_38_51_49.jpg

GTAIV_2015_02_01_20_36_09_32.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Op 9-1-2016 om 23:41, PrioX zei:

Wist je dat je in verschillende achterbuurten (zoals North Holland en Fortside) drugsdealers kunt tegenkomen die ook daadwerkelijk drugs weten te verkopen aan voorbijgangers?

Het bovenstaande heb ik ooit eens gepost in [IV] Wist je dat? Nu heb ik toevallig een paar dagen geleden screenshots gemaakt van hoe zo'n drugdeal gaat. Toch leuk om te zien dat Rockstar zulke details in het spel stopt. Het blijft me verbazen. :) 

 

 

 


large.896c4944-25b4-4cea-ad80-9cc80ba923

Dealer staat te wachten en roept dingen als ''This stuff will f*ck you up''

 
large.4f62356d-969a-429d-9f8b-f6bdaccff4
Voetganger komt voorbij en koopt de drugs. Veel voetgangers zullen dit doen. Echter zijn er ook bij die weigeren.
 

large.9aa78d03-fa3b-4d5a-8f69-7ec11c0ad2

Locatie in East Holland.
 

 

Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Altijd exclusief deze ped trouwens?

Tot nu toe ben ik alleen die ped tegengekomen. Hij verkoopt overigens aan alle peds. Zowel mannen als vrouwen. Er lijkt geen onderscheid te zitten tussen ''gangster types'' of de ''gewone burger''. Ik weet dat er ook eentje in Bohan staat. Ik zal eens kijken of ik de precieze locatie nog kan vinden. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...