Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Raakt inderdaad paal noch lat, want het is gewoon een voltreffer in het doel. ^_^ Let nou maar op Tom, Rusland wordt de verassing van dit EK. Die gasten zijn in de winning mood na het binnenslepen van de Europacup met Zenith en als er iemand is die daar optimaal gebruik van weet te maken is het Guus Hiddink.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

Raakt inderdaad paal noch lat, want het is gewoon een voltreffer in het doel. ^_^ Let nou maar op Tom, Rusland wordt de verassing van dit EK. Die gasten zijn in de winning mood na het binnenslepen van de Europacup met Zenith en als er iemand is die daar optimaal gebruik van weet te maken is het Guus Hiddink.

Onderkant lat, binnekant paal. Ik denk zelf dat Duitsland en Italië het ver gaan schoppen, allebij een harstikke goed team en met sterspelers zoals zij ze hebben moeten ze makkelijk kunnen winnen (Klose, Toni, pirlo). Nog even frankrijk weggelaten want ik onderschat de kansen van Nederland niet (Remember 1988).

Link to comment
Delen op andere websites

Raakt inderdaad paal noch lat, want het is gewoon een voltreffer in het doel. ^_^ Let nou maar op Tom, Rusland wordt de verassing van dit EK. Die gasten zijn in de winning mood na het binnenslepen van de Europacup met Zenith en als er iemand is die daar optimaal gebruik van weet te maken is het Guus Hiddink.
Zonder Progrebniak en Arshavin het toernooi starten is toch een flinke aderlating voor ons aller Guus lijkt me; Ook ik had veel vertrouwen in de Russen, maar naarmate het toernooi dichterbij komt begint dat wat weg te zakken en zie ik ze het gewoon afleggen tegen de Zweden en Spanjaarden. Aan verdere voorspellingen waag ik me nog niet, zaterdag vóór 18.00 uur zal ik mijn licht er nog wel over laten schijnen.
Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk EK, lijkt me. Een boel supersterren waaronder mijn favorieten: Torres (Liverpool ^_^), C Ronaldo, en natuurlijk van Persie. Als het om echte teams gaat ben ik voor Liverpool & PSV, verder vind ik het jammer dat Engeland niet door is. Maar ik was Spanje in mijn lijstje nog vergeten :o.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch stiekem wel blij dat de spits van Italië nu al uitgeschakeld is :puh:
Nou weet ik niet hoe ik die emoticon in je post moet opvatten, dus maak 't alsjeblieft voor me duidelijk:

a)
"Ik vind 't grappig dat ik de enige ben die al weet dat Luca Toni geblesseerd is"

b)
"Eigenlijk is 't zonde voor die jongen, maar als Nederlander zijnde ben ik blij dat doelpuntenmachine Cannavaro is uitgeschakeld"

c)
"Ik ben zo'n standaardpersoon die voetbal enkel volgt bij grote evenementen en heb dus horen zeggen dat er een belangrijke Italiaan geblesseerd is geraakt en dat zal dus wel een goede spits zijn. Eigenlijk ben ik dus maar half op de hoogte en weet ik niet dat Cannavaro een bekende verdediger is."

Link to comment
Delen op andere websites

Doe mij maar optie C, maar dan wel het eerste deel.

Ik ga als de wedstrijd Nederland-Italië gespeeld wordt mooi in m'n Italië-blauwe shirt en vest (waar uiteraard de Italiaanse vlag en Italiaanse letters op gedrukt staan (heb ik ook in Italië gekocht)) tussen de oranje-debielen rondlopen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Wedstrijds Programma voor 7 juni:

Zwitserland - Tsjechië

Uitgezonden op: Nederland 1

Voorbeschouwing begint om: 17:25

Wedstrijd begint om: 17:55

Is afgelopen om: 20:00

Portugal - Turkije

Uitgezonden op: Nederland 1

Voorbeschouwing begint om: 20:25

Wedstrijd begint om: 20:40

Is afgelopen om: 22:45

Voor de mensen die helaas niet de eerste/ tweede wedstrijd kan zien is er ook nog altijd NOS studio sport om 20:00 na de eerste wedstrijd en 22:45 na de tweede wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik wel kijken naar de openingswedstrijd. Ik denk dat landen als Spanje en Rusland het wel ver gaan schoppen.
Ik denk dat Rusland en Zweden doorgaan, Ibrahimovic is beter dan Torres :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Zweden heeft dit toernooi toch maar een bijzonder armoedig elftal op de been hoor, met houterige verdedigers en kreupele aanvallers. Zo'n Henrik Larsson heeft bij wijze van spreken nog tegen Abe Lenstra gevoetbald. Ik verwacht dat ze genadeloos klop gaan krijgen van Spanje en Guus Geluk.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjechië wint met 1-0 tegen Zwitserland. Maar de scheidsrechter speelt niet goed. Er zijn al 2 keer bal op hand van Tsjechië en toch geen penalty.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjechië wint met 1-0 tegen Zwitserland. Maar de scheidsrechter speelt niet goed. Er zijn al 2 keer bal op hand van Tsjechië en toch geen penalty.

2x aangeschoten. Strax begint portugal - Turkije

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...