Jump to content
Joriz

Vindplaatsen nu al compleet op WikiGTA!


WikiGTA is onze Nederlandse en Engelse Grand Theft Auto walkthrough die door uitgekozen leden van GTAGames.nl in elkaar wordt gezet. De voorgaande GTA's zijn al uitgebreid beschreven op WikiGTA. Nu is het aan de medewerkers de taak om heel GTA4 te documenteren op WikiGTA.

Dankzij de kennis en het talent van Dutchy3010, Lantyz en PatrickW zijn nu al op WikiGTA alle vindplaatsen van de volgende dingen uit Grand Theft Auto IV te vinden: Flying Rats, Stunt jumps, Wapens, First aid kits, Armor, Bars, Restaurants, Politiebureaus, Ziekenhuizen, Brandweerkazernes & Overige locaties.

Behalve de vindplaatsen staan nu al de eerste 35 missies met tips omschreven, alle websites die in GTA4 zitten, cheats en alle voertuigen. Deze informatie is dankzij vele WikiGTA medewerkers nu al te bekijken. Natuurlijk blijven we niet stilzitten en blijft er de komende weken alleen maar informatie bij komen.

Kun je iets niet vinden op WikiGTA en zit je met een vraag over Grand Theft Auto 4 dan kun je deze altijd stellen in ons GTA4 forum.

Voor de mensen die GTA4 nog niet hebben staan een paar filmpjes, gemaakt door ons, in de galerij om een indruk te geven hoe het spel er nou echt uit ziet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zag gisteren inderdaad al behoorlijk wat nieuwe dingen, waaronder de missies (welke binnenkort nog maar eens goed moeten worden verbeterd, de nodige fouten zitten erin hoor :Y). Ik zat al even verbaasd te kijken toen ik de Flying Rats allemaal zag. Hoe jullie 't zo snel voor elkaar krijgen is me een raadsel, maar toch mijn complimenten! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weer een mooi exclusief "iets" voor WikiGTA. :Y

Alleen twee kleine foutjes: www.autoeroticar.com staat er 2x in en honbalbond moet honkbalbond zijn ;) .

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...