Jump to content

Wilde Ganzen Online


NilsHolgersson

Recommended Posts

Pluspunten van Disturbed & Pietje II:

- Vijanden rijden wel een blokje om wanneer ze ons bovenop het Statue of Happiness een dubbele biceps-pose zien doen;

- Met Disturbeds enorme vleugels vliegt hij binnen no-time van A naar B binnen Liberty City;

- Munitie wordt bijna tot niet verspild;

- Onze superieure manouvre om andere players te Rick Rollen;

- Wij kennen een discipline die zijn weerga niet kent;

- We kaatsen alle kogels weg met onze chest-juggle-skills;

- Sublieme remtechnieken d.m.v. traps;

-

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    19

  • Fiegel5

    6

  • FerryN

    4

  • Disturbed

    3

Disturbed en Pietje II compenseren het gebrek aan PS3 met hun overdaad aan spiermassa. Ze schelen in body armor en ammunitie en zijn dus een welkome versterking voor de clan. Daarbij komt dat Disturbed zo breed is dat hij geen argumenten nodig heeft om mij niet om hem heen te kunnen doen gaan. :sigaar:

QVT, ook tegen jou zeg ik; laat je speelgoed staan en schuif gezellig aan. Je zult de acceptgiro spoedig thuisbezorgd krijgen, gelieve binnen 14 dagen te voldoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Fiegel5 heeft met zijn wekelijkse column Onder de Loep bewezen over een onmiskenbaar schrijftalent te beschikken. Ik zie voor hem dan ook een rol als notulist binnen VSFH weggelegd , de persoon die clanwars samenvat en speelavonden beschrijft. Daarnaast kan hij door middel van zijn aanwezige creativiteit nieuwe manieren bedenken waarop de clan zich naar buiten kan presenteren en hoe ik dit als oprichter financieel kan uitbuiten voor eigen gewin. Een absolute aanwinst dus.

Disturbed: Wij hebben de Karl Noten-shirts helaas niet in jullie maat. Maar wat dacht je van twee Hilbrand Nawijn-badhanddoeken? Zeker met dit weertje geen overbodige luxe. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Fiegel5 heeft met zijn wekelijkse column Onder de Loep bewezen over een onmiskenbaar schrijftalent te beschikken. Ik zie voor hem dan ook een rol als notulist binnen VSFH weggelegd , de persoon die clanwars samenvat en speelavonden beschrijft. Daarnaast kan hij door middel van zijn aanwezige creativiteit nieuwe manieren bedenken waarop de clan zich naar buiten kan presenteren en hoe ik dit als oprichter financieel kan uitbuiten voor eigen gewin. Een absolute aanwinst dus.

Disturbed: Wij hebben de Karl Noten-shirts helaas niet in jullie maat. Maar wat dacht je van twee Hilbrand Nawijn-badhanddoeken? Zeker met dit weertje geen overbodige luxe. :*D

Heb je ook een pet?

Link to comment
Delen op andere websites

Disturbed: Wij hebben de Karl Noten-shirts helaas niet in jullie maat. Maar wat dacht je van twee Hilbrand Nawijn-badhanddoeken? Zeker met dit weertje geen overbodige luxe. :*D

Ik geloof dat de maten die de Hilbrand Nawijn-shirts bevatten ons ook wel zullen passen... :*D

Maar anders nemen we ook graag genoegen met de badhanddoeken, maar ook met de hippe Bob Dylan-placemats die ik laatst in de VSFH-gearshop zag liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook een pet?

Nee, helaas zijn we door onze petjes heen. Ik vond vanmiddag wel dit voor je:

840595_rs_p2.jpg

Wat het is weet ik niet maar ik ben er zeker van dat het je fantastisch zal staan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil lid worden :Y

Meen je dat?

Mirrrr kan wel functioneren als oppasjuf voor Fiegel5 - de ForumFiegelaar, terwijl de mannen de clanwars uitvechten. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil lid worden :Y

Meen je dat?

Mirrrr kan wel functioneren als oppasjuf voor Fiegel5 - de ForumFiegelaar, terwijl de mannen de clanwars uitvechten. :*D

Lul, ik heb geen wijf nodig...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel joinen, heb headset, ohja, ik heb GTA IV illigaal hoor, ik heb gewoon de Bart-Smit verkoper gegijzeld ^_^

PSN: Dastard (Nils heeft me op z'n vriendenlijst staan).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...