Jump to content

Motiveer je beslissingen


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ik heb Ivan laten leven, omdat hij niet verdiende om te sterven. Hij had niet echt iets ergs gedaan.

Playboy X of Dwayne Forge?

Heb Playboy X vermoord, had meer behoefte aan een nieuw savehouse, een nieuwe vriend en een nieuwe outfit. Het geld boeide me niet zo. Ik mocht Dwayne trouwens toch meer

Derrick McReary of Francis McReary?

Ik heb Derrick vermoord. Ik mocht Francis op de een of andere manier wel al was hij dan een rat

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak. Ik begrijp niet waarom Niko ook maar zou overwegen om voor het geld te kiezen. Tegen die tijd had ik al veel meer geld dan dat. Ik wou bevendien niet dat Roman stierf. Kate maakte mij niet erg veel uit.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Ik liet Darko leven. Hij was van binnen toch al dood.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    4

  • NigelSlangen

    4

  • Fiegel5

    3

  • Hackman

    2

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Hij had net als mij ook een hekel aan Vlad,

en hij beloofde dat hij iets beters van zijn leven zou gaan maken

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X, ik vondt hem een Egoistische Kl**tzak, Hij had een lelijke Auto

+ Dwayne is mijn Favoriete Character.

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis, vond ik maar een zielig eenzaam Politie Mannetje.

Ik mocht hem totaal niet en ik had de pest aan hem.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, ik mocht Kate niet zo en Roman was een grappige gast.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Laten leven, hij vroeg of ik hem dood wilde maken. Maar daar had ik geen zin in.

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ik heb Ivan laten leven, omdat hij niet verdiende om te sterven. Hij had niet echt iets ergs gedaan.

Playboy X of Dwayne Forge?

Heb Playboy X vermoord, had meer behoefte aan een nieuw savehouse, een nieuwe vriend en een nieuwe outfit. Het geld boeide me niet zo. Ik mocht Dwayne trouwens toch meer

Derrick McReary of Francis McReary?

Ik heb Derrick vermoord. Ik mocht Francis op de een of andere manier wel al was hij dan een rat

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak. Ik begrijp niet waarom Niko ook maar zou overwegen om voor het geld te kiezen. Tegen die tijd had ik al veel meer geld dan dat. Ik wou bevendien niet dat Roman stierf. Kate maakte mij niet erg veel uit.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Ik liet Darko leven. Hij was van binnen toch al dood.

Lol dan was je dus al gespoilt en wist je hoe het verhaal zou aflopen... 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?Laten leven. Ik ben zachtaardig. :engel:

Playboy X of Dwayne Forge?Playboy ofcourse! Al dat gezeur! 'This is my town! This is my town!' No, it's Yusufs town. 8)

Derrick McReary of Francis McReary?Francis, ik vond hem irritant, en Derrick vond ik ondanks de verslavingen wel aardig.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?Wraak, sinds hij mij verraden heeft wou ik hem al vermoorden, en dan ga ik niet nog een keer met hem in zee...

Darko Brevic - Laten leven of doden?Dood, ik houd niet van verraders. Eigenlijk had ik hem moeten laten leven, hij zorgde immers voor de Storyline van IV. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven, ik vond het zo gemeen om hem naar beneden te gooien (en ik wil alle random character missies doen)

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy, hij is veel te wantrouwig tegenover Dwayne en ik moest natuurlijk dat huis hebben. Daarbij is het altijd leuk om een vriend erbij te hebben. Niko was zo vriendloos dus dat verdiende hij wel :)

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis, Ik wil supergraag mijn wanted level clearen :D

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak natuurlijk, hij heeft mijn hele fakking apartement in de fik gestoken godverdomme en het is een vieze egoïst die altijd het beste voor zichzelf wil hebben. Hij heeft ook nog een verschrikkelijke kutstem :duh: En Roman moest natuurlijk blijven leven. Hij en Niko hebben al zoveel meegemaakt, dan zou naar het geld graaien wel erg sneu zijn. Ook niet best om op zijn bruiloft te sterven, en al helemaal voor Mallorie. Daarbij haatte ik die Kate toch al, met dat gezeik van: ''wil je iets leuks doen, ik dacht dat je al dood was, je belt me nooit'' :zz::cya: Kate :)

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Laten leven, Deze junkie deed alles uit wanhoop en je kan het hem ook niet kwalijk nemen, Hij kon Niko nu ook niets meer flikken en het zou Niko alleen maar een schuldgevoel bezorgen. Het is beter zo.

Bewerkt: door crazygamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven, ik vond het zo´n sneu persoon en ja ik ben best zacht.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy was iets te overenthousiast over zichzelf hier begon ik me naarmate aan te ergeren.

Derrick McReary of Francis McReary?

Moeilijke keuze maar uiteindelijk werd het Derrick. Hij was verslaafd etc. en het leek me beter zijn leven te eindigen. Ik wou sowieso weten of er nog wat met Francis gebeurde.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Natuurlijk wraak. Dimitri heeft je leven up-side down gezet en dat kon ik natuurlijk niet ongestraft laten gaan. Ik keek er ook erg naar uit om hem te doden.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Dood, hoewel Niko zich er nog rot over voelt voel ik me zelf beter aangezien hij toch voor de dood van meerderen ging in ruil voor geld. En ik heb een hekel aan dat soort wanhopige junks.

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

ivan was zielig maar k schiet graag op mensen dus was zijn lot de dood

Playboy X of Dwayne Forge?

playboy vanwege zijn appartement en omdat hij laf en stom overkwam

Derrick McReary of Francis McReary?

zover ben ik nog niet maar k ga francis kiezen vanwege zijn gecommandeer

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

zover ben ik nog niet maar ik ga hem met alle plezier afknallen vanwegen de brand, ontvoeringen en smerige foto's die hij stuurde op mijn gsm

Darko Brevic - Laten leven of doden?

zover ben ik nog niet maar beter laten leven omdat niko er niet mee kan leven als hij hem toch omlegt

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Leven. Vond dat Vlad gewoonweg niet te vertrouwen was..

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X dood. De manier waarop Playboy X altijd handelde, je het vuile werk laten doen en ermee gaan stoefen.. Ook mede doordat ik wist wat'k zou krijgen als ik Playboy koos. ^^

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis dood. Ik zag Francis eerder als een corrupte agent die zijn familie in de gevangenis wou steken, derhalve dat Packie en Gerald een beter vriendschap hadden met Derrick ipv. Francis.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak. Nadat hij Niko een aantal keer had belazerd ga ik echt geen deal met hem sluiten..

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Dood. Toen ik hoorde dat hij een groep soldaten in het leger had vermoord voor de gammele prijs van 1000$.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ivan Bytchkov - laten leven hij leek me wel grappig

Playboy Xvermoord playboy hij is arrogant en ik haat mensen die arrogant zijn

Derrick McReary vermoord ik wist dat als je story speelt dat je wanted kan clearen

Dimitri Rascalov - wraak reden weet jezelf wel

Darko Brevic - laten leven hij is geen kogel waard

Bewerkt: door normy66
Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Leven ook al was het maar 1000 dollar nu verdien je bakken met geld

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X vermoord vanwege wat je kreeg en hij was een beetje arrogant

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis vermoord hij was te bazig voor een commissaris

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak Roman is je neef die zou je in het echt ook niet voor kiezen te vermoorden

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Leven dat maakte me niet veel uit

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Doden, ik heb genoeg tijd besteed om hem te achtervolgen.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X, vanwege zijn penthouse

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis, Zijn gezeik was ik zat en aan zijn 3 sterren voordeel heb ik niks (cheats :))

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak :puh:, geld heb je toch wel genoeg aan het einde van de storyline.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Uit wraak

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ik heb Ivan gedood. Eigenlijk uit nieuwsgierigheid hoe het eruit zou zien als hij naar beneden zou storten van een kraan. 

 

Playboy X of Dwayne Forge?

Uiteraard Playboy X vermoord vanwege zijn penthouse. En omdat hij ook een irritant personage was.

 

Derrick McReary of Francis McReary?

Dit vond ik zelf een lastige. Ik heb uiteindelijk Francis vermoord omdat ik hem gewoon een rat vond. En daarbij, Derrick was maar een zielig persoon.

 

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, geen twijfel mogelijk.

 

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Vermoord. Heel het spel is Niko opzoek naar die ene speciale persoon. Wanneer hij hem dan eindelijk weet te vinden waren die paar kogels wel terecht. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2009-10-12 om 04:09, Guardian1980 zei:

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ik liet hem naar beneden zeilen. Ik ga niet voor niks dat end achter iemand aan jagen zeg... :N

Playboy X of Dwayne Forge?

Ik executeerde X. Wat een irritantje is dat zeg, en dan probeert hij ook nog z'n eigen leermeester van de troon te stoten...

Derrick McReary of Francis McReary?

Ik schoot Derrick dood, maar ik wist al welk voordeel Francis me zou bieden.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Absoluut wraak. Na wat hij je allemaal aandoet kan je toch niet met hem willen samenwerken?

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Zielig mannetje. Ik ga hem niet uit z'n lijden verlossen hoor.

Uiteraard heb ik later ook nog wel eens de andere varianten gedaan, om te kijken wat het verschil was.

 

Er zijn trouwens nog een paar keuzemomenten in de game; Tijdens de missie Ruff Rider krijg je de keuze om Cherise dood te schieten, en tijdens Holland Nights heb je de keuze om Clarence te laten leven. Aangezien laten leven vrijwel altijd betekent dat ze later teug komen als Random Character, ben ik later altijd voor die opties gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...