Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Is er geen moderator in de buurt die mijn eerdere voorspelling kan wissen? Want die raakt eigenlijk best paal noch lat. Wat een fantastische wedstrijd zeg, de regerend wereldkampioen met 3-0 op de neus geven, en dat met het Euro 2000-trauma in het achterhoofd. Ik zit nog steeds een beetje na te genieten, en heb me nog nooit zo verheugd op Bigstijn met de statistiekjes. Waar blijf je met de standen en uitslagen? Opletten dat je Nederland goed bovenaan in de groep zet Stijn.

ps: groetjes aan Pietje II en z’n Italië-shirtje

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

Wat een prachtige wedstrijd was Nederland - Itallie! Ze speelden de regerend wereldkampioen helemaal van de grasmat :D! Ik was echt weer even trots om een Nederlander te zijn :clown:

Ik moet ook weer eens wat gaan designen over het nederlands elftal...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt genoten gisteravond, wie had kunnen denken dat Nederland Italië eraf speelde. Gelukkig had Van der Sar een paar uitstekende reddingen zodat het geen 2-1 werd.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er geen moderator in de buurt die mijn eerdere voorspelling kan wissen?
Ik zei het nog. Maar ja, eigenwijs hè... :N

Ik denk overigens dat ze kansloos van Frankrijk verliezen. Die zijn wakker geschud, terwijl het Nederlands elftal het vedette-gedrag nu naar boven haalt. Roemenië verpletteren ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Was mooie wedstrijd man gisteravond, Van Der Sar keepte fantastish. Let maar op, volgend EK en aankomend WK gaat Nederland alles dik verliezen. Want Van Der Sar is de beste keeper ter wereld, zelfs landen waar Nederland tegen speelt zeggen dat. :)

Van Der Sar stopt namelijk met het Nederlands elftal. :Y

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Was mooie wedstrijd man gisteravond, Van Der Sar keepte fantastish. Let maar op, volgend EK en aankomend WK gaat Nederland alles dik verliezen. Want Van Der Sar is de beste keeper ter wereld, zelfs landen waar Nederland tegen speelt zeggen dat. :)
Hij kan wel wat ja. Als je een penalty stopt en daarmee de CL wint, dan kan je zéker wat. Maar de állerbeste keeper van de wereld zou ik niet zomaar zeggen, ik denk dat Cech, Casillas, Buffon en Gomez ook wel wat kunnen.

En als Gomez Nederlands wordt, dan maken we over twee en vier jaar ook weer kans. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederlander wint tegen Frankrijk dan mag hij al naar kwartfinale. Ik denk dat Nederland 1-1 Franrkijk want Nederland zijn moe na hard spelen tegen Italië. Nederland 0-0 Roemenië want Roemenie heeft sterke verdedig daardoor moeilijk goals maken maar nederland mag naar kwartfinale. Ik denk dat Nederland verliest in halve finale. Finale is wel mogelijk maar de kans is wel klein. Ik ben Belg en ben blij dat Nederland wint want Italië is dikkenek die denkt dat hij is beter. Wie niet sterk moet slim zijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nou, toe maar hoor. 3-0 tegen de wereld kampioen, Outstanding play. Echt mooi gedaan door Oranje. Vooral Kuyt, Sneijder & V. Bronckhorst waren werkelijk briljant. Van Nistelrooy niet echt, de goal was geen buitenspel = Nieuwe regel FIFA = Als iemand buiten het veld behandelt wordt, kan er geen buitenspel gerekent worden. Van Nistelrooy een paar erge missers, zoals tegen de voeten van Buffon. Achja, verder heel goed verdedigt door Boulahrouz. Ze zouden de opstelling zo best mogen houden, zonder Robben. Dit ging toch erg goed. Vooruit Nils, nog een keer te statistieken dan:

1. Nederland 3 Goals 0 Tegen

2. Frankrijk 0 Goals 0 Tegen

3. Roemenië 0 Goals 0 Tegen

4. Italië 0 Goals 3 Tegen

Link to comment
Delen op andere websites

1. Nederland 3 Goals 0 Tegen

2. Frankrijk 0 Goals 0 Tegen

3. Roemenië 0 Goals 0 Tegen

4. Italië 0 Goals 3 Tegen

:eten:

De doelpunten met commentaar van Jack van Gelder, vind ik toch leuker dan Frank Snoeks.

Edit: [This video is no longer available due to a copyright claim by UEFA] :duh:

Op NOS.nl staan ze nog wel.

1-0

2-0

3-0

Jack na de eerste goal: JAAAAAAAAA!! JAAAAAAA!! JAAAAA!! Hihihihihiiiiiiiii.......hihihiiii

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een geweldige match, Giovanni van Bronckhorst speelde het beste naar mijn mening.

Nu alleen nog even winnen tegen Frankrijk en we zijn al door.. :dans::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een vernedering voor il campione del mondo :-(

Maar ach, het Nederlandse elftal speelde dan ook steengoed. Daarentegen speelde Italië weer superslecht voor z'n doen... maar we zullen zien. Als het Nederlandse elftal nu maar in ieder geval niet hoogmoedig gaat worden, want hoogmoed komt immers voor de val.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar toch als we zo doorblijfen voetballen ^_^:dans:

Ojah, en david villa ownd ff rusland:P 1-0 villa-----2-0 villa------3-0 villa!

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gekopt door Pavlyuchenko 3-1. Spanje staat nu dus bijna eerste, wel een leuke wedstrijd maar gewoon een paar simpel doorbraken, die 2de was wel mooi gedaan van Villa, maar voor de rest niet veel speciale goals. Wel jammer dat die laatste kans er niet meer inging, ik bedoel die uit de corner hij nam goed aan maar schoot helaas te zacht. En nu 4-1 door Fabregas, mooi gekeept maar helaas kon hij tegen die kopbal van Fabregas niks meer doen. Bij de keepers mooi gespeelt, alleen jammer van de Russische verdediging. Maarja, kortom man of the match: David Villa. Met een mooie 4-1 overwinning. Wel jammer dat die corner net nog niet meer genomen werd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden de opstelling zo best mogen houden, zonder Robben. Dit ging toch erg goed.

Inderdaad, zonder Robben ja. Hij speelt de bal toch nooit af... En van Nistelrooy, in de basis!? Waarom vindt iedereen van Nistelrooy zo goed? Ik vind het echt een prutser!

Open goal, tegen Buffon. Hoe kan je dat nou weer missen!? En toen hij Buffon voorbij liep, gaat hij op Buffons hand staan, waardoor hij het wilt laten lijken alsof Buffon hem vast hield. Ik kan hem in één woord omschrijven, kijk maar: PRUTSER!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...