Jump to content

The DuckDome


Rullez

Recommended Posts

Aangezien ik vandaag mijn PS3 met GTAIV Bundel geleverd krijg wil ik me graag aanmelden bij deze clan. Geen flauw idee hoe het allemaal werkt, maar daar kom ik vanzelf wel achter ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik vandaag mijn PS3 met GTAIV Bundel geleverd krijg wil ik me graag aanmelden bij deze clan. Geen flauw idee hoe het allemaal werkt, maar daar kom ik vanzelf wel achter ^_^

Zoals ik al op MSN zei je ebnt altijd welkom. Verder als je niet weet hoe je online moet. Neem dan maar contact op met mij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil wel heel erg graag joinen :tu:_O_

online ID = morgul40

Ook jij bent welkom en ik zal je zo gelijk wel toevoegen. Uiteraard zal ik je morgen adden op PSN. En als je tijd heb kom dan morgen om 2 uur op onze training voor onze eerste clan war.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil wel heel erg graag joinen :tu:_O_

online ID = morgul40

Ook jij bent welkom en ik zal je zo gelijk wel toevoegen. Uiteraard zal ik je morgen adden op PSN. En als je tijd heb kom dan morgen om 2 uur op onze training voor onze eerste clan war.

zal graag willen:)) maar ik ga naar mijn neef toe, die ook gta 4 heeft, zal vragen of hij ook wil joinen:)

bedankt voor de invite:) ben morgen avond natuurlijk wel online:)

Bewerkt: door Morgul
Link to comment
Delen op andere websites

Op dit topic mag het slotjes, want PTC, Kloep en ik gaan de clan is flink onder handen nemen. Dus houd het forum in de gaten. En zoek een topic op wat gemaakt is door Pennywise-The-Clown. Dit is de nieuwe clan waar ik overigens gewoon weer leader ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...