Jump to content

BC7Mod


Crypteq

Recommended Posts

ik snap deze zin niet in de ReadMe file:

''2. Kopier de bestanden en de map: in de map: CLEO (in deze map) naar de map CLEO in je gta sa directory.''

:duh:

je moet goed lezen..

kopier de bestanden van mijn mod, die zich in de map CLEO bevinden + de map die erin zit

naar je gta sa directory(waar je gta hebt geinstalleerd, je moet daar een map aanmaken die je CLEO noemt)

(als je nog geen CLEO mods gebruik, kopier dan de hele map CLEO naar je GTA SA directory)

ik hoop dat je het snapt

[zal de volgende keer het er duidelijker in zetten)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    86

  • NickyHendriks

    30

  • Beagle

    15

  • Timske

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

AlcoholicA: na wat dingen te hebben opgezocht heb ik een manier gevonden om de timers stil te zetten. dus je idee komt in de volgende versie van mijn mod. :tu:

ok vet :D laat het me weten als je volgende versie klaar is ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap deze zin niet in de ReadMe file:

''2. Kopier de bestanden en de map: in de map: CLEO (in deze map) naar de map CLEO in je gta sa directory.''

:duh:

je moet goed lezen..

kopier de bestanden van mijn mod, die zich in de map CLEO bevinden + de map die erin zit

naar je gta sa directory(waar je gta hebt geinstalleerd, je moet daar een map aanmaken die je CLEO noemt)

(als je nog geen CLEO mods gebruik, kopier dan de hele map CLEO naar je GTA SA directory)

ik hoop dat je het snapt

[zal de volgende keer het er duidelijker in zetten)

Doet het niet

Wat doe ik verkeerd?

naamloosox6.jpg

naamloos1zu1.jpg

naamloos2kr1.jpg

naamloos3gx5.jpg

Farid :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap deze zin niet in de ReadMe file:

''2. Kopier de bestanden en de map: in de map: CLEO (in deze map) naar de map CLEO in je gta sa directory.''

:duh:

je moet goed lezen..

kopier de bestanden van mijn mod, die zich in de map CLEO bevinden + de map die erin zit

naar je gta sa directory(waar je gta hebt geinstalleerd, je moet daar een map aanmaken die je CLEO noemt)

(als je nog geen CLEO mods gebruik, kopier dan de hele map CLEO naar je GTA SA directory)

ik hoop dat je het snapt

[zal de volgende keer het er duidelijker in zetten)

Doet het niet

Wat doe ik verkeerd?

naamloosox6.jpg

naamloos1zu1.jpg

naamloos2kr1.jpg

naamloos3gx5.jpg

Farid :tu:

het is best makkelijk hoor eerst maak je een nieuwe map aan in de map Rockstargames\San andreas met de naam CLEO

na dit gedaan te hebben, download je deze mod en open je de map BC7 en daarna de map bestanden. daarna open je de map CLEO die daar in staat, vervolgens kopieer je alle bestanden die hier in staan en plak je die in de map CLEO die je in je gta directory ( rockstargames\gta san andreas) hebt aangemaakt. en dat is heel stap 2. ;)

Bewerkt: door AlcoholicA
Link to comment
Delen op andere websites

faridjee: de reden waarom mijn mod het niet doet is: je moet de map: DIR niet in de map waar je gta sa geinstaleerd hebt zetten, maar de bestanden die erin staan! zie de afbeelding hieronder. je hebt de hele map erin gezet. maar je moet alleen de bestanden in je gta sa directory zetten. (je moet op ja klikken als er word gevraagt het te vervangen.)

naamloos3gx5.jpg

suc6 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

faridjee: de reden waarom mijn mod het niet doet is: je moet de map: DIR niet in de map waar je gta sa geinstaleerd hebt zetten, maar de bestanden die erin staan! zie de afbeelding hieronder. je hebt de hele map erin gezet. maar je moet alleen de bestanden in je gta sa directory zetten. (je moet op ja klikken als er word gevraagt het te vervangen.)

naamloos3gx5.jpg

suc6 :tu:

oke ik zal zo ff kijken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke mod zeg! Ook erg handig. Ik moet alleen nog Cleo3 aan de praat zien te krijgen. (heel gedoe, ook al opnieuw geinstalleerd) Maar even een vraagje: waarom staat aan het begin wel dat je AlcoholicA verweld voor het idee en mijn idee om de get money te verhogen mij er niet bij verweld. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke mod zeg! Ook erg handig. Ik moet alleen nog Cleo3 aan de praat zien te krijgen. (heel gedoe, ook al opnieuw geinstalleerd) Maar even een vraagje: waarom staat aan het begin wel dat je AlcoholicA verweld voor het idee en mijn idee om de get money te verhogen mij er niet bij verweld. :cry:

mijn oprecht excuses... (hoop dat het me vergeven word... :puh: )

jouw naam staat er nu ook bij. (helemaal vergeten :bonk: )

volgende keer zal ik niet vergeten de namen erbij te zetten :engel: .

Link to comment
Delen op andere websites

hey hey

kheb ff een vraagje is de nieuwe versie van jou mod misschien toevallig al bijna klaar :engel::)?

kan namelijk bij een aantal missies (net) niet verder komen omdat de tijd ongunstig is voor me:( laat het me ff wete;)

alvast bedankt iig :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hey hey

kheb ff een vraagje is de nieuwe versie van jou mod misschien toevallig al bijna klaar :engel::)?

kan namelijk bij een aantal missies (net) niet verder komen omdat de tijd ongunstig is voor me:( laat het me ff wete;)

alvast bedankt iig :tu:

ik heb net een nieuw spel gekocht, en helemaal niet meer aan de mod gedacht... :bonk:

maar ik heb het spel na een paar dagen alweer uitgespeelt en ga nu weer verder met de mod.

en ja de mod is bijna klaar, ik moet alleen nog alle codes samenvoegen en nog een paar kleine aanpassingen...

omdat ik nog een hoop voor school moet doen, denk ik dat de mod over 1 a 2 dagen klaar zal zijn. (07-06-08)

dus nog hooguit 2 dagen 0_0 .

Edit:

nieuwe optie in de mod: weapon select >>> je kan elke wapen in het spel selecteren, je krijgt oneindige munitie.

edit:

nieuwe BC7modscreen:

collagegtasametzwarteraqs2.png

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een idee. Als je er nou eens bullet time in zou zetten. Dan kan je makkelijker richten en kogels ontwijken. :Y Ik heb dat wel eens eerder in een main.scm mod gezien maar nog nooit in een CLEO3 mod.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

LET OP!!!

delen uit de mod zoals: Weapon select, skin changer, infinite mission time enz. kunnen in een apart script worden gezet, en zullen geen problemen veroorzaken. delen uit de mod kan op aanvraag in dit topic gezet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een idee,

Dat als je naar je Map gaat dat je dan dat rode target ding bijvoorbeeld boven grovestreet hangt, en dat je dan bijvoorbeeld een optie hebt om naar je target te teleporteren :D

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een idee,

Dat als je naar je Map gaat dat je dan dat rode target ding bijvoorbeeld boven grovestreet hangt, en dat je dan bijvoorbeeld een optie hebt om naar je target te teleporteren :D

Groeten Tim

hmm... deze optie zit al in de mod 0_0! >>> vanaf de 2e versie al! >>> F5>>> teleport to marker!

Edit: Nieuwe optie in de Mod: Ped options. loop naar een ped toe en druk op F6, van de ped waar je het dichts bij staat, krijg je een menu met opties van.

wat zit er in het menu?

-kill ped >>> de ped is dan dood

-remove weapons >>>de wapens van de ped weghalen

-ped follow you >>> de ped gaat je volgen

-ped bleeding >>> laat de ped bloeden

-ped attack you >>> de ped valt je aan

-change in ped Geheime optie>>> je word door de ped (Geheim)[/font] waardoor je volledige health krijgt!

nog meer ideeen? :eten:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...