Jump to content

Ik ben op zoek...


gemertenaar

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik speel iedere dag GTA, voornamelijk in de avonden omdat ik dan het meest tijd heb.

-------------------------------------------------

Waar ik naar opzoek ben:

Een groep mensen die dit spel spelen op de Ps3 en actief zijn.

Een niet al te "big" ppl clan.

Liefst mensen boven de 18 jaar met een gezond verstand.

Mensen die meerdere uren achter elkaar speelt.

Wat ik kan bieden:

Excellent teamwork.

Loyaliteit naar de groep toe.

Actief zijn in het spelen van GTA online.

Ik kan zelf games hosten, heb verstand van hoe dat ingang gezet moet worden.

1337 l33t skillzz :dans:

-------------------------------------------------

Andere game ervaring:

Ik heb ongeveer 2,5 jaar me tijd doorgebracht in het spel world of warcraft als iemand dit interesseerd dus ben altijd weg van een praatje erover ;) Ben daar in het "old pvp system" rank 13 mee geworden en heb vs arena titels behaald. Dus je kan ervan uitgaan dat als ik iets doe dat ik het goed doe en deins me niet voor terug om te oefenen oefenenen en nog eens oefenen om mezelf te improven en me skills door te leren aan andere spelers.

Als er überhaupt een clan bestaat die aan mijn eisen voldoen en als ik ook voldoe aan de eisen van de betreffende clan laat dan hier een bericht achter met je msn adres zodat we verder kunnen praten.

Want het is frustrerend om o.a bomb the base te spelen als zelfs je eigen teammaten op je auto beginnen te schieten aan het begin omdat ze weten dat ik anders de kills pak. of dat ik ze iedere keer te snel af ben met de chopper en houden ze een granaat vast zodat de chopper uit de lucht valt. /sigh aan die gasten gief invite to claaaaan plx !

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is BeaT DowN wel wat voor jou. Ik ben eigenlijks de leader van Pipo Clan, alleen morgen gaan beide clans samen, en vormen wij 1 clan. Wij zijn natuurlijk wel vaak online, en spelen vaak matches. Zoals morgen (Pipo Clan vs BeaT DowN), en volgens mij volgende de week tegen DuckDome clan.

Ook hebben wij een blog, waar alles in staat. Hij is niet online, ik post de link z.s.m.

Hier is het recruitment topic, voor informatie, en hier kan je je ook aanmelden: Klik

Veel plezier!

PS: Zie mijn profiel, voor MSN adres. Ik post hem hier niet, vanwege bots etc.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

afbeelding16zi4.png

Welkom bij de LibertyKillerZ clan!

LibertyKillerZ is een clan speciaal voor de game Grand Theft Auto IV. GTA IV is verkrijgbaar op XBOX 360 en Playstation 3.

Deze clan richt zich alleen op het laatste: Playstation 3. Dus héb jij een Playstation 3 met internetverbinding en nátuurlijk de game Grand Theft Auto IV? Wacht dan niet langer en meldt je snel aan om de strijd, samen met ons, aan te gaan tegen andere clans!

Overigens zijn me nu met 17 leden in de clan.

Voor meer informatie kun je terecht op ons Talk-Topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74139.

Wij wensen je veel plezier bij LibertyKillerZ.

Mvg,

LibertyKillerZ


rankingdy5.png

Hieronder staan de rangen die je kan verdienen. (Uitleg over deze rangen vindt je hier).

  • LibertyKid
  • LibertyStudent
  • LibertyMember
  • LibertyRobber
  • LibertyAdmiral
  • LibertySpion LibertyCaptain
  • LibertyCommander
  • LibertyLeader
  • LibertyGodfather


aanmeldentm9.png

Wil jij je aanmelden voor de clan? Dat is hier mogelijk ;).

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,,

Bedankt voor het reageren op mijn topic.

Ik heb verschillende mensen toegevoegd waarmee ik graag een praatje wil maken ingame met de headset.

Als er meer clans zijn, voeg me toe ingame me psn id is : Gemertenaar

Gr. Gemertenaar

Link to comment
Delen op andere websites

fto2copyyqa4.gif

Ik ben zojuist deze clan begonnen. Loop het topic eventjes door, en zie waar wij voor staan.

Als ik kijk naar je manier van postten, en hetgeen waarnaar je opzoek bent, mbt het gezonde verstand, en de nuchtere kijk óp, dan denk ik dat FTO D-1 de clan voor jouw is.

Ik hoor nog van je! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...