Jump to content

Pipo Clan


Visser23

Recommended Posts

yoyo! kwilder ook wel bij! heb nog nooit online gespeeld dus weet ni hoe daddet moet maja ... wil het wel leren natuurlijk ;) ... kzit ondertusse in mn game aan 55 per cent ... heb er wel vrij veel uren ingestoken nadat ik me het combopack van gta heb gekocht ...

uh ja mijn naam is ook elchillum op de ps3 account of whotever it's called ...

dees topic komt dus op het juiste moment, de clan is new, im new ... en tzier ernaar uit dat het niet TE serieus is en dat het doel is gewoon wa samen fun maken ... buiten het feit dat we wel lekker kunnen knallen ...

alle bon ... ik hoor het wel zeker :D

cheers!

Link to comment
Delen op andere websites

yoyo! kwilder ook wel bij! heb nog nooit online gespeeld dus weet ni hoe daddet moet maja ... wil het wel leren natuurlijk ;) ... kzit ondertusse in mn game aan 55 per cent ... heb er wel vrij veel uren ingestoken nadat ik me het combopack van gta heb gekocht ...

uh ja mijn naam is ook elchillum op de ps3 account of whotever it's called ...

dees topic komt dus op het juiste moment, de clan is new, im new ... en tzier ernaar uit dat het niet TE serieus is en dat het doel is gewoon wa samen fun maken ... buiten het feit dat we wel lekker kunnen knallen ...

alle bon ... ik hoor het wel zeker :D

cheers!

Hmm, je mag van mijn part wel een beetje beter ABN praten, ik hoop ook dat je dat zal gaan doen.

Maar je bent Aangenomen!

Link to comment
Delen op andere websites

Komt er ook nog een site? Ik heb je trouwens op het PSN toegevoegd, pipovisser.

Kun je a.u.b. praten in het Clan Talk Topic? Als je hem niet kan vinden, dan moet je je PB van mij maar eens kijken, daar staat de link in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Komt er ook nog een site? Ik heb je trouwens op het PSN toegevoegd, pipovisser.

Kun je a.u.b. praten in het Clan Talk Topic? Als je hem niet kan vinden, dan moet je je PB van mij maar eens kijken, daar staat de link in ;)

hey ik wil er bij

psn:hybrid-leader

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...