Jump to content
Joriz

Vindplaatsen nu al compleet op WikiGTA!


WikiGTA is onze Nederlandse en Engelse Grand Theft Auto walkthrough die door uitgekozen leden van GTAGames.nl in elkaar wordt gezet. De voorgaande GTA's zijn al uitgebreid beschreven op WikiGTA. Nu is het aan de medewerkers de taak om heel GTA4 te documenteren op WikiGTA.

Dankzij de kennis en het talent van Dutchy3010, Lantyz en PatrickW zijn nu al op WikiGTA alle vindplaatsen van de volgende dingen uit Grand Theft Auto IV te vinden: Flying Rats, Stunt jumps, Wapens, First aid kits, Armor, Bars, Restaurants, Politiebureaus, Ziekenhuizen, Brandweerkazernes & Overige locaties.

Behalve de vindplaatsen staan nu al de eerste 35 missies met tips omschreven, alle websites die in GTA4 zitten, cheats en alle voertuigen. Deze informatie is dankzij vele WikiGTA medewerkers nu al te bekijken. Natuurlijk blijven we niet stilzitten en blijft er de komende weken alleen maar informatie bij komen.

Kun je iets niet vinden op WikiGTA en zit je met een vraag over Grand Theft Auto 4 dan kun je deze altijd stellen in ons GTA4 forum.

Voor de mensen die GTA4 nog niet hebben staan een paar filmpjes, gemaakt door ons, in de galerij om een indruk te geven hoe het spel er nou echt uit ziet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Grappig, zat gister nog te zoeken naar een RRS pagina over GTAIV in WiKiGTA om te kijken hoe snel deze wiki compleet raakt.

RSS niet gevonden en ondertussen dus ook niet nodig :tu:

grt fonsie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ze hebben waarschijnlijk op het internet ingetypt: whattheydontwantyoutoknow.com
En hoe denk je dat die bolletjes op het kaartje komen? :7 Dit is gewoon puur .scm werk van Patrick en Dutchy. Ze hebben de coördinaten uit de broncode gehaald. Bovendien daar staan de politiebureaus enzo niet op.

Normaals, m'n complimenten dame en heer. _O_

Bewerkt: door ASPHALT

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ze hebben waarschijnlijk op het internet ingetypt: whattheydontwantyoutoknow.com
En hoe denk je dat die bolletjes op het kaartje komen? :7 Dit is gewoon puur .scm werk van Patrick en Dutchy. Ze hebben de coördinaten uit de broncode gehaald. Bovendien daar staan de politiebureaus enzo niet op.

Normaals, m'n complimenten dame en heer. _O_

allemaal mooi enz.. maar dit staat wel allemaal op die site idd wat die gozer hierboven zei..

1 vraag aan allen: ik dacht dat je niet in vliegtuigen kon?? alleen helikopters.. ik zie toch echt dodo enz staan.?????

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ze hebben waarschijnlijk op het internet ingetypt: whattheydontwantyoutoknow.com
En hoe denk je dat die bolletjes op het kaartje komen? :7 Dit is gewoon puur .scm werk van Patrick en Dutchy. Ze hebben de coördinaten uit de broncode gehaald. Bovendien daar staan de politiebureaus enzo niet op.

Normaals, m'n complimenten dame en heer. _O_

allemaal mooi enz.. maar dit staat wel allemaal op die site idd wat die gozer hierboven zei..

1 vraag aan allen: ik dacht dat je niet in vliegtuigen kon?? alleen helikopters.. ik zie toch echt dodo enz staan.?????

Lees bovenstaande over de SCM. Ze halen de cordinaten eruit inclusief hoogtes. Zonder die ingame site dus ;)

@GTAmitch - Met zo houding weten wij ook niet of jouw vraag ons boeit.

Bewerkt: door Ewoud

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ze hebben waarschijnlijk op het internet ingetypt: whattheydontwantyoutoknow.com
En hoe denk je dat die bolletjes op het kaartje komen? :7 Dit is gewoon puur .scm werk van Patrick en Dutchy. Ze hebben de coördinaten uit de broncode gehaald. Bovendien daar staan de politiebureaus enzo niet op.

Normaals, m'n complimenten dame en heer. _O_

allemaal mooi enz.. maar dit staat wel allemaal op die site idd wat die gozer hierboven zei..

1 vraag aan allen: ik dacht dat je niet in vliegtuigen kon?? alleen helikopters.. ik zie toch echt dodo enz staan.?????

Lees bovenstaande over de SCM. Ze halen de cordinaten eruit inclusief hoogtes. Zonder die ingame site dus ;)

ja joh boeit me serieus echt niet.. > >kan je nou wel of niet in vliegtuigen aangezien er wel vliegtuigen worden vermeldt bij de voertuigen.????????

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lekker belangrijk allemaal hierboven!!..

ontopic: Mooi gedaan en errig handig!

Verder maakt het niet uit hoe jullie eraan komen.

We kunnen er gebruik van maken en dat is het mooiste. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De overige locaties zijn de plekken in het spel die op de één of andere manier handig zijn om op een kaartje te hebben. De namen van de bruggen, sommige beginpunten van je missies, bepaalde fabrieksgebouwen die vaker voorkomen, de namen van wat grote gebouwen, het Vrijheidsbeeld etc etc......gewoon als handig extraatje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

heel leuk enzo, maar easter egg gedeelte is zo oud als mn oma

Denk je dat ze alles tegelijk kunnen? Dat ze een of andere duizendpoot zijn die vel dingen tegelijk kan doen zodat alles gelijk klaar is? :7 De mensen van WikiGTA werken altijd nog in hun vrije tijd en ze kunnen niet alles tegelijk doen. Bovendien hebben Easter Eggs nou eenmaal minder prioriteit als bijvoorbeeld missies, waar mensen veel vaker problemen mee hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...