Jump to content

Pipo Clan


Visser23

Recommended Posts

Heb ik ook gehad met een vorige update, toen verbinding getest, bleek dat PSN niet reageerde, gewoon even gewacht, en ging het wel. Dus als je de vorige updates wel kon installeren zal het misschien een tijdelijke fout zijn?

Thanks btw. :) Zal binnenkort al beginnen met toevoegen van julie op PSN, en dan hoop ik binnenkort met julie te kunnen spelen.

Wie van julie heeft allemaal headset btw?

ik heb een headsetje , zo een bleutooth ding van sennheiser dat ik gaan halen ben , werkt prime , en heb iedereen al toegevoegd behalve di waar geen psn naam bijstaat

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    20

  • THE_HYBRID

    8

  • Heroix

    7

  • ardtieboy

    5

Euhm, gwoon ff kabel uit de elektriciteit trekken van je router, opnieuw verbinding maken en proberen, dan lukte het toch bij mij.. Denk dat het ligt aan je internet..

En heb m'n headset besteld maar nog steeds niet aangkomen..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook gehad met een vorige update, toen verbinding getest, bleek dat PSN niet reageerde, gewoon even gewacht, en ging het wel. Dus als je de vorige updates wel kon installeren zal het misschien een tijdelijke fout zijn?

Thanks btw. :) Zal binnenkort al beginnen met toevoegen van julie op PSN, en dan hoop ik binnenkort met julie te kunnen spelen.

Wie van julie heeft allemaal headset btw?

ik heb een headsetje , zo een bleutooth ding van sennheiser dat ik gaan halen ben , werkt prime , en heb iedereen al toegevoegd behalve di waar geen psn naam bijstaat

Ik heb een headsetje!

Link to comment
Delen op andere websites

BTF:BC? Wat is dat?

Maar euhm, jongens, binnenkort clan war!

Beat Down vs Pipoclan.

Dit word geregelt en gehost door 2fast {0} (leader BeaT DowN).

De datum word z.s.m. gegeven, en voor de wedstrijd hebben we dan natuurlijk een training.

Ik zal iedereen weer even toevoegen op mijn PSN :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeft ook niet persé. Ik heb hem ook nog niet aangesloten hoor. Maar, stuur even een PB als je kan spelen, en of je wilt.

Datum: Vrijdag 23 Mei!

Tijd: 19.00 uur!

Overig: Kom online, en let op je Invites! Want daar krijg je namelijk 1 van dan :puh:

Meer info: Klik

Ik ben overigens ook bezig met een site, die komt zo snel mogelijk.

See ya!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeft ook niet persé. Ik heb hem ook nog niet aangesloten hoor. Maar, stuur even een PB als je kan spelen, en of je wilt.

Datum: Vrijdag 23 Mei!

Tijd: 19.00 uur!

Overig: Kom online, en let op je Invites! Want daar krijg je namelijk 1 van dan :puh:

Meer info: Klik

Ik ben overigens ook bezig met een site, die komt zo snel mogelijk.

See ya!

lolz in die clan zit een goede vriend van mij wil hem nog een keer owne

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...