Jump to content

François Sterchele is dood


studio dewolf

Recommended Posts

al dat gedoe om een voetballertje... vind het veel erger als mn hondje doodgaat maargoed

Kerel, serieus. Als je niks serieus kunt zeggen hou dan gewoon je mond. Dit wens je gewoonweg niemand toe. Je hondje niet, je moeder niet, maar ook een onbekende wens je dit niet toe. Als bv. je moeder overlijd...Zou je het toch ook heel erg vinden als wij dan zo een uitspraak doen van: "al dat gedoe om dat moedertje...vind het veel erger als mijn goudvis doodgaat".

En dat is dan 15jaar, zou je echt niet zeggen hoor. Word volwassen...

Er stervd om de 3 sec iemand. En omdat hij nou net goed voebalt mij hij meteen aa wat jammer aaaa... En die andere dan?
Link to comment
Delen op andere websites

al dat gedoe om een voetballertje... vind het veel erger als mn hondje doodgaat maargoed

Kerel, serieus. Als je niks serieus kunt zeggen hou dan gewoon je mond. Dit wens je gewoonweg niemand toe. Je hondje niet, je moeder niet, maar ook een onbekende wens je dit niet toe. Als bv. je moeder overlijd...Zou je het toch ook heel erg vinden als wij dan zo een uitspraak doen van: "al dat gedoe om dat moedertje...vind het veel erger als mijn goudvis doodgaat".

En dat is dan 15jaar, zou je echt niet zeggen hoor. Word volwassen...

Er stervd om de 3 sec iemand. En omdat hij nou net goed voebalt mij hij meteen aa wat jammer aaaa... En die andere dan?

Heb ik dan ooit gezegd dat ik het niet zo erg zou vinden als die andere mensen om de 3seconden sterven? Nee toch? Dat vind ik natuurlijk ook erg, maar kom. Mijn punt is gewoon dat je daar gewoonweg volwassen moet mee omgaan en niet zo hoeft te reageren...

Link to comment
Delen op andere websites

al dat gedoe om een voetballertje... vind het veel erger als mn hondje doodgaat maargoed

Kerel, serieus. Als je niks serieus kunt zeggen hou dan gewoon je mond. Dit wens je gewoonweg niemand toe. Je hondje niet, je moeder niet, maar ook een onbekende wens je dit niet toe. Als bv. je moeder overlijd...Zou je het toch ook heel erg vinden als wij dan zo een uitspraak doen van: "al dat gedoe om dat moedertje...vind het veel erger als mijn goudvis doodgaat".

En dat is dan 15jaar, zou je echt niet zeggen hoor. Word volwassen...

Er stervd om de 3 sec iemand. En omdat hij nou net goed voebalt mij hij meteen aa wat jammer aaaa... En die andere dan?

Heb ik dan ooit gezegd dat ik het niet zo erg zou vinden als die andere mensen om de 3seconden sterven? Nee toch? Dat vind ik natuurlijk ook erg, maar kom. Mijn punt is gewoon dat je daar gewoonweg volwassen moet mee omgaan en niet zo hoeft te reageren...

mn punt was dat iedereen er zoon stampei om maakt. mensen kennen em niet eens en zitten serieus te janken. dat vind ik toch wel weer behoorlijk overdreven. het is jammer, ja tuurlijk, maar dan nog. als mijn idool de pijp uit zou gaan is het ook alleen maar jammer, ik ga er niet om zitten huilen.

maar ik kom altijd wat hard over, dat komt doordat ik in de afgelopen 3 jaar 11 mensen heb moeten verliezen om me heen...

Link to comment
Delen op andere websites

OK,dit is nou heel erg jammer.

Maar wat mij ergert is als het nu een gewone

burger gebeurt,dan staat er wél hoe snel ze reden,

Bij Sterchele staat er zelf niet in een artikel hoe snel ie zelf reed.

Was Sterchele een hele goeie speler,Ja!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...