Jump to content

BeaT DowN Clan Talk


Visser23

Recommended Posts

Sorry hoor

maar bleisboi

dit is al je 3de aanvraag bij een clan op 3 dagen :duh:

Eerst vraag je bij mij

dan bij Death Incorporated daar kreeg je nog geen antwoord denk ik

en nu vraag je het hier al

Bij mijn clan werd je geaccepteerd en ik zie volgende dag dat je al vraagt bij andere clan :?

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Kijk jij wel eens naar de datum wanneer een post geplaatst is? Bleisboi heeft op 2 Juni hier gepost. Death Inc. bestaat pas een week en we zijn nog bezig met opzetten. :schater: (Dit weekend maak ik het logo af. Het wordt een geanvanceerder logo dan de andere clans dat hebben. Beloofd. Of je het mooi vindt, moet iedereen voor zichzelf beslissen. Dat intresseert me eigenlijk niet. ;) Het gaat om het gamen.)

Bleisboi heeft gekozen om toch BeaT DowN te joinen, wijkt hij toch af dan zul je het wel van hemzelf horen en zal hij gekicked worden van BeaT DowN! :)

Hij heeft zich bij ons ook aangemeld. :{ Kijk maar in onze recruitement topic.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mag ik jullie uitnodigen om naar dit topic te kijken :engel:

Ik hoop jullie inschrijving te mogen ontvangen en misschien treffen we elkaar on-line in een sportieve clan TDM :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste BeaT DowN members,

Graag wil ik nog even het Team Deathmatch toernooi onder de aandacht brengen.

Vandaag is de laatste dag dat er teams ingeschreven kunnen worden. Echter hebben we tot nu toe maar 1 ingeschreven team.

Dit is te weinig... Zal het dan toch zo zijn dat ook dit toernooi wegens gebrek aan interesse niet door kan gaan ??

Als dat het geval is heb ik vraagtekens bij de volgende zaken:

- Waarom hebben we clans als geen 1 clan tegen een andere clan wil spelen ??

- Waarom wordt er door de verschillende clans getraint ?? Waar train je dan voor ??

Nogmaals een verzoek om teams op te geven. Dit is niet moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat hier geen animo voor is.

Kom op mensen laten we met z'n alle er een succes van proberen te maken.

Met stille hoop en laatste schreeuw om aandacht,

LangeDraak

Link to comment
Delen op andere websites

WEGENS GEBREK AAN BELANGSTELLING GAAT OOK DIT TOERNOOI NIET DOOR!!!!!!!





Spijtig genoeg moest ik dit in de hoofdpost zetten. Er is te weinig animo om een toernooi te organiseren :N

Voor dit toernooi heb ik 6 clans aangeschreven. Bij 6 clans een herinnering gepost.

6 clans -> totaal 88 leden -> goed voor 20 Teams

De waarheid is echter anders!

6 clans -> Totaal 88 leden -> goed voor 20 teams -> 3 teams (met moeite) ingeschreven!!!

Als ik het per clan ga verdelen ziet het er alsvolgt uit:

Clan: Force Tactical Operation D-1

Aantal leden: 12

Max aantal teams mogelijk: 3

Aantal teams opgegeven: 2

Clan: LibertyKillerZ

Aantal leden: 21 (9 members die op validatie staan niet meegetelt)

Max aantal teams mogelijk: 5

Aantal teams opgegeven: 1

Clan: The Assasins Connection

Aantal leden: 10

Max aantal teams mogelijk: 2

Aantal teams opgegeven: 0

Clan: Beat Down

Aantal leden: 24

Max aantal teams mogelijk: 6

Aantal teams opgegeven: 0

Clan: ~LOW

Aantal leden: 6

Max aantal teams mogelijk: 1

Aantal teams opgegeven: 0

Clan: Verdraaide Schavuiten From Hell

Aantal leden: 15

Max aantal teams mogelijk: 3

Aantal teams opgegeven: 0

Er zijn 6 clans aangeschreven. Daarvan heeft er 1 clan gereageerd (op FTO D-1 na).

1 clan heeft om uitstel gevraagd nadat ik met de herinnering van de deadline kwam op vrijdag (hebben ze een week de tijd gehad)

3 clans hebben niets van zich laten horen

Conclusie ik ben behoorlijk teleurgestelt in de leiding van sommige clans!!!

Als je de Clan topics leest zijn er allemaal stoere, grote verhalen over hoe goed de trainingen en meetings gaan. Vol enthousiaste spelers die het leuk vinden om MP te spelen.

Dan wordt er weer Clan Toernooi geprobeert op te starten en de clans laten het afweten.... Volgens mij is het juist leuk om met je clan tegen anderen te spelen en een krachtmeting te doen. En al is het alleen maar voor het plezier dat je tegens teams gaat spelen!!!!

En mijn eigen clan hoort ook in dit rijtje thuis....

FTO D-1 is ook schuldig want eigenlijk hadden we maar 1 team kunnen hebben met aanmeldingen!!!!! :duh:

Al met al een trieste uitslag en ik had er veel en veel meer van verwacht.

Voor de teams die zich hebben opgegeven wil ik nog een TDM avondje organiseren... 3 teams tegelijk tegen elkaar....

Dat ben ik in ieder geval schuldig aan de opgegeven teams. Ik zal per PB contact opnemen met het aanspreekpunt van de teams!! :Y

Dit bericht stuur ik naar elke clan toe en ik hoop dat de verschillende clans gaan nadenken waarom er een clan is opgezet...... Laten we nu met z'n allen actiever worden zodat we daadwerkelijk plezier van de clans kunnen hebben.... Anders kunnen we het topic net zo goed verwijderen!!!!!

Groet,

Een zwaar teleurgestelde LangeDraak + opgegeven Teams :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze willen Visser23 en ik de clan opheffen. We hebben gewoonweg geen tijd meer voor de clan, we verzoeken de leden graag naar een andere clan te zoeken! :) Dor tijdgebrek van beide leiders en de leden die ook niks deden vonden wij het ook wel tijd om er helemaal mee te stoppen! :)

Mvg, 2fast{0} & Visser23

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...