Jump to content
Joriz

CROWN Magazine geeft GTA IV de eer die het verdient!


gallery_1_5_24249.jpg
Blammo Media (bekend van Gamekings) komt met een onafhankelijk glossy magazine dat zich compleet richt op één en dezelfde topgame. Crown Magazine begint dus met de release van 2008: Grand Theft Auto IV.
GTA4 is de meest succesvolle en spraakmakende game ooit. In één week werden er wereldwijd 6 miljoen exemplaren verkocht, waarvan ongeveer 200.000 stuks in Nederland. Gemiddeld heeft de nieuwste telg uit de Rockstar-familie met 98% het hoogste gemiddelde ooit behaald. GTA IV is dus de beste game ooit gemaakt tot nu toe.
Crown Magazine is geen reviewtje met plus- en minpunten. De 84 pagina’s van Crown Magazine zitten tot de nok vol met interviews, tips & tricks, gossip, lifestyle en achtergrondverhalen over GTA. Denk aan een artikel over de opkomst van de Russische maffia in de VS, de impact van de muziek in GTA4, een interview met GTAGames.nl admin PatrickW over de Hot Coffee-mod, Crown laat zien dat Rockstar-baas Sam Houser even briljant als arrogant is, het verhaal hoe Rockstar groot is geworden en nog veel meer.
Verwacht van Crown Magazine echter geen walkthrough zoals WikiGTA.org. Je leert volgens de redactie van Crown GTA IV alleen waarderen als je zelf op zoek gaat.
Tenslotte is er ook de uitslag van ‘de grote GTA-enquete’ die exclusief op GTAGames.nl werd gehouden. Aan de enquête deden meer dan 700 leden mee. Zo gaf ruim 80% van de leden aan dat geweld NIET de reden was waarom zij de game kochten. Datzelfde percentage ziet ook geen enkel verband tussen games en geweld. Een opvatting die door de ouders werd gedeeld, want bijna 70% van hen bleek geen probleem te hebben met het feit dat GTA IV gespeeld werd.
Crown Magazine presents GTA IV’ ligt vanaf vandaag bij alle bekende verkoopadressen en kost €4,95.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit is een voorbeeld van een willekeurige pagina uit Crown:

gallery_1_5_66569.jpg

Hopelijk kan je door een inzicht in deze pagina kijken of Crown iets voor je is. Al biedt Crown natuurlijk meer zoals je ook in nieuwsbericht bovenaan kan lezen.

Crown Magazine kan je tevens op deze website proberen te winnen samen met vele andere GTA4 prijzen in de GTA4 Zomeractie 2008 die nog tot zondag loopt.

Het nieuwsbericht over Crown Magazine kwam tot stand in samenwerking met de redactie van Crown Magazine.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, ik heb 'm hoor!

Gekocht bij de Bruna.

Hij stond nog niet in het rek, dus ik vragen, ging die kassamens hem uit zo'n plastic bak halen waar ze de tijdschriften in geleverd krijgen en toen had ik 'm!

Joppies tip: Als je hem dus nog niet ziet staan, gewoon vragen misschien moeten ze hem nog uitpakken. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer komt de uitslag van de gta4 zomeractie? Ik moet namelijk eerst nog even weten of ik wel of niet heb gewonnen. Anders zit ik straks nog dubbel op met dat magazine. :puh:

Lijkt me alvast leuk om dat magazine te winnen/kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@Hierboven; Het zelfde hier, en waneer komt die nou? 25 Mei?

Nouwja, GTA IV is top en het verdient het!

daar sluit ik me bij aan dasterd GTA IV is top en mede door de makers. :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem te pakken, wel de laatste maar dat maakt niet uit. Ik heb hem samen met de PU gewoon in de Jumbo gekocht. Dus bij supermarkten zullen ze gewoon te koop zijn, je hoeft niet naar de boekwinkel :) .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat kost ie ? :engel:

€4,95. ^_^

Ook ik zit met de vraag: kan je hem ook in België kopen? :puh:

Nouja, ziet er wel leuk uit, een interview met PW. :D Verder is het ook leuk om te zien hoe Joriz weeral geld krijgt door dit topic te plaatsen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...