Jump to content
Joriz

Vindplaatsen nu al compleet op WikiGTA!


WikiGTA is onze Nederlandse en Engelse Grand Theft Auto walkthrough die door uitgekozen leden van GTAGames.nl in elkaar wordt gezet. De voorgaande GTA's zijn al uitgebreid beschreven op WikiGTA. Nu is het aan de medewerkers de taak om heel GTA4 te documenteren op WikiGTA.

Dankzij de kennis en het talent van Dutchy3010, Lantyz en PatrickW zijn nu al op WikiGTA alle vindplaatsen van de volgende dingen uit Grand Theft Auto IV te vinden: Flying Rats, Stunt jumps, Wapens, First aid kits, Armor, Bars, Restaurants, Politiebureaus, Ziekenhuizen, Brandweerkazernes & Overige locaties.

Behalve de vindplaatsen staan nu al de eerste 35 missies met tips omschreven, alle websites die in GTA4 zitten, cheats en alle voertuigen. Deze informatie is dankzij vele WikiGTA medewerkers nu al te bekijken. Natuurlijk blijven we niet stilzitten en blijft er de komende weken alleen maar informatie bij komen.

Kun je iets niet vinden op WikiGTA en zit je met een vraag over Grand Theft Auto 4 dan kun je deze altijd stellen in ons GTA4 forum.

Voor de mensen die GTA4 nog niet hebben staan een paar filmpjes, gemaakt door ons, in de galerij om een indruk te geven hoe het spel er nou echt uit ziet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Komt er ook nog een manier om die map met vindplaatsen van vooral de flying rats uit te printen?

Want "printervriendelijk" werkt niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WikiGTA is completer dan je denkt. Je kunt kiezen voor kleur om de kaart in kleur af te drukken, en Printervriendelijk om de kaart in zwart-wit af te drukken. Hoe je dit kunt doen is keurig uitgelegd op deze pagina.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

chill een beetje gast, zo erg is het nou ook weer niet XD

Galiorix heeft wel gelijk moet ik zeggen.

Maargoed, een complimentje voor de crew van WikiGTA is het minste wat we kunnen doen. Ik denk dat dit 1 van de fansites over GTA is die als eerste de vindplaatsen van GTA IV al compleet gevonden heeft en online heeft staan. Keep up the good work!

Bewerkt: door TheGuardian

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi gedaan, alleen heb ik altijd problemen met die kaarten van jullie. Ik probeerde de armor te vinden recht voor je eerste savehouse, maar dat lukte niet, hetzelfde met de SWP10 op het eerste eiland. De hoogte verwart me altijd enorm, hoe weet ik op welke hoogte ik ben?

Bewerkt: door GTAGTAGTA1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er staat dat de Annihilator (Heli) 160 km/h kan. :cya:

Maar als je daarmee vliegt ben je heel wat sneller dan een SuperGT ofzo hoor.

Dus ik denk dat dat wel 260 kan worden. :roll:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dit is zeker mooi, maar alle auto's komen me redelijk bekend voor allemaal, heb het spel inmiddels uitgespeelt..

maar 1 voertuig kan ik NIET vinden en een paar vrienden van mij ook niet.. namelijk: BOBBER, bij voertuigen staat dat het een motor is met een topsnelheid van 125km/h..

ik heb echt al uren hiernaar gezocht maar kan hem niet vinden.. weet iemand de BOBBER te vinden? Of heeft er ook maar mee gereden, maakt niet uit:P ik moet een signaal hebben dat ie er is haha ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mag ik vragen waar kan ik de map vinden met de winkels? vooral kleren!

Die kun je simpel vinden op de in-game map. ;) Komen er ook nog screens voor de USJ's en Flying Rats? Ik kijk namelijk nu steeds op deze site. Ook vind ik de kaartjes van WikiGTA een beetje onhandig voor Collectables want soms liggen er 2 op een plek (ook bij de Flyin Rats) en dan vergeet je er dus makkelijk 1 en kun je overnieuw. Daardoor moest ik trouwens ook 3x de Tags doen bij Sa.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er staat dat de Annihilator (Heli) 160 km/h kan. :cya:

Maar als je daarmee vliegt ben je heel wat sneller dan een SuperGT ofzo hoor.

Dus ik denk dat dat wel 260 kan worden. :roll:

Ze nemen de info over van de cd. Waarschijnlijk is de snelheid zo ingesteld omdat de heli anders veel te snel zou gaan. Maar sommige snelheden verbazen me wel. Bijvoorbeeld dat de Cavalcade maar 130km/u kan. Is de snelheid op de cd niet in mijl in plaats van in km/u?

Verder staat op andere sites dat sommige auto's 300km/u halen, dat is dan weer veel te veel. En dat je pas na 20 seconden op 100km/u per uur zit, terwijl je dan al lang aan de topsnelheid zit. Ik snap niet hoe die andere sites aan deze info komen.. :cab:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...