Jump to content

GTA4 studio's hier worden films opgenomen


IV trailer

Recommended Posts

die youtube filming deal zal dan wel van pas komen :D maar dat duurt te lang :duh:

Wie? :?

Ik heb de kabeltjes besteld die ik nodig heb voor capture aperatuur. Als de kabels geschikt zijn (Ik had echt geen idee welke mensen gebruiken) dan koop ik me een dazzle en heb ik dus capture apperatuur. :dans:

Als de kabels niet geschikt zijn heb ik voor niks 13 euro uitgegeven, maar ik zit dan tenminste niet met een duurdere en dan nutteloze dazzle opgescheept.

Als alles klaar is schrijf ik een tuturial met gedetailleerde boodschappenlijstje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    36

  • LangeDraak

    15

  • nljesse

    14

  • mc-mo

    12

ik heb een idee voor een film

hier heb je presies 16 mensen voor nodig 8 cops en 8 crooks

de cops gaan met politie of met helis een drugs handel bestormen en hun kille het is

net een missie echt een actie film een filmer zit dan bij de crooks en bij de politie

en we maken dan een echt film van

we moeten daan alleen een locatie mensen en filmers nodiges minsters 2 of 1

dat is toch wel een vette idee

een actie film na doen

nog vragen over dit idee

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ok nog een lache idee een paar mensen gaan in een heli onder een gebouw staan propellers aan en de rest gaat er in springen kijken wat er gebeurd oja en mij kan je ok als vaste lid mkn

Bewerkt: door nljesse
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ok nog een lache idee een paar mensen gaan in een heli onder een gebouw staan propellers aan en de rest gaat er in springen kijken wat er gebeurd oja en mij kan je ok als vaste lid mkn

Dat van die heli is al behoorlijk vaak gedaan. :puh: Het enigste verschil zouden de hoeveelheid mensen zijn en de opnamekwaliteit. Misschien leuk voor een keer als we bijvoorbeeld al ons eigen subforum hier hebben verdient. Overgens heb ik op het moment nog niet gedaan aan "vaste mensen". Ik zal er even over nadenken hoe we dat (kwa noteren) aan gaan pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

*bump* gisteren nog online geweest met Grazy. Ik weet nu dus hoe dat gaat. Ik wilde nog oefenen met formatie vliegen maar dat was niet gelukt wegens gebrek aan communicatie. :puh:

@ Grazy: Had jij die andere gast geïnvite?

Link to comment
Delen op andere websites

*bump* gisteren nog online geweest met Grazy. Ik weet nu dus hoe dat gaat. Ik wilde nog oefenen met formatie vliegen maar dat was niet gelukt wegens gebrek aan communicatie. :puh:

@ Grazy: Had jij die andere gast geïnvite?

ey trailer heb jij headset?

want dan kunnen we communiseren, want ik wist niet wat ik moest doen XP.

Ps. ja ik had die geinvite.

Dat ga ik niet meer doen.

Link to comment
Delen op andere websites

*bump* gisteren nog online geweest met Grazy. Ik weet nu dus hoe dat gaat. Ik wilde nog oefenen met formatie vliegen maar dat was niet gelukt wegens gebrek aan communicatie. :puh:

@ Grazy: Had jij die andere gast geïnvite?

ey trailer heb jij headset?

want dan kunnen we communiseren, want ik wist niet wat ik moest doen XP.

Ps. ja ik had die geinvite.

Dat ga ik niet meer doen.

Nee ik heb geen headset. Je kan trouwens ook in het ledenlijstje van ons zien wie er een headset heeft. Dat kan je zien aan de sterretjes voor hun naam.

Als het goed is komen mijn kabels morgen binnen. Als het de goede zijn koop ik morgen de capture apperatuur. :dans:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik had het per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst. Alleen heb ik het apperaat nog niet helemaal onder controle. Soms krijg ik geen geluid of beeld of het beeld is slecht. Wel heb ik ondekt wat er word opgenomen. Het blijkt namelijk dat hij dan in plaats van het spelgeluid de geluiden opneemt van mijn inbouw webcam/microfoon. Ik vraag even aan een mod of ik iets in de gtagames.nl player mag zetten ter voorbeeld van de opname kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

* BREAKING NEWS! *

Als alles goed gaat heb ik aan het einde van de maand nog HD capture apperatuur in huis. De Hauppauge HD PVR komt als het goed is uit deze maand, en ik ga er gelijk eentje halen. Ik heb alleen wel alleen maar een Xbox. Nu heb ik trouwens ook al capture apperatuur die op 640x480 pixels opneemt. Da's wel SD en 4:3 formaat. (Geen breedbeeld dus)

Tegen de tijd dat ik het binnen heb, kunnen we supermooie filmpjes maken. Montage-ervaring heb ik trouwens ook...

Link to comment
Delen op andere websites

* BREAKING NEWS! *

Als alles goed gaat heb ik aan het einde van de maand nog HD capture apperatuur in huis. De Hauppauge HD PVR komt als het goed is uit deze maand, en ik ga er gelijk eentje halen. Ik heb alleen wel alleen maar een Xbox. Nu heb ik trouwens ook al capture apperatuur die op 640x480 pixels opneemt. Da's wel SD en 4:3 formaat. (Geen breedbeeld dus)

Tegen de tijd dat ik het binnen heb, kunnen we supermooie filmpjes maken. Montage-ervaring heb ik trouwens ook...

mooi :D

Link to comment
Delen op andere websites

Datum staat vast!

Aankondiging: De heli stunt zal plaatsvinden op:

Aanstaande maandag om 19.00 uur. ( 9juni 2008 )

Inschrijven kan uiterlijk tot maandag 18.30 uur.

Aangezien er altijd mensen zijn die helaas niet kunnen is het geen optie om de datum aan te passen waarop iedereen kan.

Het inschrijven gaat als volgt: Iedereen die hier zegt dat hij om die tijd kan zegt dat hier in een post. Iedereen die zegt dat hij meedoet krijgt een nummertje. Dat nummertje gebruik je om te zien waar je in de stapel zit. Ben je nummer één dan zit je onderaan nummer twee daar bovenop enzovoort.

De bovenste zal laat zich na een halve minuut in formatie gehangen te hebben op de rest chrashen.

Ikzelf ben de onderste en ga als ik mijn camera apperatuur werkende heb boven het water hangen. Vanaf dat moment gaan we stapelen. Zorg ervoor dat je pas aansluit in de stapel als degene voor/onder je goed in positie is. Blijf eenmaal in positie gefocest op je heli en ga niet proberen te kijken hoe de stapel vordert. Dat zie je na afloop wel. Met uitzondering op ondergetekende aangezien hij moet filmen.

Je moet je om zeven uur in gta4 singleplayer bevinden. IV trailer zal je dan een invite geven voor de game. Als je vijf minuten na zeven uur nog geen gta4 hebt opgestart gaan we ervan uit dat je niet meer komt en beginnen we zonder jouw. Degene na jouw volgt je dan op.

IV trailer zal de game gaan hosten. Zorg er dus op tijd voor dat hij je in je friendlist heb staan.

Wanneer IV trailer de game niet host (wegens connectieproblemen) was hij de enige met capture apperatuur en gaat alles niet door.

We doen dit alles voor het gemak in party mode. De eerste zeven die weten dat ze dan kunnen en zich hier inschrijven doen mee. a.u.b. wel met enige zekerheid opgeven. Anders zitten we straks zonder mensen.

Nummer Gtaforum Playstation3
1 IV trailer IV_trailer
2 Grazy G-r-a-z-y
3 mc-mo mc-mo
4 nljesse nljesse
5 repbon LangeDraak
6 .Excorsist Flyingdutchie88
7 - -
Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Datum staat vast!

Aankondiging: De heli stunt zal plaatsvinden op:

Aanstaande maandag om 19.00 uur. ( 9juli 2008 )

Inschrijven kan uiterlijk tot maandag 18.30 uur.

Aangezien er altijd mensen zijn die helaas niet kunnen is het geen optie om de datum aan te passen waarop iedereen kan.

Het inschrijven gaat als volgt: Iedereen die hier zegt dat hij om die tijd kan zegt dat hier in een post. Iedereen die zegt dat hij meedoet krijgt een nummertje. Dat nummertje gebruik je om te zien waar je in de stapel zit. Ben je nummer één dan zit je onderaan nummer twee daar bovenop enzovoort.

De bovenste zal laat zich na een halve minuut in formatie gehangen te hebben op de rest chrashen.

Ikzelf ben de onderste en ga als ik mijn camera apperatuur werkende heb boven het water hangen. Vanaf dat moment gaan we stapelen. Zorg ervoor dat je pas aansluit in de stapel als degene voor/onder je goed in positie is. Blijf eenmaal in positie gefocest op je heli en ga niet proberen te kijken hoe de stapel vordert. Dat zie je na afloop wel. Met uitzondering op ondergetekende aangezien hij moet filmen.

Je moet je om zeven uur in gta4 singleplayer bevinden. IV trailer zal je dan een invite geven voor de game. Als je vijf minuten na zeven uur nog geen gta4 hebt opgestart gaan we ervan uit dat je niet meer komt en beginnen we zonder jouw. Degene na jouw volgt je dan op.

IV trailer zal de game gaan hosten. Zorg er dus op tijd voor dat hij je in je friendlist heb staan.

Wanneer IV trailer de game niet host (wegens connectieproblemen) was hij de enige met capture apperatuur en gaat alles niet door.

We doen dit alles voor het gemak in party mode. De eerste zeven die weten dat ze dan kunnen en zich hier inschrijven doen mee. a.u.b. wel met enige zekerheid opgeven. Anders zitten we straks zonder mensen.

Nummer Gtaforum Playstation3
1 IV trailer IV_trailer
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -

Ik sgrijf me in voeg me toe op ps3: mc-mo

( er staat 8 juli aanstaande maandag is het 9 juni)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...