Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

Tsjechië wint met 1-0 tegen Zwitserland. Maar de scheidsrechter speelt niet goed. Er zijn al 2 keer bal op hand van Tsjechië en toch geen penalty.

2x aangeschoten. Strax begint portugal - Turkije

Wel een goeie wedstrijd daarnet.Alleen was Zwitzerland toch beter ;).En ik ben al benieuwt naar de volgende wedstrijd :)

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Tsjechië wint met 1-0 tegen Zwitserland. Maar de scheidsrechter speelt niet goed. Er zijn al 2 keer bal op hand van Tsjechië en toch geen penalty.

2x aangeschoten. Strax begint portugal - Turkije

Wel een goeie wedstrijd daarnet.Alleen was Zwitzerland toch beter ;).En ik ben al benieuwt naar de volgende wedstrijd :)

Ja Tsjechië verdiende die goal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het geen slechte openingswedstrijd, alhoewel het altijd spectaculairder kan natuurlijk, met bij vlagen redelijk goed voetbal. Beide ploegen waren aan elkaar gewaagd, maar Zwitserland speelde duidelijk met meer passie en wilde ook echt winnen. Dat ontbrak er naar mijn idee aan bij de Tsjechen, maar met zo'n ervaren team kun je dan ook gewoon winnen door een treffer die uit de lucht valt, sterk verdedigen én een beetje geluk bij een aantal kansen van de Zwitsers. Over vermeende strafschoppen wil ik het hier niet hebben, want die waren er naar mijn idee niet...als je hierbij al gaat schreeuwen om een strafschop, ben je erg hypocriet om straks Cristiano Ronaldo te beschuldigen van een schwalbe.

Al met al ben ik blij dat 't toernooi is begonnen en kijk ik uit naar de rest van de wedstrijden...m'n voorspellingen lopen nog niet helemaal zoals 't moet, maar dat komt nog wel, evenals 2 jaar geleden. Overigens hoop ik dat Bigstijn ons niet 3 week lang gaat lopen vervelen met speelschema's, uitslagen en groepsstanden, want daar erger ik me nu al aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Portugal - Tsjechië

Uitslag: 2- 0

Tussenstand Groep A:

1 Portugal 3 PT 2 goal(s)

2 Tsjechië 3 PT 1 goal(s)

2 Turkije 0 PT 0 goal(s)

4 Zwitserland 0 PT 0 goal(s)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zoveel beelden gezien van de 2 wedstrijden (wel samenvatting), enkel de laatste 5min van Portugal-Turkije heb ik live gezien. Wat een aanslag van die Turkije-verdediger op het eind :o onbestraft gebleven, niet te geloven.

Ik doe mee op http://www.voetbalpoules.nl/, en na de eerste 2 matchen heb ik 14 punten (7 elk), 2x juist wie er won, maar niet de exacte cijfers. (Zwitserland-Tsjechië had ik 0 - 2 gegeven en Portugal-Turkije 2 - 1) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Portugal-Turkije een mooie match, maar die F**KING scheidsrechter heeft SLECHT gefloten... Fouten onbestraft gelaten, ZWARE fouten onbestraft gelaten, hands niet gegeven... tja, we beginnen nog maar, maar scheidsrechters moeten toch wel beter kunnen op zo'n internationaal toernooi... Ach, we zien wel wat Frank Debleeckere doet :dans:

Voor de rest: Ronaldo in topvorm, Deco tegenvaller, Ricardo enkele mooie safes...

Volgens mij gaat Portugal het dit EK nog HEEL ver schoppen... :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de rest: Ronaldo in topvorm, Deco tegenvaller, Ricardo enkele mooie safes...
Volgens mij heb je een andere wedstrijd gezien dan ik:

Ronaldo in topvorm zou z'n solo gewoon hebben afgerond met een doelpunt, niet met een volledige mistrap wat resulteert in een rollertje 2 meter naast. Maar hij is zeker niet slecht begonnen en zal verderop in 't toernooi nog wel belangrijk gaan worden.

Deco een tegenvaller? Waar heb jij naar zitten kijken dan? Enkel naar 't feit dat 'ie niet scoort en geen assist geeft? Sorry hoor, maar zeker in de eerste helft speelde Deco sterk en gaf enkele uitstekende passes over de hele. Simao werd enkele keren mooi gelanceerd, enkel op de buitenspelval werd niet steeds goed geanticipeerd.

En Ricardo...die had geen mooie safes, maar gewoon weer een typische Ricardo-wedstrijd. Risico's nemen, soms rare acties maken, maar verder geen topkeeper. Bovendien was Turkije helemaal niet zodanig gevaarlijk dat 'ie echt reddend op moest treden.

Link to comment
Delen op andere websites

Portugal wint dit EK tegen Italie, en Duitsland derde plaats, na een wedstrijd tegen Frankrijk, die dan weer de vierde zal zijn...

EN holland, ik ben een belg, dus jullie gaan laatste staan in de groep met 1 punt (1 gelijkspel) :D

Nee, grapje, ik wens Nederland het beste toe :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oostenrijk - Kroatië

Uitgezonden op: Nederland 1

Voorbeschouwing begint om: 17:25

Wedstrijd begint om: 17:55

Is afgelopen om: 20:00

Duitsland - Polen

Uitgezonden op: Nederland 1

Voorbeschouwing begint om: 20:25

Wedstrijd begint om: 20:40

Is afgelopen om: 22:45

Veel plezier met kijken :).

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige EK heeft Griekenland gewonnen. En EK 2000 heeft Frankrijk gewonnen. F daarna G daarna H => Holland :bonk:

Interessante theorie, studio, ik hoop dat het klopt!

Het team dat in de finale wint wint het EK :Y

Da's een gedurfde uitspraak, vriend!

Portugal wint dit EK tegen Italie, en Duitsland derde plaats, na een wedstrijd tegen Frankrijk, die dan weer de vierde zal zijn...

Ik wist niet dat de troostfinale na een afwezigheid van 3 decennia weer ingevoerd is!

indiaan-def.jpg

Graatje.

Link to comment
Delen op andere websites

Oostenrijk - Kroatië

Uitslag: 0-1

Tussenstand Groep B:

1 Kroatië 3 PT 1 Goal(s) 0 Tegen

2 Duitsland 0 PT 0 Goal(s) 0 Tegen

3 Polen 0 PT 0 Goal(s) 0 Tegen

4 Oostenrijk 0 PT 0 Goal(s) 1 Tegen

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf je dit nou echt 3 week lang doen Bigstijn? Geef liever 's je mening over het toernooi, over de spelers, over de trainers, over de wedstrijden, over vermeende strafschoppen, over opstellingen, over speelsystemen, over wat dan ook, maar blijf weg met die nutteloze statistieken die iedereen echt wel weet.

Voor Oostenrijk is 't eigenlijk hetzelfde als Zwitserland gisteren tegen Tsjechië: Moedig gespeeld, willen voetballen, maar tegen een team dat tegenvalt toch met 1 - 0 verliezen. Kroatië had door de gebrekkige technische en tactische kwaliteiten van Oostenrijk een makkelijk begin waarin het rustig kon voetballen en dat werd versterkt door de 1 - 0 van Modric uit een strafschop, terecht gegeven overigens; Sterker nog, ik vond Vink sterk fluiten. Het laatste half uur was duidelijk voor Oostenrijk, net als Zwitserland gisteravond, maar ook voor het 2e gastland viel niet het doelpunt dat het eigenlijk verdiende. Alleen is 't dit keer wel positief voor m'n pooltje...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...