Jump to content

MP: Clans Vragen


PatrickW

Recommended Posts

Hoe willen jullie oude clans die helemaal onderstaan en toch bestaan maar vaag zijn een beetje ''actiever'' zodat meer mensen die clan zien

Dus dat oude clans nog nieuwe leden krijgen ofdat mensen denken als die onderaan staat dat je er niet meer in kan?

want er komen allemaal andere topics tussen

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe willen jullie oude clans die helemaal onderstaan en toch bestaan maar vaag zijn een beetje ''actiever'' zodat meer mensen die clan zien

Dus dat oude clans nog nieuwe leden krijgen ofdat mensen denken als die onderaan staat dat je er niet meer in kan?

want er komen allemaal andere topics tussen

Ik denk dat dat aan de leiders van de clan zelf is om actie te ondernemen. Als zij een actieve clan willen, moeten ze daarvoor werken. Zeker alle clans die op de laatste pagina staan zijn niet meer actief en daar kan feitelijk eigenlijk gewoon een slotje op. Het "probleem" wat jij voorlegt komt gewoon uit het feit dat er nogal veel mensen met een project in hun hoofd zitten en dat plaatsen in dit topic. Als ze er daarna geen aandacht meer aanbesteden, dan krijg je van die nutteloze topics en dus dan ook clan-topics die actief lijken te zijn, maar dat niet zijn.

Ik kan me nog herinneren dat ook jij hieraan meegewerkt hebt door een paar keer een topic aan te maken "ik zoek een clan" en daarna nog een eigen clan aan te maken. En als iedereen dat gaat doen dan krijgen we dus het probleem waar jij het over hebt...

Het is dus aan de leiders zelf om hun clan actief te maken, dat hoeven denk ik niet de admins en mods te doen.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me voor deze vraag aan bij collega Kai-Shockwave hierboven! En dan niet alleen omdat de topics van Death Inc. vrijwel altijd hier in de top 4 van topics staan.

Een clan is pas een clan wanneer deze (bijna) dagelijks actief is. Dóór eigen leden, maar vooral ook vóór eigen leden dient een topic actief gehouden te worden. Als je een clan start, moet je alert blijven voor reacties van je leden, dus zeker dagelijks je eigen topics lezen.

Het is menselijk om onbewust het gedrag te kopiëren van de leidende medemens. Wanneer een leader niet zo actief is, zijn de leden zelf ook zelden te vinden in een talk topic. Daardoor sterft zoiets uit.

GTAForummers die een clan zoeken, beginnen trouwens eerder onderaan de topics te lezen, dan bovenaan: De grootte van de leidende clans schrikt in eerste instantie psychisch gezien af. Maar als men vervolgens constateert dat de laatste post in een Clan Talk uit 2008 stamt, zoals toevallig het geval is in dit topic (onderaan pagina 1 van de Clan Topics "M.I.T. = LCMD, Liberty City Myth Department", gaat men liever maar bovenaan beginnen, aangezien er daar nog wat leven in de brouwerij is! :Y

Mooi hè, psychologie! ^_^

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Idd, een clan hebben vraagt tijd en energie, zo ook posts.

Ik ben nu niet zo lang leader van TCC maar de clan begint zich behoorlijk te vormen.

Meer en meer leden stromen toe.

En dat dankzij gerbieboy en andere die de clan heeft helpen opstarten, maar ook dankzij de leden.

Een goede clan vraag om actieve leden.

Heb je dat? dan kan je ver geraken ...

;)

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Even iets aan de Moderators van dit forum:

Regelmatig komt het voor dat nieuw leden op dit forum op zoek zijn naar een GTA clan. Niks mis mee, alleen begrijp ik niet altijd waarom sommige altijd op een van de laatste pagina's moeten kijken voor een clan en daarvoor zich aanmelden (zoals vandaag weer). Deze clans zijn al maanden en soms jaren niet meer actief, terwijl duidelijk is de de clans op de voorpagina het actiefst zijn. Achteraf na de aanmelding komt er dan een EDIT bericht bij dat ze het niet gezien hadden, wat natuurlijk kan gebeuren.

Misschien een optie om alles op pagina 2 en 3 (stammen allemaal uit 2008) en misschien wat op pagina 1 te sluiten zodat je dit probleem niet meer krijgt. Net zoals bij Gang & Corporations worden alle Gangs gesloten die niet meer actief zijn, en misschien is het voor dit fora ook wat handiger zodat alles overzichtelijk blijft. Leiders moeten er zelf voor zorgen dat hun clan actief blijft en als dat al maanden en jaren niet meer gebeurd kan je het in mijn ogen beter sluiten dan dat er aanmeldingen binnen komen waar toch niks mee wordt gedaan.

Wanneer leiders toch na een paar maanden terugkomen en toch weer verder met hun clan willen gaan, dan kunnen ze eventueel een PB sturen om het te laten openen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

maar bij gta Iv kun je niet kiezen in wat voor server je komt dus ook niet of je bij elkaar in komt(bij xbox 360)

mja in ieder geval nog nie gezien dat het kan (heb net een nieuwe 360 me oude had rrod:( en was banned van xbox live)

Link to comment
Delen op andere websites

maar bij gta Iv kun je niet kiezen in wat voor server je komt dus ook niet of je bij elkaar in komt(bij xbox 360)

mja in ieder geval nog nie gezien dat het kan (heb net een nieuwe 360 me oude had rrod:( en was banned van xbox live)

Als 1 iemand een game aanmaakt, kan hij/zij je vrienden (dus clanleden) inviten die het weer accepteren. Dus d.m.v. invites kom je bij elkaar in dezelfde game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...