Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Zou niet weten of het al bekend is, en bewijsmateriaal is een beetje moeilijk..

Ik was met Levi en wat vrienden aan het spelen, tot we op een pier een vrouw met een camera zagen, nadat we haar duwde hoorde we 'Nee Nee! Alsjeblieft niet vechten!'. Een nederlander in GTA ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: Dan zal dat waarschijnlijk in Rotterdam Hill zijn geweest. Of in East Holland. Daar hoor je af en toe wel meerdere Nederlandse uitspraken.

Ik las trouwens in een topic genaamd: verwijzing naar vc. Daarin stond dat er met roze grafitti Vice Squad was gespoten. Dit is ook de titel van de intromuziek van VCS

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Bug: als je Master and the Molotov hebt voltooid en je sluit je systeem af, dan kan je als je hem weer aanzet niet verder. Je ziet het licht in de letters oneindig lang flitsen. ( Dit gebeurde bij mij, ik weet dus niet zeker of het ook bij anderen zo is )

Persiflage: De missie Concrete Jungle van de Jamaicaanse opdrachtgever is tevens de naam van één van de songs van Reggae zanger Bob Marley.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben :puh:

EDIT: Op het radiostation San Juan hoorde ik net: If you want to suck my culo, well, suck my fucking culo!

Vertaling: Als je m'n reet wilt zuigen/likken, nou, zuig/lik m'n verdomde reet dan!

Bewerkt: door Lycan
Link to comment
Delen op andere websites

en hier een hele duidelijk verwijzing naar gta san andreas, als je rechts kijk (misschien niet op plaatje) zie je ene shamal op de manier als je speelt van achter dus, misschien ingame plaatje van san andreas ?

Het is op de Kermis op Firefly island

pic0195up3.jpg

als je ff beter had gelezen, had je gezien dat ik deze al boven je had gepost, maar zonder foto

zonder foto is geen bewijs dus in feiten geen easter egg :cya:

ok, bedankt dat je het dan bewezen hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst in een ziekenhuis en daar hing een poster met:

Safe Sex

En daar stond een plaatje met twee handen, een hand had met 2 vingers een cirkel gemaakt en de andere met een vinger "er doorheen" Flauwe grap dus

- heb helaas geen screen, mischien dat iemand die kan maken. Even voor de duidelijkheid: het is in het ziekenhuis en dan helemaal achter in de gang.

Link to comment
Delen op andere websites

k heb geen screen maar ik zag toen ik een stukje aan t wandelen was (ik geloof in het middelste eiland) 2 mensen fotos maken van een kunstachtig geval, wat leek op een p*nis, hij was van steen gemaakt.. k zou eens zoeken waar k m heb gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

als je de map met de buurten bekijkt (die die bij het spel zat), zie je een buurt die Berchem noemt (in Alderney) Zou dit een verwijzing zijn naar Hoboken (New Jersey) (reden hiervoor: beiden zijn randgemeenten van Antwerpen en ze komen ongeveer overeen qua ligging)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de tweede stad aankomt krijg je een sms van Roman.

Hij zegt dat hij telkens mensen moet vervoeren met zijn nieuwe bedrijf.

Maar de mensen komen telkens uit Vice City. Dus dat is een verwijzing naar Vice City. :D

JA lijkt me logies :Y

PS. hoeveel % ga je naar 't middelste eiland?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen screen genomen omdat ik tussen de politie zat, maar op sommige taxi's zitten reclame-borden. Op één daarvan staat 'WTF', wat dus de afkorting is van 'What the fuck'.

En een radiostation in LC....

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb in de star-junction een winkel gevonden genaamd : PRO LAPS! dat was volgens mij de sportwinkel die je met 'cj' kon bezoeken!! kon hier helaas niet naar binnen.. zal morgen effe screen maken!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een biermerk in het spel genaamd Dusche Gold. Dusche is Duits voor douche, ofwel 'shower' in het Engels. Dusche Gold betekent dus Golden Shower.

EDIT: Ook een biermerk genaamd Puttana, wat Italiaans is voor hoer.

EDIT 2: En een kledingzaak met de naam Enema, ofwel het rectaal injecteren van een vloeistof.

EDIT 3: Billboards met een model erop met de naam Anna Rex, oftewel een verwijzing naar de ziekte: anorexia.

EDIT 4: Busjes van een gasbedrijf met de naam Pharte Gas. Overduidelijke verwijzing naar het woord 'fart', ofwel scheet. ^_^

Bewerkt: door Ice Cold Killa
Link to comment
Delen op andere websites

Ik downloade laatst op internet een Thema voor m'n mobiel, achtergrond dus. En er was ook een Me TV.

Mischien dat dat een verwijzing is naar You Tube. Het zag er een beetje hetzelfde uit als dit logo van Youtube.

Mischien te ver gezocht :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...