Jump to content

GTA4 studio's hier worden films opgenomen


IV trailer

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    27

  • Fuffie

    4

  • Sjorszzz

    4

  • THE_HYBRID

    4

Bijgeschreven. Capture apperatuur zijn pc kaarten of apperaatjes waar je je console op aansluit om de beelden op te nemen. Ik heb alvast aangenomen dat je dat niet hebt omdat je er niks van wist.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijgeschreven. Capture apperatuur zijn pc kaarten of apperaatjes waar je je console op aansluit om de beelden op te nemen. Ik heb alvast aangenomen dat je dat niet hebt omdat je er niks van wist.

ik heb genoeg pc spul hier liggen en heb genoeg verstand van playstation en pc's mss kleine uitleg? dan kan ik er misschien wat van maken :)?

btw ik kan ook monteren

Bewerkt: door GKillerX
Link to comment
Delen op andere websites

Doen jullie ook nog wat op 360? zoja dan wil ik wel mee doen heb headset.

Gr Sylerr

Je zou dan wel de eerste zijn van ons. Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen maar mensen voor de ps3. Dat komt waarschijnlijk voornamelijk doordat de eerste hier (ik) op de ps3 begon.

Als je de eerste wil zijn verzin ik wel wat voor jullie. :tu:

Tja, mij lijkt dit ook leuk, maar heb een Xbox 360 dus. (Nam hem aangezien Halo 3 ^_^ ) Maargoed, als je wilt beginnen op de Xbox moet je ook iemand hebben met een capture card enzo. Ik zie er niet tegenop om het zelf te filmen, integendeel lijkt me harstikke leuk maar helaas heb ik niet dat apparatuur, maar omdat ik zonder te vragen toch niks opschiet vraag ik gelijk hier maar of iemand goede apparatuur weet. Op dit moment heb ik rond de 20 eurotjes aangezien ik net een nieuwe tas kocht. Dus wie een goede capture device weet moet we me even beantwoorden via PB, en niet te duur hè! (Heb wel ervaring met filmpjes bijelkaar knippen enzo, en kan ze produceren via youtube en op mijn blog plaatsen of zelf een hele layout enzo ervoor maken dus no problem. Alleen de device's..)

Mocht er nu iemand met een X360 komen en met filmapparatuur zit ik erin! Mijn gamertag is Airgaion! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik wil graag meedoen aan de stuntfilmpjes

ik heb een ps3( en gta IV natuurlijk)

ik heb internet op de ps3

mijn PSN naam is Drift-Guy1

en ik heb geen opname apparatuur

en geen headset

en ik heb een account op rockstargames socialclub

ik zou graag het antwoord per e-mail willen hebben

omdat ik niet zo vaak op deze site kom

(en in het weekend ben ik het meeste online)

die link bevat nog wat tips voor het maken van GTA IV filmpjes

van BenBuja ( die heeft hele goede GTA IV stunt filmpjes)

en hij gebruikt wintv2000 voor het filmen en adobe premiere pro 1.5

voor monteren

Bewerkt: door Fast-Speed
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ik ben bang dat dit project niet veel verder meer van de grond zal komen. Dit omdat ik zelf al lang niet meer geintresseerd ben in gta4 en mijn ps3 defect is op het moment. Mocht er iemand geintresseerd zijn om de boel over te nemen dan kan hij me een pb sturen. Voorwaarde is wel dat diegene capture apperatuur heeft en al enkele filmpjes heeft gemaakt van het spel. voldoe je niet aan de voorwaarde stuur dan a.u.b. geen pb naar me. Dat bespaard voor allebei kosten en moeite en je zal zonder aan de voorwaarden te voldoen zowiezo niet worden.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...