Jump to content

Motiveer je beslissingen


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden

dood omdat ie volgens mij niet zo belangrijk is en dan kun je hem beter met een rocket launcher naar het hier naaste knallen ^_^

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy x vermoord omdat ie iets te veel denkt vind ik

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick natuurlijk Francis was zo lkkr oneerlijk :tu:

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak ik speel GTA om te moorden niet om geld te innen.. :duh:

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Dood zie reden hierboven

Bewerkt: door Carl-J
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    4

  • NigelSlangen

    4

  • Fiegel5

    3

  • Hackman

    2

  • 1 maand later...

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Die gast heb ik perongeluk vermoord.

Ik had hem beter kunnen sparen omdat hij de vijand was van Vlad.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X, maar dat was meer op de beloning die je kreeg. :puh:

Derrick McReary of Francis McReary?

Ik heb Francis McReary vermoord omdat hij Niko bedreigde Niko over zijn verleden.

En Derrick is een arme zwerver en deed tenslotte niets mis. :sigaar:

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Moet ik nog doen, alhoewel mijn beslissing al vast staat: Revenche!

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Ik twijfelde omdat hij veel vrienden van Niko heeft veraden.

Toen besloot ik maar om weg te gaan en omdat Roman dat ook beter vond.

Hij was tenslotte een junkie geworden en had geen ideë waar hij zich bevond.

Mijn gedachte veranderde al snel toen hij keihard weg liep en om hulp riep.

Ik had hem eerst wel al een paar klappen gegeven maar nu wist ik het: Die gozer verdiend het niet om te leven. :N Vervolgens stapte ik met Roman in de auto en reden we met volle snelheid tegen Darko aan.

Die had het natuurlijk niet overleefd.. :cab: EINDE VERHAAL.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven omdat ik hem wel lief vond :7

Playboy X of Dwayne Forge?

Playmobil mocht het veld ruimen. Gewoon omdat ik hem al niet mocht bij die eerste missie met zijn I own this city gezever

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick onder de grond omdat ik niet van Junks hou

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Ik ben daar nog niet maar kies voor de wraak. Vond die gozert altijd maar een beetje n00b enzo

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Zo dood als een pier :7 Omdat ik niet van verraders EN junkies hou was de keuze makkelijk eh

Link to comment
Delen op andere websites

-Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Gedood

-Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X,Voor het huis en omdat Dwayne het niet verdiende om dood te gaan

-Derrick McReary of Francis McReary?

Francis,Omdat hij gewoon een klootzak is

-Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak,Omdat ik niet wil dat Roman doodgaat en nog steeds gratis taxi ritjes ^_^

-Darko Brevic - Laten leven of doden?

Vermoord,Omdat hij het verdiende

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven ik weet ook niet waarom ik hem heb laten leven maar het was wel een goeie optie wat ik gedaan heb (het voelt zo goed om iemand te redden van zijn dood :cya: )

Playboy X of Dwayne Forge?

playboy X natuurlijk hij wil dat ik iemand vermoord omdat door zijn vriend zijn zaken niet meer goed gaat dan denk ik :cya::cya:

Derrick McReary of Francis McReary

Derrick McReary heb ik dood gemaakt ik d8 dat Francis McReary me wel handig leek te zijn :muur: wat dus niet zo was en omdat derrick een mafkees is vind ik als het kon wou ik ze allebei wel vermoorden.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

De wraak natuurlijk ik mocht dimitri eerst wel maar na 1 missie mocht hij dood gaan van mij dat was wannneer hij me verraadde en ook, omdat ik Mikhail Faustin moest doden ik mocht hem wel en het geld krijg je zowiezo.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

DODEN :dans: natuurlijk, omdat die junk iedereen heeft genaaid voor maar $1000 ook omdat hij het wilde dat ik hem doodde tog zegt dat niko niet goed vond wat hij zelf gedaan heeft vind ik het goed wat ik gedaan heb. BTW ik vind hem beettje op niko lijken vinden jullie dat ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ivan heb ik laten leven, omdat hij net als ik Vlad niet kan uitstaan.

Playboy X of Dwayne Forge?

Dwayne is een veel te aardige kerel voor te vermoorden, terwijl Playboy net iets te veel vond dat hij 'de' man was. Ook had ik op dit forum gelezen dat door Playboy te vermoorden je veel meer voordelen kreeg dan Dwayne te vermoorden, dus dat vergemakkelijkte de keuze alleen maar.

Derrick McReary of Francis McReary?

Bij deze keuze heb ik een grote fout gemaakt, ik kon Francis helemaal niet uitstaan maar ik heb hem toch vermoord en niet Derrick. Waarom? Ik vond het een groot pluspunt dat Francis je wanted level kan verwijderen, wel wist ik toen nog niet dat ook Kiki dat kan.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Natuurlijk heb ik toen voor wraak gekozen. Dimitri heb ik nooit gemogen en zeker niet toen het bleek dat hij je had verraden. Wel heb ik nog even aan deze keuze getwijfeld omdat Roman zei dat je voor het geld moest kiezen, maar uiteindelijk heb ik voor wraak gekozen.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Darko heb ik vermoord. Als hij van je leven zo een hel maakt dat je naar Amerika verhuist vind ik het niet meer dan normaal dat je je dan wilt wreken tegenover die persoon, zeker als je al 10 jaar naar hem zoekt. Medelijden kreeg ik dan ook niet met hem toen ik zag dat zijn leven niet meer veel waard was, dat maakte het mij misschien nog gemakkelijker voor hem te vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven. Ik wou die Vlad zoveel mogelijk naaien.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X. Ik had sympathie voor Dwayne. Nu heb ik er spijt van want ik word steeds gebeld door die zielige vent.

Derrick McReary of Francis McReary?Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak natuurlijk. Aan het geld had ik niets. Je kan niet zomaar mijn neef kidnappen en mij erin luizen en denken daarmee weg te komen.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Vermoord. Maar ik hoopte daarna wel op iets bijzonders....

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

De eerste keer dat ik deze missie deed, doodde ik hem. Alleen om te zien hoe dat ging. :puh: De tweede keer liet ik hem leven, want hij heeft mij niks verkeerds aangedaan.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X. Hij is een backstabber. Hij laat liever z'n vrienden vermoorden dan dat hij verlies maakt in z'n bussiness. + Hij gebruikt mensen voor zijn rot klusjes.

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis. Het is een corrupte agent en als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel. (Flashback Tenpenny GTA SA)

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak. Sinds de missie dat hij me bedroog, wou ik hem al vermoorden. Dus de allereerste missie in welke dat kon, deed ik het.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Ik heb hem vermoord. De hele storyline draait om dat Niko Darko wil laten boeten. Dus doe ik dat ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ik heb Ivan laten leven, alleen maar om Vlad te pesten, en omdat ik hem later wou tegenkomen als Random Character.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X heb ik vermoord. Want dan krijg ik een mooie villa, én kan ik de "homies" van Dwayne gebruiken.

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick vermoord. Derrick had toch geen goed leven meer in de toekomst en volgens mij zou hij anders toch zelfmoord gepleegd hebben. Het verwijderen-van-Wanted-Level van Francis is trouwens ook handig.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak. Dimitri verdient het sowieso niet om te leven, en geld had ik al genoeg. Ik wil m'n geliefde leef trouwens ook niet dood. Kate heeft geen belang, want die krijg ik toch niet in m'n bed. ^_^

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Laten leven. Waarom vermoorden? Hij is zo zielig, dat hij het gewoon niet verdient om te sterven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven, omdat hij er door Vlad word ingeluist, en ik heb een verschrikkelijke hekel aan Vlad.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X, omdat ik Dwayne meer mag, en Playboy maar een stoerdoenerige eikel vind. Verder is Playboys huis het natuurlijk wel waard om daarna te krijgen.

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis, omdat ik hem niet mag, en ik vind Derrick wel een geinige gozer.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, omdat je je geld toch wel krijgt. En omdat Roman dan blijft leven en Kate doodgaat. (Want aan Kate heb je niets, en aan Roman wel).

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Doden, hij had toch geen leven meer en wilde dood, dus dan heb ik dus eigenlijk nog een goede daad gedaan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan

Gedood ik ik vond het wel leuk hoe hij viel...

Cherise : Gewoon gedood

Clarence : Veel vijanden vermoord voor hem en dan nog laten leven?

PlayboyX : Ik wou gewoon zijn mooie huis...

Darko : Ik had het er 5 dagen ervoor al in mijn hoofd om te vermoorden....

wraak : Dan ben ik tenminste klaar met die brillenmans .....

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan:

Ik deed mij geen kwaad, dus heb ik hem laten leven. Ook omdat Vlad een loser is.

Cherise:

Ik was van plan geen meisjes te doden, dus heb ik haar laten leven.

Clarence:

Ik heb hem laten leven omdat Francis zelf zijn klusjes maar eens moet doen.

Dwayne of Playboy X:

Ik heb Playboy X vermoord omdat ik hem van het begin al niet kon uitstaan, en Dwayne is veel vriendelijker.

Derrick of Francis:

Francis, zelfde reden als hierboven.

Darko:

Ik heb hem vermoord omdat hij het verdiende.

Geld of Wraak

Wraak, zelfde reden als hierboven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...