Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Ik denk dat Nederland er in de Halve finale's uit ligt, want dit EK is het uiteindelijke doel van Van Basten, dus daarom denk ik dat ze er net iets meer van bakken dan op het WK. Maar tegen Italië leggen ze het waarschijnlijk wel af. Frankrijk ben ik minder positief over...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

Nederland heb ik geen echt vertrouwen in , ik jmoet teogeven dat we topspelers hebben , alleen ik vind dat ze het niet laten zien , vroeger stonden we 2de met de wereldranglijst , nu staan de 9de , behoorlijk gezakt , maar we hebben spelers die het kunnen maar helaas niet laten zien , ik denk dat ze de 1e of 2e wedstrijd eruit liggen .. ,
Ik vind dat we niet zo negatief moeten zijn over de kansen van Nederland. Natuurlijk, ik geef toe dat 't spel lang niet altijd voldoende is, maar Nederland kan van elke ploeg winnen op 't EK...aan de andere kant kunnen ze ook van elk land verliezen, maar dat hou je toch op 't EK. Op een WK moet je een beetje geluk hebben dat je een matig land treft uit Azië of Afrika of 't derde land uit Noord-Amerika als Trinidad & Tobago of Jamaica. Op het EK tref je gewoon allemaal goede ploegen en iedereen kan van iedereen winnen. Behalve Oostenrijk dan, want dat wordt echt een drama...

Kortom, ik geloof wel in de kansen van Nederland. Met Italië, Frankrijk en Roemenië hebben we zeker een moeilijke poule geloot, maar Roemenië en Frankrijk zijn zeker te pakken. Tegen Roemenië waren we in de kwalificatie al gelijkwaardig en Frankrijk is niet meer wat 't geweest is. Alleen Italië blijft een klasse apart, maar als Robben nou 's blessurevrij is en Van Basten de poppetjes aardig neerzet kan 't zelfs dan wel wat worden.

Natuurlijk moeten we positief denken , maar als ze spelen zoals ze in de rondes spelen , dan heb ik geen goed gevoel , maar tuurlijk Nederland maakt een kans .. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Ik denk dat Nederland het nog aardig ver gaat schoppen op het WK.

WK is pas over twee jaar. Het gaat om het EK

Ik denk zelf dat Kroatië gaat winnen. Een perfecte team. Met in de aanval Prso en Eduardo da Silva en hun sterke middenveld en een geweldige verdediging, ook al was dat niet tegen Nederland. Ik denk dat Polen en Rusland ook een goede kans maken. Geweldige bondscoaches hebben hun. :schater: Nederland... Tjaa Kwart-finales, mogen ze hopen voor de halve finale.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Ik verwacht veel van Italië en van Duitsland...en eventueel een underdog zoals Griekenland die EK wint...allemaal subtoppers maar een sterk geheel dat in bloedvorm kan stunten...

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland natuurlijk, ik ben er zelf 1 :Y Dusja, en Italië heeft mooi en goed voetbal. Maar, Nederland kan dat ook hebben. Ze krijgen het wel moeilijk, dat is zeker. Maarja, zelfs Turkije kan winnen. Je weet maar nooit...

Link to comment
Delen op andere websites

Kickje.

Ik denk dat Italië gaat winnen en dat Nederland niet verder komt dan de kwart finales. Ik vind dat het Nederlands Elftal in de laatste tijd maar matig speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...