Jump to content
Joriz

CROWN Magazine geeft GTA IV de eer die het verdient!


gallery_1_5_24249.jpg
Blammo Media (bekend van Gamekings) komt met een onafhankelijk glossy magazine dat zich compleet richt op één en dezelfde topgame. Crown Magazine begint dus met de release van 2008: Grand Theft Auto IV.
GTA4 is de meest succesvolle en spraakmakende game ooit. In één week werden er wereldwijd 6 miljoen exemplaren verkocht, waarvan ongeveer 200.000 stuks in Nederland. Gemiddeld heeft de nieuwste telg uit de Rockstar-familie met 98% het hoogste gemiddelde ooit behaald. GTA IV is dus de beste game ooit gemaakt tot nu toe.
Crown Magazine is geen reviewtje met plus- en minpunten. De 84 pagina’s van Crown Magazine zitten tot de nok vol met interviews, tips & tricks, gossip, lifestyle en achtergrondverhalen over GTA. Denk aan een artikel over de opkomst van de Russische maffia in de VS, de impact van de muziek in GTA4, een interview met GTAGames.nl admin PatrickW over de Hot Coffee-mod, Crown laat zien dat Rockstar-baas Sam Houser even briljant als arrogant is, het verhaal hoe Rockstar groot is geworden en nog veel meer.
Verwacht van Crown Magazine echter geen walkthrough zoals WikiGTA.org. Je leert volgens de redactie van Crown GTA IV alleen waarderen als je zelf op zoek gaat.
Tenslotte is er ook de uitslag van ‘de grote GTA-enquete’ die exclusief op GTAGames.nl werd gehouden. Aan de enquête deden meer dan 700 leden mee. Zo gaf ruim 80% van de leden aan dat geweld NIET de reden was waarom zij de game kochten. Datzelfde percentage ziet ook geen enkel verband tussen games en geweld. Een opvatting die door de ouders werd gedeeld, want bijna 70% van hen bleek geen probleem te hebben met het feit dat GTA IV gespeeld werd.
Crown Magazine presents GTA IV’ ligt vanaf vandaag bij alle bekende verkoopadressen en kost €4,95.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Haha interview met Patrick W. is wel vet.

Vraag aan hem, wie heeft je geinterviewd?

Door Jan-Johan Belderok.

Was dat dan via MSN, telefoon, of heb je die ook ontmoet? :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook ik zit met de vraag: kan je hem ook in België kopen? :puh:
Is ie ook in België verkrijgbaar?

Die Belgen weer ^_^

Is het blad ook leuk zonder dat je GTA IV hebt maar toch wel een beetje geinteresserd hebt?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem vanmiddag na mijn werk even gekocht bij de sigarenzaak bij ons in het dorp. Inderdaad voor euro 4,95 en ik vind het een erg leuk blad. Leuke verhalen, achtergronden, een interview met Patrick inderdaad en veel mooie screens. + natuurlijk onze super-enquete _O_

En om nog even deze vraag te beantwoorden:

Is het blad ook leuk zonder dat je GTA IV hebt maar toch wel een beetje geinteresserd hebt?
:Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, ik heb 'm, maar ik denk niet dat IV alleen doordat hij goed is zo goed heeft verkocht, dat heeft die grotendeels te danken aan de 10-delige GTA-serie die voor 'm werd uitgebr8. En natuurlijk de naam, GTA IV laat toch zien dat het heel erg is verbeterd... maarja boeie, het is ook gwn een te vette game!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

heb in de krantenwinkels in m'n buurt rondgelopen maar heb geen crown magazine

gevonden en ze hebbe er hier nooit van gehoord.

ik hoop wel dat het ook in BelgiË te koop is....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

heb in de krantenwinkels in m'n buurt rondgelopen maar heb geen crown magazine

gevonden en ze hebbe er hier nooit van gehoord.

ik hoop wel dat het ook in BelgiË te koop is....

Ze hebben er nooit van gehoord omdat het de eerste uitgave is.

Als er ooit weer een super vette game uitkomt dan maken ze pas weer een blad erover.

Verder is het wel een leuke magazine en goeie kwaliteit.

Was het alleen niet eens met bepaalde dingen maarja wat wil je met zoveel pagina's :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...