Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

ach, waarschijnlijk is het niet zo maar ik denk het wel :7 (en ik heb ook geen plaatjes ofzo) maar Dwayne is denk ik 8-ball van de vroegere gta :O, zeg maar nee want waarschijnlijk is het toch nie zo

Link to comment
Delen op andere websites

Op de radio hoor je soms reclame spotjes van OverNine.com. Dit is een bedrijf die goederen verzend ofzo. In GTA III kon je zogenaamd een cute kitting bestellen bij hun. Lol :D

Link to comment
Delen op andere websites

en hier een hele duidelijk verwijzing naar gta san andreas, als je rechts kijk (misschien niet op plaatje) zie je ene shamal op de manier als je speelt van achter dus, misschien ingame plaatje van san andreas ?

Het is op de Kermis op Firefly island

pic0195up3.jpg

als je ff beter had gelezen, had je gezien dat ik deze al boven je had gepost, maar zonder foto

Link to comment
Delen op andere websites

en hier een hele duidelijk verwijzing naar gta san andreas, als je rechts kijk (misschien niet op plaatje) zie je ene shamal op de manier als je speelt van achter dus, misschien ingame plaatje van san andreas ?

Het is op de Kermis op Firefly island

pic0195up3.jpg

als je ff beter had gelezen, had je gezien dat ik deze al boven je had gepost, maar zonder foto

zonder foto is geen bewijs dus in feiten geen easter egg :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in het menu bij stats kijkt, dan ga je naar Vehicles en je scrollt iets naar beneden en je kijkt bij 'Miles Travelled', dan staat er bij mij (nog?) Liberty City to Carcer City.

Carcer City is volgens mij toch de stad van Manhunt, waar nog steeds geruchten over gaan dat daar een nieuwe GTA zich zal afspelen?

Anyways, het is een verwijzing naar die stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...