Jump to content

The DuckDome


Rullez

Recommended Posts

dnsgn9.jpg

Ik was wat aan het rondneuzen en toen kwam ik hier in het clan forum terecht. Dus ik dacht waaroom zou ik geen eigen clan aanmaken. En tada hier is een eigen clan. De naam The DuckDome lijtk mij er duidelijk dit is namelijk een Corperation.

Natuurlijk is onze clan ook opzoek naar leden. Om lid te worden hoef je niet persee lid te izjn van de corperation zelf zo is het voor iedereen leuk. Hoe je lid wordt is nog simpeler. Je hoef namelijk alleen in dit topic een berichtje te posten. We gaan niet eerste nadenken of stemmen. Ik zorg dat ik dit topic goed in de gaten houd en als ik dan zie dat er iemand lid wil worden zal ik gelijk een berichtje posten dat je welkom ben. Let er welop dat je een PS3 moet bezitten en een legaal exemplaar van GTA IV.

Evenementen zullen er natuurlijk zijn dit zijn gewoone alle clan leden tegen mekaar of een clan war. Dit is erg verschillend, maar verwacht maar een duidelijke uitleg als er iets aankomt.

Aan rangen zullen wij niet echt gaan doen. We hebben één leader en twee Co-Leaders. Daarnaast hebben wij alleen nog de groep 'Members'

Heb jij nog eventuele vragen over de clan? Dan kan je de vragen stellen in dit topic.

Leader:

Rullez

Co-Leader:

Drunkendonkey

Kloep

Members:

M4X

Nljesse

AE1980

Gino99

Dj.Tappie

L-vie

Pennywise-The-Clown

Morgul

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen, The DuckDome heeft nu 4 leden en dat betekend dus dat wij nog 1 lid nodig heben voor een talk topic. Dus leden maak wat reclame en zorg voor het 5e lid.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ok wel lid worden mijn id is nljesse maar ik wel dat ik genoeg info krijg

Erg leuk dat je lid wil worden. Ik zal je in de ledenlijst adden. Verder kan ik met trots melden dat de clan 5 leden heb gehaald. Dit betekend dus een Talk topic.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb er 4 most wanted criminals omgelegt! En het lijkt of de lijst steeds weer wordt aangevuld.. help!

edit:als ik bijvoorbeeld het spel heb afgesloten of dood ben gegaan

kan ik lid worden? Ik ben wel meer van het ouwehoeren, en ga me niet aan vaste tijden houden! mijn id is baffie1987

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb er 4 most wanted criminals omgelegt! En het lijkt of de lijst steeds weer wordt aangevuld.. help!

edit:als ik bijvoorbeeld het spel heb afgesloten of dood ben gegaan

kan ik lid worden? Ik ben wel meer van het ouwehoeren, en ga me niet aan vaste tijden houden! mijn id is baffie1987

Natuurlijk iedereen is welkom, maar dan over die vaste tijden. Het is niet dat wij elke week om zo laat trainen hoor. Het is eens in de zoveel tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe gaat het nou verder precies?

We houden contact via het Clan Talk Topic. Verder zal ik van't weekend iedereen een PB sturen met wat extra info. Dan gaan wij nog 2 keer een training houden. En dan staat onze 1e clan war alweer voor de deur.

Eeyzz

Ik wil ook Bij The Duckdome

Online ID op de PS3: L-vie

8)

Ook jij bent natuurlijk welkom ik zal je gelijk toevoegen aan de leden lijst. En dan mag je gelijk posten in ons Clan Talk Topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...