Jump to content

BeaT DowN Recruitment


2fast{0}

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2fast{0}

    17

  • Venzio

    7

  • jeton

    5

  • Booze T

    4

Jeton, jij maakt hier niet de regels, laat dat maar aan ons over.

Ik zal even met jullie 3 overleggen, want we hebben net nieuwe eisen gestelt, omdat we zoveel leden hebben. Of je erbij mag, hoor je snel!

Krijg ik nog iets te horen? We zijn al bijna een week verder. Niet dat het haast heeft, ben alleen benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Jeton, jij maakt hier niet de regels, laat dat maar aan ons over.

Ik zal even met jullie 3 overleggen, want we hebben net nieuwe eisen gestelt, omdat we zoveel leden hebben. Of je erbij mag, hoor je snel!

Krijg ik nog iets te horen? We zijn al bijna een week verder. Niet dat het haast heeft, ben alleen benieuwd.

Alle 4 worden jullie nu geaccepteerd! :)

We zijn nu druk bezig met een grote verbouwing, na Het Spamfestijn van de gang BeaT DowN zal deze als het goed is in actie gaan, daarom gebeurt er even niks aan de clan, sorry daarvoor! :)

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Clanleden,

Ik vroeg me af of jullie interesse hebben in het Clan Tournement dat FTO D-1 organiseert. Het wordt een competitiegericht tournooi, met uiteindelijk één winnaar.

Hij wordt ergens in het begin van de grote vakantie gehouden. Mijn vraag aan jullie is; Durven jullie het aan hier aan mee te doen? En je naam als Clan waar te maken?

Meld je dan snel aan in ons Recrutementtopic van het GTAIV-MP Clan Tournement.

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn nu even tijdelijk offline, we willen onze leden vragen om even geduld de hebben. Binnenkort zullen ik en Visser23 met onze nieuwe regels komen en daarbij ook een aantal leden zullen moeten verwijderen.

Over het aanbod van Groot-Duimpje zullen we even overleggen en daar zal hij ook persoonlijk een PM van ontvangen!

Mvg, 2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben nu de hele selectie leden ge update, daarnaast hebben we Jacky-2007 met zijn vriend. die nu alles organiseren aan de Xbox360 kant. We hebben 1 regel erbij gezet en dat is "Dat je af en toe online komt!"

We zoeken hiernaast nog naar iemand die wat leuke dingen avondjes organiseert voor de PS3 kant, ben je beschikbaar, meld je dan aan en houd de clan gezellig! :) We hebben ook alle leden eruit gehaald die verbannen zijn van GTAForum en hebben alles ge update. Zie je je clan naam of je eigen forum naam nergens staan meld het dan, dan zullen we jou er ook tussen zetten! :)

Ik hoop dat het nu weer wat gezelliger word!

Mvg, 2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta in het PS3 gedeelte, maar ben van de Xbox 360 kant ;)

Als je even gelijk het lijstje in het begin invult zal ik je in de Xbox360 lijst invullen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta in het PS3 gedeelte, maar ben van de Xbox 360 kant ;)

Als je even gelijk het lijstje in het begin invult zal ik je in de Xbox360 lijst invullen! :)

Gamertag: Booze T

Rank: 7

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo BDgang

Ik zou graag joinen en gezellig met jullie meespelen ;)

Forum naam: MeneerJoost

Online naam: MeneerJoost (PN-naam)

GTA IV Multiplayer naam: Heb ik nog niet, zal binnenkort eens online gaan met IV (Waarschijnlijk zal m'n naam ook MeneerJoost worden :schater: )

Console: PS3

Ik hoor het wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bij deze willen Visser23 en ik de clan opheffen. We hebben gewoonweg geen tijd meer voor de clan, we verzoeken de leden graag naar een andere clan te zoeken! :) Dor tijdgebrek van beide leiders en de leden die ook niks deden vonden wij het ook wel tijd om er helemaal mee te stoppen! :)

Mvg, 2fast{0} & Visser23

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...