Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • 4 weken later...

Ik kan geen filmpje maken op de PS3 maar op deze plek (Zie foto) rijden de auto's een bouwplaats op en rijden over een hoop puin heen (meestal de "Blista compact" de Honda CRX van de GTA serie), sommige komen zelf de stoep niet op

ivdukesbroker1.jpg

Bewerkt: door gta vc
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik zat multiplayer te spelen op de PlayStation 3. Toen ik in een game kwam in The Ballad Of Gay Tony zag ik het merk ''Fruit'' terwijl de vrouw van GTA V een telefoon in haar hand vasthoudt met ''iFruit''

540107_132342950289382_945445647_n.jpg

Het bedrijf in Port Tudor - The Ballad Of Gay Tony -

v_beachweather_800x600.jpg

-de vrouw met een telefoon. Deze telefoon heet iFruit-

Link to comment
Delen op andere websites

Fruit (Apple Inc) is inderdaad een bedrijf in het GTA-universum. Het bedrijf werd voor de eerste keer aangehaald in VCS (kijk maar in de Game Manual) met reclame voor de Fruit LC (Apple II?) In GTA IV is het op meerdere plaatsen en billboards te vinden met ondermeer reclame voor de uHelmet (iPod-persiflage). Het is vreemd dat Rockstar nu voor GTA V heeft gekozen om de persiflage wat opzichtiger te maken door hem iFruit te noemen, maar kom. Oftewel, een lange manier om te zeggen: "We kennen het al." :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Fruit (Apple Inc) is inderdaad een bedrijf in het GTA-universum. Het bedrijf werd voor de eerste keer aangehaald in VCS (kijk maar in de Game Manual) met reclame voor de Fruit LC (Apple II?) In GTA IV is het op meerdere plaatsen en billboards te vinden met ondermeer reclame voor de uHelmet (iPod-persiflage). Het is vreemd dat Rockstar nu voor GTA V heeft gekozen om de persiflage wat opzichtiger te maken door hem iFruit te noemen, maar kom. Oftewel, een lange manier om te zeggen: "We kennen het al." puh2.gif

Whoeps.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...

Zit nu te denken waarom deze metrobaan niet af is. Denk dat dit een verwijzing is na een echte blokkering in NY.

Er was een man die bruggen maakte en die hielt de uitbreiding van een bepaalde lijn tegen en vlak voordat hij weg ging begonnen ze al aan de bouw, maar die was nog niet af.

Zie dit filmpje vanaf 38.00 voor de antwoord en 36.00 over de verhaal van die ene man

Het gaat trouwens om deze metrobaan: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=579,245

Voor de foto als extra duidelijkheid: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100307095709/gtawiki/images/1/1c/DukesBoulevardstation-GTA4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik was toevallig door Liberty City aan het rijden en heb ik het gebouw 'Woodfellas' gevonden. Goodfellas is een film. Ook is er een bedrijf die Wood Fellas heet, die zonnebrillen, kettingen, petten en andere dingen verkopen. Ik heb gezien dat hij eerder is gepost door in dit topic, toen ik even nakeek als hij niet eerder is gepost, maar ik heb besloten om toch maar eventjes een foto erbij te posten.

vylipx.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 1 year later...

2rhsoer.jpg212g21v.jpg

Ik was vandaag missies aan het spelen uit Grand Theft Auto IV, terwijl ik met mijn Uranus door de stad reed vond ik toevallig twee seksuele getinte grappen van Rockstar Games. De eerste foto is van een kleine bedrijf vlakbij het Schottler Medical Center. Voor de mensen die niet bekend zijn met de term, turning you on is mogelijk een grapje naar wanneer iemand een persoon opgewonden maakt. En ik denk niet dat ik veel over de zin shoot your load hoef uit te leggen bij de tweede foto. Dat pand is overigens te vinden bij Funland. bekdicht.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...